2016-11-28, 08:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Testa IF Belotti. Fungerat rätt bra för mig.

Har inget lag att spela med nu. Lite segt. För sålt de flesta 83+ och alla IF.

Spelar du hellre inte alls än med ett lag för typ 5-10k? Personligen tycker jag inte skillnaden är så astronomisk. Klart man blir frustrerad när man förlorar en tajt match på att man kör typ Solomon Rondon som striker för 450 coins, men det funkar ju hyggligt iaf. Skulle lätt kunna köra med min nuvarande bästa PL-elva, även om den inte är något att flasha med:

http://www.futhead.com/17/squads/2677123/
Citera
2016-11-28, 09:31
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Spelar du hellre inte alls än med ett lag för typ 5-10k? Personligen tycker jag inte skillnaden är så astronomisk. Klart man blir frustrerad när man förlorar en tajt match på att man kör typ Solomon Rondon som striker för 450 coins, men det funkar ju hyggligt iaf. Skulle lätt kunna köra med min nuvarande bästa PL-elva, även om den inte är något att flasha med:

Jag är "kemi-nazist" måste vara 9 eller 10 i kemi på spelarna. Och i mitt lag krävs Buffon och Draxler för det. Två spelare jag sålt och inte tänker köpa för överpris nu. Tycker nästan det är roligare att bygga lag och trejda till sig coins än att spela.

Ska nog sälja av typ alla guldspelare jag inte använder nu för det mesta säljer väl? Sen när de här SBC är slut köper jag tillbaka t.ex. Draxler, Buffon och de IF jag sålt.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-28 kl. 09:48.
Citera
2016-11-28, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Testa IF Belotti. Fungerat rätt bra för mig.

Har inget lag att spela med nu. Lite segt. För sålt de flesta 83+ och alla IF.

Funderade faktiskt lite på honom, men avvaktar lite. Hade ögonen på hans kort tidigare förra veckan och då låg han närmare discard-pris. Nu uppe på 17-18k pga. att det behövs IF-kort för SBC. Testar honom eventuellt när hans pris gått ner igen. Vill så gärna få Balotelli att funka, gillar han ändå. Men känns dumt att trilskas med någon om han inte funkar efter typ 10 matcher. SIF Immobile som jag hade innan funka bättre men inte nöjd heller.

Eventuellt ge upp 2-forwards formationerna och köra något sådant här?
https://www.futbin.com/17/squad/488391
https://www.futbin.com/17/squad/488411

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Funderar på att köpa på mig detta gamla lag jag hade: https://www.futbin.com/17/squad/197989
Gick så jävla bra med det laget. Kanske beror det på att jag spelade med det i div 10 till jag kom upp i 6-7 nånting. Kanske inte håller i div 4. Didavi och Draxler va sjuuukt bra för mig. Värt gå tillbaka till kanske när det kärvar.
Senast redigerad av grahnen 2016-11-28 kl. 10:23.
Citera
2016-11-28, 11:01
Medlem
En fråga, på SBC:n där man får en untradeble TOTW spelare, kan ju paketet öppnas när som. Räknas TOTY eller TOTS till dessa om man sparar?
Citera
2016-11-28, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
En fråga, på SBC:n där man får en untradeble TOTW spelare, kan ju paketet öppnas när som. Räknas TOTY eller TOTS till dessa om man sparar?
Tyvärr inte då det står TOTW 10 och den andra är Active TOTW
Citera
2016-11-28, 11:26
Medlem
Vem tror ni blir näste POTM? Costa och Aguero har varit heta!
Citera
2016-11-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Vem tror ni blir näste POTM? Costa och Aguero har varit heta!

Dem två ligger bra till. Costa har 2+2 och Aguero har 3 mål. Tror även Matt Philips i West Brom kan ligga riktigt bra till. Gjort 2 mål och 3 ass i november. West Brom har två vinster och en oavgjord. Kanske inte namnet som folk röster på så det kanske inte gynnar honom.

Edit. Någon som vet något om CYBER MONDAY? När drar det igång? Samma tid som BF drog igång i fredags? 15:00 var det då.

Har ca 10 spelare som jag tänkt att investera i och sedan sälja igen inför weekend league på fredag. Men inte sett någon dipp det senaste så det känns inte värt det just nu... Blev att jag budat på massa Movember-kort för discard nu. Skulle det bli något så kan det bli en god vinst, annars förlorar jag ingenting på det, kanske max 100-200 per kort. Fick ju sålt 20kort under en cycle i helgen efter det falska han youtubern lagt ut. Så har redan tjänat på dem korten.
Senast redigerad av grahnen 2016-11-28 kl. 12:28.
Citera
2016-11-28, 12:58
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
trycker på honom när du är inne på trupper. Sen ta bort från trupp
Tack!
Citera
2016-11-28, 13:00
Medlem
Vad fan händer ???
Spelarna går ju bara upp i pris !!!
Citera
2016-11-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Vad fan händer ???
Spelarna går ju bara upp i pris !!!

som sagt alla sålde av innan Black Friday och någon marknadskrasch kom aldrig riktigt.. investerade man rätt har man kunnat göra otroligt mycket coins över helgen.. gjorde själv 2-300k profit på IF spelare över helgen
Citera
2016-11-28, 13:37
Medlem
Priserna var ju otroligt låga jämnfört med vad dom varit tidigare förra måndagen. Tror nog det var då "kraschen" var även om den uteblev som krasch. Men iom WL så är marknaden annorlunda i år än andra år.
Citera
2016-11-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Priserna var ju otroligt låga jämnfört med vad dom varit tidigare förra måndagen. Tror nog det var då "kraschen" var även om den uteblev som krasch. Men iom WL så är marknaden annorlunda i år än andra år.

Slön att det snart kör prise range
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in