Gissning: Ones to watch lär också sjunka lite grann men sen öka till vad de kostar nu ungefär och om de gör bra ifrån sig i verkligheten och får en in form kommer de öka ännu mer. Jag har Alissons OTW-kort och som jag förstår det är han andremålvakt i Roma? Men behåller ändå ifall han får börja spela, iofs. inte så stor risk med det kortet då det bara kostade 14k.
Citat:
Tror till 99% att det kommer komma en SBC där man behöver minst ett Movember-kort. Men är bara 10e november nu och känns som många tänkte som dig plus att det finns massa kort ute och om den kommer sent i november kommer det finnas massvis. Tror ev. prisökning kommer vara minimal.
Bara jag som börjar känna mig lite tveksam kring Movember SBC?
Korten är ju inte särskilt märkvärdiga jämfört med ordinarie kort. Priserna har sjunkit stadigt sen de kom. Jag var ju dum och slog till när Gomis kostade 15k, nu är han nere på 11k t.ex.
Även om det kommer en SBC som kräver Movember-kort är jag fundersam till hur mycket priserna kommer stiga med tanke på att det lär finnas gott om korten på marknaden.
Jag har idag 13 kort, alla köpta för 15k eller mindre. Är ju trygg i att jag kommer ha tillbaka det mesta vad det lider, men vore förbaskat surt om det inte kommer någon SBC som kräver några Movember-kort. Tvivlar på några stora prisökningar när så sker, Gomis lär inte börja kosta typ 60k om det sker.
Korten är ju inte särskilt märkvärdiga jämfört med ordinarie kort. Priserna har sjunkit stadigt sen de kom. Jag var ju dum och slog till när Gomis kostade 15k, nu är han nere på 11k t.ex.
Även om det kommer en SBC som kräver Movember-kort är jag fundersam till hur mycket priserna kommer stiga med tanke på att det lär finnas gott om korten på marknaden.
Jag har idag 13 kort, alla köpta för 15k eller mindre. Är ju trygg i att jag kommer ha tillbaka det mesta vad det lider, men vore förbaskat surt om det inte kommer någon SBC som kräver några Movember-kort. Tvivlar på några stora prisökningar när så sker, Gomis lär inte börja kosta typ 60k om det sker.
Behövs inte ens parkera bussen för att lira med den som man ser väldigt många göra. Fungerar ju mer eller mindre som en 352 i mina ögon. Lirar detta lag;