Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-12, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarcrack
Hur ser du ut? Är du blatte?
Jag är invandrare men ser ut som en ljusare italienare eller ljus spanjor. Men inte som Iniesta i landslaget. Noll matchningar och jag har inte tinder plus.

Måste man ha det? Får man inga matchningar annars?

Känns så faktiskt.
Citera
2016-11-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artondeklass
Jag är invandrare men ser ut som en ljusare italienare eller ljus spanjor. Men inte som Iniesta i landslaget. Noll matchningar och jag har inte tinder plus.

Känns så faktiskt.
Jag haft tinder plus i flera månader och fick aldrig någon matchning. Eller jo en, men hon tog bort mig så fort jag skrev. Tinder suger om man inte är en 8/10 eller högre.
Citera
2016-11-12, 23:30
Bannlyst
Citat:

Känns så faktiskt.

Nej Tinder plus och boost är bara scam för att mjölka pengar från desperata killar speciellt de som tror att man måste ha plus och boosta för att få match. Folk har experimenterat på reddit att skapa fejk konto på en kille som ser väldigt bra ut och denna fejk profil fick 147 match efter 24 timmar. O han hade varken plus eller använde boost eller superlike.

Sen så kan jag tala utifrån egen erfarenhet så har invandrare svårt på Tinder då svensk utseende är en "hit", förutsatt att du ser jävligt bra och vara icke svensk så kan nog funka på Tinder.
Senast redigerad av toni.bang 2016-11-12 kl. 23:33.
Citera
2016-11-13, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Nej Tinder plus och boost är bara scam för att mjölka pengar från desperata killar speciellt de som tror att man måste ha plus och boosta för att få match. Folk har experimenterat på reddit att skapa fejk konto på en kille som ser väldigt bra ut och denna fejk profil fick 147 match efter 24 timmar. O han hade varken plus eller använde boost eller superlike.

Sen så kan jag tala utifrån egen erfarenhet så har invandrare svårt på Tinder då svensk utseende är en "hit", förutsatt att du ser jävligt bra och vara icke svensk så kan nog funka på Tinder.

När du snackar om boost så känns du som han killen med minikuk som springer omkring och tjatar om att storleken intw har någon betydelse🤘
Citera
2016-11-13, 00:59
Medlem
Inte för att någon bryr sig, men här kommer lite statistik från mig.

Radie: 400 km
Antal högerswipe: 1000st
Match: 71 st
Antal fula: 65 st
Antal fina: 6 st
Antal snygga: 0 st
Antal som skrivit: 2 st (fula)
Dejter: 0 st
Dejt på G: 0 st
Pågående chatt: 0 st
Tid på tinder: ca 14 dygn

Detta är mitt vetenskapliga underlag och den kalkylerade chansen att få match med en fin tjej (5 poängare) är makalösa 0,7%.
Senast redigerad av lufttork 2016-11-13 kl. 01:04.
Citera
2016-11-13, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
När du snackar om boost så känns du som han killen med minikuk som springer omkring och tjatar om att storleken intw har någon betydelse🤘
Ja och vi fattar att du gör reklam för badoo och tinder och försöker få desperata män att spendera pengar på skit.
Citera
2016-11-13, 02:53
Medlem
plastgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Inte för att någon bryr sig, men här kommer lite statistik från mig.

Radie: 400 km
Antal högerswipe: 1000st
Match: 71 st
Antal fula: 65 st
Antal fina: 6 st
Antal snygga: 0 st
Antal som skrivit: 2 st (fula)
Dejter: 0 st
Dejt på G: 0 st
Pågående chatt: 0 st
Tid på tinder: ca 14 dygn

Detta är mitt vetenskapliga underlag och den kalkylerade chansen att få match med en fin tjej (5 poängare) är makalösa 0,7%.
haha. Satt och undrade om jag skulle prova tinder, och undrade om det bara är jag som inte lyckas aktivera skiten. Men när jag ser det du skrivit tror jag att jag skiter i att försöka aktivera det.
Citera
2016-11-13, 03:39
Medlem
Undrar verkligen om det som har fått över 500+ matchningar

