2016-11-06, 22:08
Medlem
Jalkapallos avatar
Har ni spelat alla 40 matcher? Jag kom till "Silver I" men har 18 matcher kvar, känner att det räcker. Jag orkar inte mer
Citera
2016-11-06, 22:14
Medlem
Har tradat till mig en riktigt bra peng och ska bygga ett lag runt IF Ronaldo.

Vad hade ni valt för formation och spelarenom ni fick leka fritt?

Har spelat en hel del FIFA genom åren men är inte på nåt sätt duktig eller medveten om alla updates.

Tar gärna emot idéer och förslag i en relativ lättspelad formation och spelare med passande workrates.
Citera
2016-11-06, 22:41
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeaN

Har spelat en hel del FIFA genom åren men är inte på nåt sätt duktig eller medveten om alla updates.

Tar gärna emot idéer och förslag i en relativ lättspelad formation och spelare med passande workrates.

4-4-2 som man även kan skifta om till 4-1-2-1-2 när matchen är igång

Auba - Ronaldo
Reus - Vidal - James - Bale
Alaba - Boateng - Hummels - Lahm
Neuer
Citera
2016-11-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Har ni spelat alla 40 matcher? Jag kom till "Silver I" men har 18 matcher kvar, känner att det räcker. Jag orkar inte mer

Kör några matcher till! Du blir direktkvalificerad till nästa helgs Weekend League om du når Guld 3. Då slipper man slösa sin dyrbara energi på kvalet.
Citera
2016-11-07, 00:18
Medlem
Någon som har tips på ett fett laligalag för 2mille?
Citera
2016-11-07, 01:22
Medlem
Vad i helvete är grejen med andrabollar? Vinner ta mig tusan inte en enda andraboll oavsett inställningar, formation eller spelare.

Vad missar jag?
Citera
2016-11-07, 01:28
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Vad i helvete är grejen med andrabollar? Vinner ta mig tusan inte en enda andraboll oavsett inställningar, formation eller spelare.

Vad missar jag?

Kanske är du inte snabb nog
Citera
2016-11-07, 05:24
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe

Vad missar jag?

Ja, kan vara sjukt irriterande. En annan grej som driver mig till vansinne är när jag bryter hur fucking jävla många gånger som helst men ändå hamnar bollen hos motståndaren, ibland blir det tom mål för att det inte gick att ta bollen trots flera brytningar.
Citera
2016-11-07, 06:46
Medlem
Hej,!

Jag håller på att bli fullständigt jävla tokig på detta spel!

Vilken formation kör ni och vad kör ni för custom taktik?
Tipsa gärna om olika lag, inte för så mycket coins då black friday närmar sig och sparar det mesta till dess.

Snälla ge mig tips innan jag skjuter någon jävel, FIFA FÖRSTÖR MIG
Citera
2016-11-07, 07:46
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Kan inte förstå hur Movemberspelarna går för nästan discardpris? Har köpt på mig ca 30 st i vetskapen att jag kanske kommer gå ca 1.5k back per kort i snitt. Dvs drygt 45 k totalt. Eller så gör jag en fetingvinst om det blir en SBC. I mina ögon riskerar jag max 50k för chansen att gå plus drygt 300k.

Jag börjar känna mig mer och mer tveksam kring Movember-korten. Det har gått så lång tid nu utan en Movember-SBC att det finns enorma mängder kort på marknaden.

Ja, det kommer komma en eller flera SBCs - men kommer de höja värdet på korten? Känner mig inte bombsäker på det. Som du är inne på blir förlusten i sammanhanget ganska liten men ändå.

Om det inte blir Movember SBC ikväll kommer jag ev försöka sälja av hälften av dem jag har. Inte längre lika säker på att Movember SBC kommer höja kortets värde, för många som hamstrat till billiga priser.
Citera
2016-11-07, 08:12
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeaN

Hur kan du påstå att du inte är duktig om du tradat upp dig i mångmiljonklassen?
Citera
2016-11-07, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Hur kan du påstå att du inte är duktig om du tradat upp dig i mångmiljonklassen?

Alltså jag är inte dålig på något sätt. Däremot har jag inte samma koll som för några år sen på workrates, vilka spelare som funkar för vissa i vilka formationer osv. Fått ett par riktigt bra tips jag inte tänkt på själv så det tackar jag för och fler mottages gärna.

Trading, marknad och aspekter runt att generera vinst såsom när man köper vilka spelare på dygnet, algoritmer för garanterad vinst intresserar mig faktiskt lika mycket som spelet i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in