2016-11-10, 14:59
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Någon som vet?
Gissning: Ones to watch lär också sjunka lite grann men sen öka till vad de kostar nu ungefär och om de gör bra ifrån sig i verkligheten och får en in form kommer de öka ännu mer. Jag har Alissons OTW-kort och som jag förstår det är han andremålvakt i Roma? Men behåller ändå ifall han får börja spela, iofs. inte så stor risk med det kortet då det bara kostade 14k.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Bara jag som börjar känna mig lite tveksam kring Movember SBC?

Korten är ju inte särskilt märkvärdiga jämfört med ordinarie kort. Priserna har sjunkit stadigt sen de kom. Jag var ju dum och slog till när Gomis kostade 15k, nu är han nere på 11k t.ex.

Även om det kommer en SBC som kräver Movember-kort är jag fundersam till hur mycket priserna kommer stiga med tanke på att det lär finnas gott om korten på marknaden.

Jag har idag 13 kort, alla köpta för 15k eller mindre. Är ju trygg i att jag kommer ha tillbaka det mesta vad det lider, men vore förbaskat surt om det inte kommer någon SBC som kräver några Movember-kort. Tvivlar på några stora prisökningar när så sker, Gomis lär inte börja kosta typ 60k om det sker.
Tror till 99% att det kommer komma en SBC där man behöver minst ett Movember-kort. Men är bara 10e november nu och känns som många tänkte som dig plus att det finns massa kort ute och om den kommer sent i november kommer det finnas massvis. Tror ev. prisökning kommer vara minimal.
Citera
2016-11-10, 15:58
Medlem
Ikväll borde väl MM släppas? Iallafall om de ska ha med Argentina-Brasilien. Den spelas ju inatt.
Citera
2016-11-10, 17:13
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Ikväll borde väl MM släppas? Iallafall om de ska ha med Argentina-Brasilien. Den spelas ju inatt.

Hoppas på det
Citera
2016-11-10, 17:43
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Gissning: Ones to watch lär också sjunka lite grann men sen öka till vad de kostar nu ungefär och om de gör bra ifrån sig i verkligheten och får en in form kommer de öka ännu mer. Jag har Alissons OTW-kort och som jag förstår det är han andremålvakt i Roma? Men behåller ändå ifall han får börja spela, iofs. inte så stor risk med det kortet då det bara kostade 14k.

Tror till 99% att det kommer komma en SBC där man behöver minst ett Movember-kort. Men är bara 10e november nu och känns som många tänkte som dig plus att det finns massa kort ute och om den kommer sent i november kommer det finnas massvis. Tror ev. prisökning kommer vara minimal.

Det är ju denna bit som är så oberäknelig. Om det kommit motsvarande ultimate scream i förra veckan hade Gomis säkert kunnat sälja för 20-40k. Men istället har det blivit en massa andra Sbc, och korten finns nu i överflöd. Om eller när en Sbc kommer - beroende på krav - blir ökningen troligen blygsam som du är inne på. Låt säga att de gjort en Sbc som krävde 9 st movember-kort första helgen med Zlatan som belöning - och korten hade sålt som smör.

Frustrerande hur ofta jag tajmar mina investeringar "fel"....
Citera
2016-11-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Med risk för mycket hat, 5212 är faktiskt en riktigt fin formation för bolltrillande såväl som omställningsspel,Vann div 3 med den, 8 matcher 7-1-0 och spelar för det mesta ut motståndaren med ett bollinnehav på 55-65% samt 15-20 avslut per match, sjukt ineffektiv,jag vet Behövs inte ens parkera bussen för att lira med den som man ser väldigt många göra. Fungerar ju mer eller mindre som en 352 i mina ögon. Lirar detta lag; http://www.futbin.com/17/squad/293905
Självklart vore det fint med pjanic-marchisio på mitten sen någon skön trio på topp, helst med full kemi på alla..

Någon som sitter på någon saftig trio? 2 st och en cam, 10chem på alla, pris max 100k totalt..

Mvh

Yes fixa till dig Inf Gio Immo och Bonna så har du allt du behöver 🏆
Citera
2016-11-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Yes fixa till dig Inf Gio Immo och Bonna så har du allt du behöver 🏆

Tror du att de kommer sjunka i pris?
EDIT: Snackar vi SIF eller IF Immo?
Senast redigerad av distinho 2016-11-10 kl. 19:20.
Citera
2016-11-10, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Tror du att de kommer sjunka i pris?
EDIT: Snackar vi SIF eller IF Immo?

SIF Immo, svårt förutse marknaden i år tyvärr, med typ MM o SBC men kommer visa sig nu i November
Citera
2016-11-10, 20:45
Medlem
vidis avatar
MM är upplagd
Citera
2016-11-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
MM är upplagd
vilken e det?
Citera
2016-11-10, 20:55
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vilken e det?

USA v Mexico
Brazil v Argentina
Wales v Serbia
Nigeria v Algeria
Citera
2016-11-10, 20:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Haft lite tur senaste dagarna för att vara mig. Fick en IF i paket från förra helgens pris (värd 12k) Vann tre raka så jag tog titeln i div3. Sen vann jag kvalet till weekend league på första försöket och packade Navas (drygt 8k)

Hoppas inte weekend league laggar som fan som det gjorde förra helgen. Orkade bara spela ihop 8vinster. Gick knappt att spela matcherna.

Har nästan spelare till MM också. Tänkte precis lägga ut en algerier till försäljning. Sen tänkte jag att det är lika bra att spara. Är väl nigerianerna som kommer vara dyra, har ingen tror jag.
Citera
2016-11-10, 21:01
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Haft lite tur senaste dagarna för att vara mig. Fick en IF i paket från förra helgens pris (värd 12k) Vann tre raka så jag tog titeln i div3. Sen vann jag kvalet till weekend league på första försöket och packade Navas (drygt 8k)

Hoppas inte weekend league laggar som fan som det gjorde förra helgen. Orkade bara spela ihop 8vinster. Gick knappt att spela matcherna.

Har nästan spelare till MM också. Tänkte precis lägga ut en algerier till försäljning. Sen tänkte jag att det är lika bra att spara. Är väl nigerianerna som kommer vara dyra, har ingen tror jag.

Marknaden floodas just nu. Kan va värt att avvakta lite. Det är ju lite fingertoppskänsla när man ska sälja av sina MM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in