Vad tror ni om SIF Sanchez pris? Köpte i helgen för 645k och är nere i 620 nu. Kommer han fortsätta rasa eller brukar dom öka när dom inte finns i packs sen?
Var framme i finalen av FUT champions och tänkte lira den. Fick samtal och var tvungen sticka....
Spelet hade kommit precis fram till motståndarens laguppställning när jag quita PS4an som vanligt...
Nu när man loggar in så har jag fått en förlust.......
trodde man kunde avsluta innan matchen ens börjat utan problem?
Var framme i finalen av FUT champions och tänkte lira den. Fick samtal och var tvungen sticka....
Spelet hade kommit precis fram till motståndarens laguppställning när jag quita PS4an som vanligt...
Nu när man loggar in så har jag fått en förlust.......
trodde man kunde avsluta innan matchen ens börjat utan problem?
Klart man inte kan. Isf hade ju alla börjat quita när de ser Ronaldo, Messi etc. i motståndarens laguppställning.
Någon som vet när det är dags att sälja av laget så man inte tappar för mycket värde inför blackfriday? Har hört att marknaden kraschar ganska duktigt då?
Någon som vet när det är dags att sälja av laget så man inte tappar för mycket värde inför blackfriday? Har hört att marknaden kraschar ganska duktigt då?
Hade sålt av inkommande helg.
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Någon som kan plocka ihop ett trevligt lag för weekend league åt mig? Alltså 3,5 stjärnor eller vad det nu är.
30k-40k klassen och Italienskt. Med uppställningen 4-4-1-1.