Vad står det i eran profiltext, om ni kunde länka eller liknande?
Citera
2016-11-13, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uyomati
Jag haft tinder plus i flera månader och fick aldrig någon matchning. Eller jo en, men hon tog bort mig så fort jag skrev. Tinder suger om man inte är en 8/10 eller högre.
Verkar så, det är väldigt märkligt. Jag är invandrare men ser helt ok ut. Många vekar tycka att jag är ful.
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang

Där tror jag att du har helt rätt. Känns som att jag det var lättare förut som invandrare. Men då är det svart på vitt som jag har misstänkt att tjejer inte alls gillar invandrare. Jag har noll matchningar och har varit med i drygt två veckor. Jag söker seriöst förhållande men det är inte en enda som matchar.

Tinder vill bara tjäna pengar.
Citera
2016-11-13, 10:10
Medlem
Citat:
Verkar så, det är väldigt märkligt. Jag är invandrare men ser helt ok ut. Många vekar tycka att jag är ful.

Där tror jag att du har helt rätt. Känns som att jag det var lättare förut som invandrare. Men då är det svart på vitt som jag har misstänkt att tjejer inte alls gillar invandrare. Jag har noll matchningar och har varit med i drygt två veckor. Jag söker seriöst förhållande men det är inte en enda som matchar.

Internetdejting har förändrats mycket senaste åren. Om jag tittar tillbaka till 2006/2007 så var det en helt annan sak. Det var lite mer exklusivt när en kille kontaktade en tjej på internet, något som inte skedde varje månad. Tjejerna var nyfiken och var lätt att få igång! Kommer ihåg att min standardfras var "tja, läget?" Och den skickade jag till alla. Den frasen funkar inte idag och tjejer har blivit mycket kräsnare.

Sen får vi tänka på de att åldern 20-25 år är överrepresenterade. Ju äldre vi blir, desto mindre chans har vi på denna grupp eftersom åldersskillnaden blir större. Funderar själv på att börja dejta thailändskor inom ett par år....
Citera
2016-11-13, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Internetdejting har förändrats mycket senaste åren. Om jag tittar tillbaka till 2006/2007 så var det en helt annan sak. Det var lite mer exklusivt när en kille kontaktade en tjej på internet, något som inte skedde varje månad. Tjejerna var nyfiken och var lätt att få igång! Kommer ihåg att min standardfras var "tja, läget?" Och den skickade jag till alla. Den frasen funkar inte idag och tjejer har blivit mycket kräsnare.

Sen får vi tänka på de att åldern 20-25 år är överrepresenterade. Ju äldre vi blir, desto mindre chans har vi på denna grupp eftersom åldersskillnaden blir större. Funderar själv på att börja dejta thailändskor inom ett par år....
Håller med dig. Redan för omkring 2 år sedan var det genast mycket enklare men jag kan skriva att jag söker en seriös relation eller söka en sugar baby men ingen nappar trots att jag vet att det är något av dessa som de vill.

Det hela är urlöjligt. Man kan läsa att tjejer här på forumet inte går på utseende men sen kan man multitaska sig till tinder och direkt få svaret. Enbart utseende är det som räknas.

Hur kan de inte se det? Jag tycker det kvittar vad man skriver i sin profil. Få kontakt med andra på gymmet eller i vardagen är omöjligt då alla ska låtsas som att de inte ser en. Det är hörlurarna i öronen och blicken alltid förbi en.
Citera
2016-11-13, 11:49
Bannlyst
Citat:

Det finns tjejer som tycker att VISSA blattar är snygga. Precis som de tycker att vissa svenska killar är snygga. Skillnaden är att de inte vågar visa blatten att hon tycker om honom. Istället väljer de att sära när de åker charter. Tror det inte bara är blattar som har problem. Alla killar har det. Tjejerna här tar aldrig initiativ och visar inte om de tycker du är snygg.

Däremot kan man lägga ner tinder som blatte. Ingen ide då antiblattarna kommer vänsterswipa dig och då är du sist i kön enligt algoritmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in