2018-11-21, 15:14
Medlem
flashbacktrollets avatar
fy fan för lorazepam. man blir ju inte flöddrad på skiten hur mycket man än tar, och jag har noll tolerans. det känns tyo som lergigan blandat med väldigt mild muskelavslappnande

är dessa äkta lorazepam eller är det hemmapressad skit?

https://imgur.com/a/BMAUKfw
https://imgur.com/a/tw2KckW
Citera
2018-11-24, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Om toleransökningen är låg, eller "ingen" alls samt går ner snabbt skulle jag säga att rent medicinskt så är Lorazepam den perfekta benson och den absolut bästa jag testat. I en helt egen liga. Alla benso jag testat har minst en liten svaghet, åtminstone.
Another convert. Grattis till receptet på den bästa ångestdämpande medicinen i världen. Skriver under på nästan allt du skrev och speciellt det fetstilade.
Citera
2018-11-24, 18:02
Medlem
Lucky-Mans avatar
Hur får man detta utskrivet när det finns annan benz?
Citera
2018-11-26, 21:54
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Hur får man detta utskrivet när det finns annan benz?

Ett tips som suger.

Ha en läkare som känt dig i ca 5-10 år. Jag har haft det. Jag har gått igenom ett gäng mediciner genom årens lopp. Testat dom flesta. Frå pajas-mediciner till sobril, till Diazepam, och sedan Xanor. Jag tycker jag fungerar bättre.
Men till slut så föreslog han själv temesta av någon anledning. Och det fungerade bra några månader. Men till slut sa jag själv att jag tyckte Xanor fungerade bättre. Jag föredrog Temesta ett tag men jag tyckte jag blev flummigare än Xanor så efter ett tag ville jag byta igen.

Temesta fungerar jättebra men jag föredrog Xanor pga av att den slog till snabbare pga av min panikångest
Citera
2018-12-02, 18:29
Medlem
KringExs avatar
Vilka tycker ni är bättre, dom svenska 1 mg eller dom utländska Lorazepam Hemofarm 2,5 mg?
Citera
2018-12-03, 06:24
Medlem
KringExs avatar
Btw blir man väldigt trött av Lorazepam? Har hört en del rykten om det

Edit Hur smakar dom där serbiska 2,5 mg? ska få smaka av en polare
Senast redigerad av KringEx 2018-12-03 kl. 06:34.
Citera
2018-12-04, 12:43
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Btw blir man väldigt trött av Lorazepam? Har hört en del rykten om det

Edit Hur smakar dom där serbiska 2,5 mg? ska få smaka av en polare
Nja, trötthetsfaktorn ligger väl som hos Diazepam tycker jag, men mysigare..
Däremot verkar toleransen stiga rätt snabbt på denna.
Vad de smakar, ja: sött, mjöligt med ett inslag av bitterhet. Går att smälta under tungan utan att spy.
Citera
2018-12-04, 18:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Nja, trötthetsfaktorn ligger väl som hos Diazepam tycker jag, men mysigare..
Däremot verkar toleransen stiga rätt snabbt på denna.
Vad de smakar, ja: sött, mjöligt med ett inslag av bitterhet. Går att smälta under tungan utan att spy.

Den var inte så hypnotisk som jag trodde. Någon sa att Lorazepam är som en blandning av Xanor, Stesolid och Stilnoct. Jag tycker den påminnde mest om Stesolid fast lite mer hypnotisk
Citera
2018-12-05, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vilka tycker ni är bättre, dom svenska 1 mg eller dom utländska Lorazepam Hemofarm 2,5 mg?
Hemofarms är fan helst sjuka. 2.5 mg haha, det är rätt mycket. Tycker de är lite bättre per mg än svenska Temesta.
Citera
2018-12-12, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
fy fan för lorazepam. man blir ju inte flöddrad på skiten hur mycket man än tar, och jag har noll tolerans. det känns tyo som lergigan blandat med väldigt mild muskelavslappnande

är dessa äkta lorazepam eller är det hemmapressad skit?

https://imgur.com/a/BMAUKfw
https://imgur.com/a/tw2KckW

Det där ser ut som de serbiska, 2,5 mg

Själv tyckte jag de inte var så bra..svenska temesta är i en helt annan klass än de där.. 3 1mg tabletter känns som 10 av de där..
Citera
2018-12-12, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hemofarms är fan helst sjuka. 2.5 mg haha, det är rätt mycket. Tycker de är lite bättre per mg än svenska Temesta.

Jag tycker tvärtom.. Svenska temesta, dunder..de serbiska, nja.. Men jag kanske fick dålig batch, för gamla etc.. Just nu äter jag några rosa 2mg lorazepam från Kina.. Vetifan om det är lorazepam dock, är sjukt seg på morgonen dagen efter..kan iofs vara så att tabletten or så svårsmält att den inte tas upp förrns efter 2 timmar eller nåt sånt..någon annan med erfarenhet av dessa rosa?
Citera
2019-01-03, 22:37
Medlem
vargstars avatar
Vad motsvarar 2,5mg Lorazepam i Xanor, Diazepam t ex?

Käkade 2,5mg en gång och var tamejfan sjukaste muskelavslappningen jag varit med om, nästan för mycket. Men den var väldigt skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in