Citat:
Ursprungligen postat av
whosEHT
Nä enda gången jag sett det är på flugsvamp, men effekten håller i sig lika länge som xanor då eller?

köp dem INTE! stor varning för dessa "hemoferm". Vet inte om de ens är någon bensodiazepin men lorazepam innehåller dem iaf inte. Skulle vara intressant om någon har gjort något sticktest, jag är onekligen nyfiken. Har läst på andra sidor som har några år på nacken, där hemoferm 2,5mg fått goda omdömen av vana benso torskar. Dom här måste vara någon kopia eller liknande, men vem fan gör fake tabbs på ett ganska okänt märke som dessutom redan är generiska? fyfan för folk som pressar låtsas benso. Om man gör de kan man väl ge fan i att blanda i råttgift eller vad de nu är. Så hemskt när jag tog dessa första dagen när jag hade kraftig ångest. Panikattacken blev värre och dagen efter spenderades på toaletten, totalt förgiftad.
Dom har noll effekt mot ångest, kan ge magkramper, kräk anfall, diarré och ångest. Orsakar också minnesluckor och "flöddrat" beteende hos vissa men ingen jag känner har mått bra av dessa.