2016-11-10, 02:41
Medlem
Fick bale😀 kom till guld 3
Citera
2016-11-10, 02:55
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Suck blev lurad av futbin. Fick IF Boguski och trodde han var värd runt 6k för fanns enligt futbin en del bin för 5-6k. Tydligen värd runt 13k så sålde han för några tusen mindre.

Tror ni SIF Immobile kommer sjunka eller öka i pris? Fick han som lånekort och är sugen på att köpa. Går för runt 50k.
Citera
2016-11-10, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Suck blev lurad av futbin. Fick IF Boguski och trodde han var värd runt 6k för fanns enligt futbin en del bin för 5-6k. Tydligen värd runt 13k så sålde han för några tusen mindre.

Tror ni SIF Immobile kommer sjunka eller öka i pris? Fick han som lånekort och är sugen på att köpa. Går för runt 50k.

Köp honom 50k e en piss i havet han e giftig som fan, köp in Gio också o kör Bonaventura som CAM 👍
Citera
2016-11-10, 10:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
Bara jag som börjar känna mig lite tveksam kring Movember SBC?

Korten är ju inte särskilt märkvärdiga jämfört med ordinarie kort. Priserna har sjunkit stadigt sen de kom. Jag var ju dum och slog till när Gomis kostade 15k, nu är han nere på 11k t.ex.

Även om det kommer en SBC som kräver Movember-kort är jag fundersam till hur mycket priserna kommer stiga med tanke på att det lär finnas gott om korten på marknaden.

Jag har idag 13 kort, alla köpta för 15k eller mindre. Är ju trygg i att jag kommer ha tillbaka det mesta vad det lider, men vore förbaskat surt om det inte kommer någon SBC som kräver några Movember-kort. Tvivlar på några stora prisökningar när så sker, Gomis lär inte börja kosta typ 60k om det sker.
Citera
2016-11-10, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Sitter på 3 svarta kort dembele ,Mané och hummels. Någon som vet om jag ska sälja innan blackfriday? Kommer svarta kort gå ner kraftigt i pris också?

Någon som vet?
Citera
2016-11-10, 11:26
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Någon som vet?

Av vad jag har lyckats läsa till mig så påverkas inte IF kort i lika hög grad av pricedrop vid black friday som vanliga kort. OTW korten som du har är inte alltför sällsynta, så de kan mycket väl droppa en bit i pris men inte lika mycket som vanliga kort. Dessutom bör de gå upp i pris när spelarna i fråga får ett IF kort.

Kolla upp hur spelarna presterar irl. Mane verkar vara sjukt bra för Liverpool som går väldigt bra i EPL och därför ökar chansen till att han kommer få SIF kort och kanske tom TIF kort. Han verkar vara värd att behålla för tillfället. Sen vet jag inte hur det ser ut med Dembele och Hummels. Dembele verkar vara bra för Dortmund, men sticker inte ut lika mycket. Ser han inte ut att kunna få IF så kanske man kan sälja.
Citera
2016-11-10, 11:41
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Sitter på 3 svarta kort dembele ,Mané och hummels. Någon som vet om jag ska sälja innan blackfriday? Kommer svarta kort gå ner kraftigt i pris också?

Svårt att säga eftersom de är ett nytillskott så vi kan inte jämföra med tidigare år. Möjligt att de droppar lite. Lär dock studsa tillbaka snabbt om de gör bra prestationer och tippas komma med i totw. Pjanic t.ex. sköt ju i höjden några dagar innan totw och var som högst strax innan annonseringen, för att sedan sjunka en del.

Otw korten är dock det sista kortet man borde sälja i panik eftersom det granaterat stiger med en if.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Korten är ju inte särskilt märkvärdiga jämfört med ordinarie kort. Priserna har sjunkit stadigt sen de kom. Jag var ju dum och slog till när Gomis kostade 15k, nu är han nere på 11k t.ex.

