2016-11-20, 14:34
Medlem
Då är den stora frågan när man ska slå till och köpa sitt lag.
Eftersom alla tror att priserna kommer vara som lägst söndag-måndag efter WL kanske man ska vänta på Black Friday
Citera
2016-11-20, 14:45
Medlem
megaman9s avatar
Finns inget skönare än att göra 1-0 på motståndarna sedan parkera bussen och flytta ner 11 spelare i custom tactics på egen planhalva och bara passa runt

Elite 1 here i come
Citera
2016-11-20, 15:19
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Vad tror ni om att köpa spelare typ imorgon eller på tisdag? Är det en bra plan? Tror inte jag vågar vänta till fredag. Känns som det kommer vara billigare innan.

https://www.futbin.com/17/squad/353185

Blir det laget. Tycks? Någon som testat Robben eller IF Podolski?
Citera
2016-11-20, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad tror ni om att köpa spelare typ imorgon eller på tisdag? Är det en bra plan? Tror inte jag vågar vänta till fredag. Känns som det kommer vara billigare innan.

https://www.futbin.com/17/squad/353185

Blir det laget. Tycks? Någon som testat Robben eller IF Podolski?
Onsdag var priserna som lägst förra året. Jag kommer slå till då
Citera
2016-11-20, 16:01
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Inte heller märkt av något på mina 40 (ps4)
kanske din connection som strular?
Ingen aning. Men är ju konstigt att divisioner flyter på bra med WL knappt går att spela.

Ligger i div2 och spelar bra i divisonsspelet. WL är en helt annan femma. Laggar och vinner de matcher jag spelar dåligt och förlorar de jag spelar bra..

Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
Onsdag var priserna som lägst förra året. Jag kommer slå till då
Okej tack.
Citera
2016-11-20, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
1. Hans IF kostar ju 440k på PS4 och hans SBC-kort är +1 i rating. Om du kan få det klart för 200k e det ju nice. Samtidigt kan du ju kolla på vad du kan få sålt allt du har för och se ifall du känner att det är värt det? Belgiska IF var ju svinigt dyrt när den kom ut, vet inte vad dem ligger på nu. Jag antar att du vet att den inte går att sälja?

Jag skulle aldrig göra den iaf, hade hellre sålt allt jag haft för extrema överpriser. Hade nog hellre köpt hans IF om jag haft så mycket coins så man kunde sälja av senare. Jag gjorde MLS-SBC efter den nya släpptes och kom undan med 70k kanske? Räknat med det jag sålde av från alla belöningar. Vet inte om det var värt det, men det kanske det var med tanke på att det inte blev så mycket coins i slutändan. Riktigt go spelare! Just nu har jag honom i ett gött lag men snart kommer jag säkert byta lag och då kommer han ligga och skräpa. Eventuellt ha som supersub.

Men skillnad på att lägga 50-100k på en untradable och runt 500k... det är bara vansinne. Enligt mig

2. Ingen kan nog svara på det. EA gör lite vad dom känner för. Finns väl ingen logik i när dem släpper SBC-ligor. Svårt säga vilka spelare det kan bli. Kan man bara spekulera i. Men en spelare som är topp 3-5 i ligan och etablerad/stor spelare utåt sett för ligan kanske?

Ah ok, jag kan nog få Hazard för sammanlagt 230k om inte priserna droppar... så ska fundera lite på det.
Han är min favoritspelare i PL därför vill ja ha han.

De jag tänkte också hoppas på griezmann då jag är atletico fan, skulle vara grymt
Citera
2016-11-20, 16:20
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Hur tror ni IF påverkas av Black friday? Är trött på SIF Immobile som jag köpte för 50k. Går för runt 48k nu.

Hur var det förra året? Påverkas IF också negativt i pris eller kan de tom. öka?
Citera
2016-11-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hur tror ni IF påverkas av Black friday? Är trött på SIF Immobile som jag köpte för 50k. Går för runt 48k nu.

Hur var det förra året? Påverkas IF också negativt i pris eller kan de tom. öka?

Risk för att nuvarande TOTW samt kommande kommer bli ruskigt låga. För att så småningom klättra uppåt lite igen. Hade dock inte investerat massvis i någon av dessa TOTW.
Citera
2016-11-20, 16:35
Medlem
Har ni några förslag på hur man kan göra hörnor farliga i detta spel?
Citera
2016-11-20, 16:35
Medlem
Fler som tycker målramen står i vägen overkligt ofta? Utan att överdriva så träffar jag stolpe/ribba i snitt tre ggr per match. Det är ett skämt.
Citera
2016-11-20, 17:25
Medlem
Ingen idé att sälja av mina lag va? Kanske man skulle gjort tidigare isåfall men mina lag är inte av de höga värdet direkt. Ca 150k/st

https://www.futbin.com/17/squad/162735
https://www.futbin.com/17/squad/313167

Är väl kanske värt det om man sitter på riktigt dyra lag? Önskar att det blir en Movember SBC snart så jag kan bli av med mina 25 spelare där. Hade haft lite mer coins o köpa spelare för under BF. Har drygt 250k-300k att shoppa för nu. Kan ju snabbsälja o få in pengar den vägen och ändå gå med vinst. Fått sålt en hel del spelare under månaden när dem legat ute på transfer. Men vill fan vänta in om/när det kommer när jag ändå väntat så länge!
Citera
2016-11-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ingen idé att sälja av mina lag va? Kanske man skulle gjort tidigare isåfall men mina lag är inte av de höga värdet direkt. Ca 150k/st

https://www.futbin.com/17/squad/162735
https://www.futbin.com/17/squad/313167

Är väl kanske värt det om man sitter på riktigt dyra lag? Önskar att det blir en Movember SBC snart så jag kan bli av med mina 25 spelare där. Hade haft lite mer coins o köpa spelare för under BF. Har drygt 250k-300k att shoppa för nu. Kan ju snabbsälja o få in pengar den vägen och ändå gå med vinst. Fått sålt en hel del spelare under månaden när dem legat ute på transfer. Men vill fan vänta in om/när det kommer när jag ändå väntat så länge!

en guldgruva är alla jävla consumables i klubben..hade 110 squad fitness guld, vanliga fitness ca 200st, säkert 600+ kontrakt osv.. finns rätt mycket coins man har som bara ligger i klubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in