Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
1. Hans IF kostar ju 440k på PS4 och hans SBC-kort är +1 i rating. Om du kan få det klart för 200k e det ju nice. Samtidigt kan du ju kolla på vad du kan få sålt allt du har för och se ifall du känner att det är värt det? Belgiska IF var ju svinigt dyrt när den kom ut, vet inte vad dem ligger på nu. Jag antar att du vet att den inte går att sälja?
Jag skulle aldrig göra den iaf, hade hellre sålt allt jag haft för extrema överpriser. Hade nog hellre köpt hans IF om jag haft så mycket coins så man kunde sälja av senare. Jag gjorde MLS-SBC efter den nya släpptes och kom undan med 70k kanske? Räknat med det jag sålde av från alla belöningar. Vet inte om det var värt det, men det kanske det var med tanke på att det inte blev så mycket coins i slutändan. Riktigt go spelare! Just nu har jag honom i ett gött lag men snart kommer jag säkert byta lag och då kommer han ligga och skräpa. Eventuellt ha som supersub.
Men skillnad på att lägga 50-100k på en untradable och runt 500k... det är bara vansinne. Enligt mig
2. Ingen kan nog svara på det. EA gör lite vad dom känner för. Finns väl ingen logik i när dem släpper SBC-ligor. Svårt säga vilka spelare det kan bli. Kan man bara spekulera i. Men en spelare som är topp 3-5 i ligan och etablerad/stor spelare utåt sett för ligan kanske?
Ah ok, jag kan nog få Hazard för sammanlagt 230k om inte priserna droppar... så ska fundera lite på det.
Han är min favoritspelare i PL därför vill ja ha han.
De jag tänkte också hoppas på griezmann då jag är atletico fan, skulle vara grymt