Även om det kommer en SBC som kräver Movember-kort är jag fundersam till hur mycket priserna kommer stiga med tanke på att det lär finnas gott om korten på marknaden.

Jag har idag 13 kort, alla köpta för 15k eller mindre. Är ju trygg i att jag kommer ha tillbaka det mesta vad det lider, men vore förbaskat surt om det inte kommer någon SBC som kräver några Movember-kort. Tvivlar på några stora prisökningar när så sker, Gomis lär inte börja kosta typ 60k om det sker.

Korten har nog inte så stor efterfrågan iom att det bara är fysiken som påverkat spelaren, men det lär komma någon SBC som kräver Movember kort. Dock kan den ju komma efter FUT United och då kan de mycket väl hålla priserna låga.

Jag har packat två från SBC packs och de sålde jag direkt.
Citera
2016-11-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

sitter med över 20st... de flesta köpta för max 10k...
så jag kan discarda utan att förlora något..kommer en movember SBC gissar jag på att värdet går upp till 20k iaf.. tror inte på någon monsterökning då det flödar av dessa kort på marknaden
Citera
2016-11-10, 13:31
Medlem
Weird.s avatar
http://www.futbin.com/17/squad/293742

Finns det någon formation/uppställning som gör att mina spelare skulle få hyfsad kemi? Eller är det bara inhopp för zlatan som gäller?

Ni ser vilka spelare jag vill använda i laget där uppe. Jag kan starta med vilken formation som helst bara kemin är bra på spelarna, för tänker ändra direkt i matchstart till 4321. All hjälp uppskattas

(Självklart om det behövs så kan jag spela med någon annan spelare på mittfältet/backlinjen. Minst 7 i kemi helst)
Citera
2016-11-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
http://www.futbin.com/17/squad/293742

Finns det någon formation/uppställning som gör att mina spelare skulle få hyfsad kemi? Eller är det bara inhopp för zlatan som gäller?

Ni ser vilka spelare jag vill använda i laget där uppe. Jag kan starta med vilken formation som helst bara kemin är bra på spelarna, för tänker ändra direkt i matchstart till 4321. All hjälp uppskattas

(Självklart om det behövs så kan jag spela med någon annan spelare på mittfältet/backlinjen. Minst 7 i kemi helst)

http://www.futbin.com/17/squad/293790 så e väl bästa jag får ihop det.. Bale som tappar kemi
Citera
2016-11-10, 14:05
Medlem
Med risk för mycket hat, 5212 är faktiskt en riktigt fin formation för bolltrillande såväl som omställningsspel,Vann div 3 med den, 8 matcher 7-1-0 och spelar för det mesta ut motståndaren med ett bollinnehav på 55-65% samt 15-20 avslut per match, sjukt ineffektiv,jag vet Behövs inte ens parkera bussen för att lira med den som man ser väldigt många göra. Fungerar ju mer eller mindre som en 352 i mina ögon. Lirar detta lag; http://www.futbin.com/17/squad/293905
Självklart vore det fint med pjanic-marchisio på mitten sen någon skön trio på topp, helst med full kemi på alla..

Någon som sitter på någon saftig trio? 2 st och en cam, 10chem på alla, pris max 100k totalt..

Mvh
Citera
2016-11-10, 14:28
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Köp honom 50k e en piss i havet han e giftig som fan, köp in Gio också o kör Bonaventura som CAM 👍
Jo men han kanske sjunker, onödigt att slösa coins. Ska jag köra hunter som chem-style? Väntar iaf. till efter weekend leaugue som jag inte ens försökt kvalificera mig till för det lagga så mycket förra helgen. Då lär priset sjunkit lite iaf. Höga priser nu. Giovinco har jag spelat typ 80 matcher med men han är avbytare då jag spelar med wingers som inte är italienska.

Men funderar på om man ska köpa Immoboles IF istället för om han får winter-upgrade till 83 t.ex. så stiger ju IF till 84 men SIF ligger kvar på 85.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in