tog 5 mg för 3 timmar sen känner ingen nämnvärd effekt , kanske för jag tog 2 mg ikto igår
hade höga förhoppningar om denna benzo ... bör sägas att de var d blåa ifrån balkan
Får bli par rena dagar och ge den ett ärligt försök..
Senast redigerad av Michael-ScarN 2016-09-22 kl. 19:10.
Finns hur mycket som helst av den på FS, serbiska 2,5 mg från Hemofarm...
För hypnotisk tycker jag, nästan som man tagit en stilnoct tillsammans med en xanor... inte alls bra om man vill ha ångestlindring dagtid t.ex.
Sen är det den enda benzon som har gett mig mer ångest. S.k paradoxal effekt. Väldigt otrevligt..
Det var som fan... Jag gillar den skarpt men har bara fått tag på den på utländska apotek på plats. Mycket trevlig. Får väl kolla djupare in i nätet då...
Paradoxal effekt är skit. Kan inträffa på Xanor också vet jag.
Jag åt 1 utav av dessa och dagen efter tillbringade jag 9 h med att kräkas galla tills hela strupen var trasig. Har läst liknande skräckhistorier och nu vet jag inte om jag vågar äta dem igen. Kan ju ha varit en orelaterad matförgiftning då jag åt korv och räksallad mitt i natten på någon slabbig mack, men som sagt nu är jag osäker.
Snälla kan någon lugna mig? mina Stesolid är snart slut och då är dessa allt jag har att tillgå
Såg nu på nätet att Hemofarm 2,5 mg ska vara 9x3mm i storlek medans mina snarare är 9x2...
Senast redigerad av Slasktomtetask 2016-10-10 kl. 11:53.
Jag åt 1 utav av dessa och dagen efter tillbringade jag 9 h med att kräkas galla tills hela strupen var trasig. Har läst liknande skräckhistorier och nu vet jag inte om jag vågar äta dem igen. Kan ju ha varit en orelaterad matförgiftning då jag åt korv och räksallad mitt i natten på någon slabbig mack, men som sagt nu är jag osäker.
Snälla kan någon lugna mig? mina Stesolid är snart slut och då är dessa allt jag har att tillgå
Såg nu på nätet att Hemofarm 2,5 mg ska vara 9x3mm i storlek medans mina snarare är 9x2...
Har nu använt mig av skjutmått och konstaterat att dem är 9x3mm. Har för 1 h. sedan lagt en under tungan. Smakade sött med en blandning av billig parfym. SNÄLLA! kan någon svara och ge sina 50-cent? Kan jag räkna med ett till dygn med spy kalas? fö. tycker jag att effekten är väldigt subtil om inte placebo
Okej, är de någon som öht har någon uppfattning kring dessa blåa blanka med brytskåra "Hemoferm"en? jag vette fan vad jag tycker. Kan konstatera att de inte var relaterade med några kräk-anfall åtminstone men jag tycker inte att de har några egenskaper som tyska 2,5 mg:arna hade när jag använde dom för många år sedan. Dessa är handlade i söderut i landet. Någon?
Okej, är de någon som öht har någon uppfattning kring dessa blåa blanka med brytskåra "Hemoferm"en? jag vette fan vad jag tycker. Kan konstatera att de inte var relaterade med några kräk-anfall åtminstone men jag tycker inte att de har några egenskaper som tyska 2,5 mg:arna hade när jag använde dom för många år sedan. Dessa är handlade i söderut i landet. Någon?
Har likadana och jag känner ingenting på dessa, möjligtvis lite placebo