2016-10-31, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Köpte på mig ett dussin Mathieu direkt när jag såg det, råkade discarda när jag skulle skicka till transferlist

Haha hur lyckas man
Citera
2016-10-31, 21:29
Medlem
Tänkte köpa en BPL HB, står mellan:
Bellerin eller Walker

Vem är bäst i spelet?
Citera
2016-10-31, 21:41
Medlem
Go kväll!

Sitter och kämpar i div 6 och kommer verkligen inte vidare..
Kör med detta laget just nu http://www.futhead.com/17/squads/1837047/ .
Har ca 50k(i ett bundesliga lag) extra att lägga på någon spelare, alternativt byta ut spelare i det nuvarande laget. Någon som har några tips på vad man kan förändra?

mvh
Senast redigerad av IngetFejk 2016-10-31 kl. 21:44.
Citera
2016-10-31, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avtb
Tänkte köpa en BPL HB, står mellan:
Bellerin eller Walker

Vem är bäst i spelet?

Clyne
Citera
2016-10-31, 22:16
Medlem
tugboatbobs avatar
Man blir ju mörkrädd när man ser att sin Zlatan som man inhandlade för 530k för några veckor sedan har gått ner till under 400k tror ni man ska sälja av nu direkt eller vänta tills efter black Friday?
Citera
2016-10-31, 22:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Ny legendar squadbuilder, Marc Overmars 20 matcher lån.

Kraven är:
*3 arsenal resten BPL
*11 holländska spelare i 3 ligor
*3 barca spelare resten la liga
*11 eredivise

Priserna på spelare från Willem II och Go Ahead Eagles kommer alltså ligga nära 10k kommande månad.

Övriga känns klart värt det. Enkla squads att bygga, bra pack. Priserna är lite höga just nu eftersom alla vill bygga, men jag tippar de kommer plana ut. Även om man köper idag är priserna inte hemska, går att få tag i 3 Arsenal-spelare för ca 10k.

Sen får man fundera på om det är värt det att komplettera hela Sbc.
Citera
2016-10-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Man blir ju mörkrädd när man ser att sin Zlatan som man inhandlade för 530k för några veckor sedan har gått ner till under 400k tror ni man ska sälja av nu direkt eller vänta tills efter black Friday?
Alla spelare kommer bara gå ner nu fram tills efter TOTS... så att köpa spelare över 100k är inget man tjänar på direkt
Citera
2016-10-31, 22:49
Medlem
jag såg boraslegend la upp sitt lag som han spelat weekend med.
där han hade benzema som cm?! någon som har en uppfattning varför?
Citera
2016-10-31, 22:49
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avtb
Alla spelare kommer bara gå ner nu fram tills efter TOTS... så att köpa spelare över 100k är inget man tjänar på direkt
Om jag inte missminner mig dock så brukar legends ligga ganska stabilt va?
Citera
2016-10-31, 22:52
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
jag såg boraslegend la upp sitt lag som han spelat weekend med.
där han hade benzema som cm?! någon som har en uppfattning varför?
Han pausar och byter position på spelrna, kolla in ett av hans senaste youtube-klipp där han förklarar varför.
Citera
2016-10-31, 23:11
Medlem
Vad tror ni om Joe Allen som månadens spelare i Pl? 2 assist idag och tillsammans med 3 mål som mittfältare lär han vara en het kandidat tillsammans med Hazard.
Citera
2016-10-31, 23:17
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Personligen skulle jag nog satsa på ditt andra lag. Får själv inte riktigt den första formationen att fungera med för låga yttrar och CR7 på topp är ju helt magiskt. Tycker han blir mer inblandad på topp än på kanten.

Har du testat Castros IF? Funderar på om inte den fungerar som en CM med bra kortpass och helt ok långpass.

Känner lite samma sak + att jag tycker att mittfältet blir mycket stabilare med 3 gubbar istället för 2. Och ja, absolut vill man ha CR7 i mitten

Nope, har inte testat IF Castro. Hade inte råd när jag köpte ihop laget så det fick bli Muller som CAM i 4-1-2-1-2 bakom Auba-Lewa. Jag föredrar cams med lite mer pace, agility och passing men Muller var ändå sjukt bra. Bra på att hålla i bollen, farlig i straffområdet och brukade sätta dit en del långskott. Jag gillade honom, så det blev till att fortsätta även efter att jag hade fått tillräckligt med coins för Castro. Kanske lika bra att slå till Vid krasch? Bara att sälja om han inte funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in