2025-05-29, 11:45
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Precis testat Xanor men känner att man blir så jäkla seg i huvudet av denna. Tidigare benso liknande preparat jag haft var imovane och ångest dämpningen på den var så magiskt bra. Ger lorazepam samma tunga känsla som Xanor? Eller finns det nån annan man kan kika på som inte har så lång halveringstid?

Det är såklart individuellt hur man reagera på ett läkemedel. Personligen så blir jag pigg och alert på Alprazolam och jävligt slö på Lorazepam. Jag skulle faktiskt hellre äta Oxazepam än Lorazepam
Citera
2025-05-29, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det är såklart individuellt hur man reagera på ett läkemedel. Personligen så blir jag pigg och alert på Alprazolam och jävligt slö på Lorazepam. Jag skulle faktiskt hellre äta Oxazepam än Lorazepam

Jag känner mig mest att jag blir tung i huvudet och lite nedstämd av alprazolam, kanske ska testa oxazepam då
Citera
2025-05-29, 20:01
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Jag känner mig mest att jag blir tung i huvudet och lite nedstämd av alprazolam, kanske ska testa oxazepam då

Depression är den vanligaste biverkningen på Alprazolam.
Ja, ge Oxazepam en chans! 🙂 Jag tycker inte att den förtjänar sitt dåliga rykte. Man behöver lite högre doser bara och 3-5 påfyllningar. Dess korta verkningstid stör mig inte så mycket men däremot att det tar 1 timme innan det händer något är lite drygt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in