2016-11-30, 07:43
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Ny tv på väg och precis plockat hem IF Quaresma, livet är vackert. Någon har har garanterat lirat med legenden, lust att bidra med ett lag för inspiration?
Vad är det för TV på ingång? Går själv i köptankar på ny TV. FIFA ser ju så extremt cleant ut för vissa när man tittar på deras videos etc. Cleanare än vad det gör på min skärm

Sorry om det är off-topic..
Citera
2016-11-30, 08:29
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
Vad är det för TV på ingång? Går själv i köptankar på ny TV. FIFA ser ju så extremt cleant ut för vissa när man tittar på deras videos etc. Cleanare än vad det gör på min skärm

Sorry om det är off-topic..

Landade på en Sony w805 tillslut känns solit, 100hz, Sony och Android. Kommer blir världsklass skillnad då jag kör med en HD ready 32 tummare idag.
Citera
2016-11-30, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Oj vad konstigt att en spelare går upp när hela marknaden gått upp

Är IF Bonaventura nåt att ha?

Jag tycker att han är riktigt bra, lirat han både som Com,cm och cdm. Kan inte alls klaga, bra långskott,snabb, relativt stark. Min personliga åsikt är att det är något att ha. Ser nu att på Xbox är han uppe för 85+ lägsta bin, så senaste två dagarna har han stigit 15k. Vad har du tänkt lira han i för lag?
Citera
2016-11-30, 08:54
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Jag tycker att han är riktigt bra, lirat han både som Com,cm och cdm. Kan inte alls klaga, bra långskott,snabb, relativt stark. Min personliga åsikt är att det är något att ha. Ser nu att på Xbox är han uppe för 85+ lägsta bin, så senaste två dagarna har han stigit 15k. Vad har du tänkt lira han i för lag?
Jag tänkte köpa han när han låg för runt 60k på PS4.Nu går han för 90k... Tror inte han kommer minska snabbt heller, eftertaktat kort med positionsbyte.

Skulle isf. ha han i mitt andralag som ser ut såhär när jag köpt tillbaka alla IF och 83+

https://www.futbin.com/17/squad/509399

Skulle då ta Parolos plats och kanske flyttas upp på CAM på slutet för brukar byta ut Totti då han blir trött efter 65min typ.
Citera
2016-11-30, 09:23
Medlem
jaybones avatar
Navas eller Oblak som målvakt?
Citera
2016-11-30, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone

Ja satt o vägde mellan dom oxå men vart oblak o han har varit grym hittills för mig! Jämförde dom innan oxå, tycker oblak har bättre egenskaper som att kasta lång o kommer ut vid inlägg/hörnor! Sen är han 1cm längre om de nu ens har nån betydelse..små marginaler kan vara match avgörande som man brukar säga😆Sen har han ju bättre overall
Citera
2016-11-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone

Satt oxå och funderade på vem som skulle stå mellan stolparna och jag valde Oblak och ångrar mig inte alls.
Citera
2016-11-30, 11:23
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Ja satt o vägde mellan dom oxå men vart oblak o han har varit grym hittills för mig! Jämförde dom innan oxå, tycker oblak har bättre egenskaper som att kasta lång o kommer ut vid inlägg/hörnor! Sen är han 1cm längre om de nu ens har nån betydelse..små marginaler kan vara match avgörande som man brukar säga😆Sen har han ju bättre overall

Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Satt oxå och funderade på vem som skulle stå mellan stolparna och jag valde Oblak och ångrar mig inte alls.

Ja navas verkar snabb och smidig medans Oblak har bra positionering.

Svårt att avgöra vad som är viktigast hos en målvakt egentligen..
Citera
2016-11-30, 11:30
Medlem
Jag kommer nog aldrig kvala in till WL, någonsin

Sänk skiten till två matcher tack, jag vinner då fan alltid första och andra matchen sen tar det liksom stopp......!
Citera
2016-11-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Landade på en Sony w805 tillslut känns solit, 100hz, Sony och Android. Kommer blir världsklass skillnad då jag kör med en HD ready 32 tummare idag.

Har själv en liknande modell, riktigt prisvärt
Citera
2016-11-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Jag kommer nog aldrig kvala in till WL, någonsin

Sänk skiten till två matcher tack, jag vinner då fan alltid första och andra matchen sen tar det liksom stopp......!

Svårighetsgraden blir ju svårare för varje match, det är ju inte draft liksom
Citera
2016-11-30, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstan10
Svårighetsgraden blir ju svårare för varje match, det är ju inte draft liksom

Kan man inte lyckas få möta fyra trattar på rad för en jävla gångs skull.. jag är för kass helt enkelt, problemet är att jag kan inte lyckas förstå vad som går fel, jag har oftast bollinnehavet, jag har oftast skotten... jag lär mig bara inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in