2016-10-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Men va fan. Suttit här och nött som en jävla galning för att hinna. Suck.

Men egentligen bör de lägga det över tre dagar kan jag tycka..

Instämmer! Blir lite tight.. Kvalat in till alla helger men knappt orka lira två då det i mitt tycke blir alldeles för mycket spelade och på det sättet tar bort "det roliga"..
Citera
2016-10-30, 22:12
Medlem
tugboatbobs avatar
Någon annan som knappt kan spela divisions? Matchas gång på gång mot folk som quittar innan vi ens kommit till val av tröjor.. Sjukt jävla störande och nu har jag försökt i 20 min utan att få spela en match.. Någon som har en lösning?
Citera
2016-10-30, 22:16
Medlem
nån bugg i draften? har lirat två matcher nu där motståndaren quittar efter sitt ledningsmål..jag förlorar ju inte matchen och får börja om så helt sur är man ju inte men tråkigt om det är nån bugg där man kan ta sig vidare på quitt vid ledning
Citera
2016-10-30, 22:24
Medlem
Någon som kan rekommendera någon legend för CF? Kör med Bergkamp just nu men känner att det kanske vore bättre att köpa någon lite billigare och köpa in en legend till CDM positionen också, De Rossi känns lite för slö.
Citera
2016-10-30, 22:43
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Någon som kan rekommendera någon legend för CF? Kör med Bergkamp just nu men känner att det kanske vore bättre att köpa någon lite billigare och köpa in en legend till CDM positionen också, De Rossi känns lite för slö.
Hristo eller Rui!
Citera
2016-10-31, 05:41
Medlem
C0ws avatar
Trodde fan att jag var på väg att buda hem IF CR7 för 2 055 000! Typ 300k billigare än vanligt.

Lägger mitt bud och väntar... 30...20...10, 9, 8, (kunde inte tro att det var på väg att gå hela vägen ) 6, ska precis börja räkna ner och känner hur hype börjar kicka igång, och tro fan att någon kommer och lägger ett bud med 4 sek kvar
Citera
2016-10-31, 07:17
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Förstår inte vad som är "skrämmande" med det? Jag trade:ar i princip bara. Är så pass dålig på själva spelet att det bästa sättet att försvara sig på är att inte styra försvararna. - Och då tycker jag inte det är speciellt kul. (Brukar väl hamna stabilt i div 4-5 och sen köra draft bara)

Men har säkert en 2.5~ miljoner i coins om jag säljer av mina kort, så hade ju kunnat köpa ett skapligt gäng.

Det är som att ha en sportbil för 3 miljoner och inte kunna hantera manuell växellåda. Som att ha dyraste sportutrustningen och väga 150 kilo (inte muskler).

Ett dyrt lag signalerar att väldigt mycket tid lagts på spelet. Om den tiden inte reflekteras ingame, då tycker vissa det är pinsamt. Även om skill i trading och skill ingame är två helt skilda saker.
Citera
2016-10-31, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Det är som att ha en sportbil för 3 miljoner och inte kunna hantera manuell växellåda. Som att ha dyraste sportutrustningen och väga 150 kilo (inte muskler).

Ett dyrt lag signalerar att väldigt mycket tid lagts på spelet. Om den tiden inte reflekteras ingame, då tycker vissa det är pinsamt. Även om skill i trading och skill ingame är två helt skilda saker.

Synd då att de flesta sportbilar är automatare med paddlar bak ratten
Citera
2016-10-31, 10:37
Medlem
jeanthss avatar
Är det strul med webappen?
Citera
2016-10-31, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Ja, det är det.
Citera
2016-10-31, 11:28
Medlem
Började med ett lag från spanska ligan, hade alla utom de största som Ronaldo, Messi, Neymar, Bale och Suarez, bytte till ett schysst lag från premier league för drygt 800k med bl.a De bruyne, Illoris, Koscielny, Hazard, osv. Sålde sedan av allting och satte ihop ett "restlag" från spelare som inte är värt någonting eller som inte går att sälja och det funkar helt magiskt. Mina bästa spelare förutom SBC Sterling och Son är mina mittbackar som är Smalling och Bailly som är giganter på backlinjen.

Koscielny var grym men Smalling och Bailly funkar sanslöst bra för mig. Har ca 1.2 mille som jag ska köpa ett förstalag för sen när marknaden går ner men det här kommer vara ett grymt fitnesslag.
http://www.futbin.com/17/squad/224307 funkar hur bra som helst i div. 5, får se hur det håller när jag börjar klättra.
Citera
2016-10-31, 11:33
Medlem
C0ws avatar
Drygt att man inte började sälja av sitt lag lite tidigare. Alla mina spelare har tappat typ 50k each i värde.... Hade t.ex. kunnat sälja Dybala för 220k istället för typ 180 och Lewandowski för 250k istället för 215k. Och så Reus, Vidal, Robben, Boateng mm också. Blev 250k+ förlust

Citat:
Ursprungligen postat av jeanths

Funkar bra här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här