2016-10-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gammeldont
Har likadana och jag känner ingenting på dessa, möjligtvis lite placebo
mm superkul att man handlade för några månader framåt, sista pengarna i sjön. Litade på killen som alltid varit rak innan, alltid smakprov från och med nu
Citera
2016-10-18, 01:45
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
mm superkul att man handlade för några månader framåt, sista pengarna i sjön. Litade på killen som alltid varit rak innan, alltid smakprov från och med nu

Varning! Dessa är depressionsframkallande!
Citera
2016-10-19, 11:44
Medlem
vad fan är det för lorazepam som finns på FS just nu? 2,5mg Hemofarm. Öm och svullnader under tungan vid sublingualt intag. vissa är stenhårda medans andra lite mer porösa. 0 effekt också. akta er
Citera
2016-10-19, 13:02
Medlem
whosEHTs avatar
Vad jag förstått så har dom här väldigt kort rus/ångestlindrings tid? Eller är jag helt ute också cyklar, själv föredrar jag bensos som håller i sig rätt längelänge
Citera
2016-10-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Vad jag förstått så har dom här väldigt kort rus/ångestlindrings tid? Eller är jag helt ute också cyklar, själv föredrar jag bensos som håller i sig rätt längelänge

Temesta fixar det mesta.

Men är svåra att få tag i i sverige. Dom är ungefär som Xanor fast mindre farliga så att säga.

mvh
Citera
2016-10-19, 14:05
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Temesta fixar det mesta.

Men är svåra att få tag i i sverige. Dom är ungefär som Xanor fast mindre farliga så att säga.

mvh
Nä enda gången jag sett det är på flugsvamp, men effekten håller i sig lika länge som xanor då eller?
Citera
2016-10-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Nä enda gången jag sett det är på flugsvamp, men effekten håller i sig lika länge som xanor då eller?

köp dem INTE! stor varning för dessa "hemoferm". Vet inte om de ens är någon bensodiazepin men lorazepam innehåller dem iaf inte. Skulle vara intressant om någon har gjort något sticktest, jag är onekligen nyfiken. Har läst på andra sidor som har några år på nacken, där hemoferm 2,5mg fått goda omdömen av vana benso torskar. Dom här måste vara någon kopia eller liknande, men vem fan gör fake tabbs på ett ganska okänt märke som dessutom redan är generiska? fyfan för folk som pressar låtsas benso. Om man gör de kan man väl ge fan i att blanda i råttgift eller vad de nu är. Så hemskt när jag tog dessa första dagen när jag hade kraftig ångest. Panikattacken blev värre och dagen efter spenderades på toaletten, totalt förgiftad.

Dom har noll effekt mot ångest, kan ge magkramper, kräk anfall, diarré och ångest. Orsakar också minnesluckor och "flöddrat" beteende hos vissa men ingen jag känner har mått bra av dessa.
Citera
2016-10-25, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Varning! Dessa är depressionsframkallande!
Vill du vara snäll och utveckla? personliga erfarenheter? hur många, hur länge osv
Citera
2016-10-28, 15:11
Medlem
champagne-showerss avatar
Citat:
Vill du vara snäll och utveckla? personliga erfarenheter? hur många, hur länge osv

Jag som precis fått tag på dessa, är det med all sannolikhet bara skit alltså?
Citera
2016-10-28, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av champagne-showers
Jag som precis fått tag på dessa, är det med all sannolikhet bara skit alltså?

De går nog att bli svängd på dem men inte på något skönt sätt. Är som sagt till och med skeptisk till om dem innehåller någon benzo öht. försök lämna tillbaka dem, annars är de väl bara att ta den förlusten
Citera
2016-11-09, 12:18
Medlem
Citat:
köp dem INTE! stor varning för dessa "hemoferm". Vet inte om de ens är någon bensodiazepin men lorazepam innehåller dem iaf inte. Skulle vara intressant om någon har gjort något sticktest, jag är onekligen nyfiken. Har läst på andra sidor som har några år på nacken, där hemoferm 2,5mg fått goda omdömen av vana benso torskar. Dom här måste vara någon kopia eller liknande, men vem fan gör fake tabbs på ett ganska okänt märke som dessutom redan är generiska? fyfan för folk som pressar låtsas benso. Om man gör de kan man väl ge fan i att blanda i råttgift eller vad de nu är. Så hemskt när jag tog dessa första dagen när jag hade kraftig ångest. Panikattacken blev värre och dagen efter spenderades på toaletten, totalt förgiftad.

Dom har noll effekt mot ångest, kan ge magkramper, kräk anfall, diarré och ångest. Orsakar också minnesluckor och "flöddrat" beteende hos vissa men ingen jag känner har mått bra av dessa.
Formodligen ar det amatorer som gjort sin forsta stora grej och (ev.) Forsokt att kopiera generican fran Balkan, alt. konkurrenter som vill skada deras rykte/business och pressat rattgift.
Koper 'Merlopam 2' [Lorazepam 2 mg] som haller god kvalitet och som jag byter ut Diazepam-dosen mot emellanat.

Mvh, Babu
Citera
2016-11-09, 16:16
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:

Hemofarm eller inte så har just Lorazepam en större tendens till att skapa en s.k. paradoxal reaktion. Att man får mer ångest, mycket obehgaligt. har personlig hänt mig just på Lorazepam, och det var inte från Hemofarm utan Pfizer...

Jag hatar Lorazepam, det är som att ta en Iktorvil och en stilnoct samtidigt, sjukt jobbigt bara... skräpflödder.

Tacka vet jag Diazepam, Alprazolam och Lexilium (Bromazepam). Det är grejer man kan lita på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in