2016-11-11, 18:46
Medlem
Tjabba!

När utses POTM? Om det nu skulle bli hazard vilka belgare och Chelsea spelare skulle vara smartast att investera i? Skulle också kunna bli coutinho så vilka brassar och Liverpool spelar skulle man då investera i?

Med vänlig hälsning,

H
Citera
2016-11-11, 19:05
Medlem
Är det många här som köper och säljer spelare för att tjäna snabba coins genom det? Har lite polare som brukar göra så Har ni något tips på att tjäna snabba cash förutom att lira matcher då såklart?
Senast redigerad av grebdnil 2016-11-11 kl. 19:11.
Citera
2016-11-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Tjabba!

När utses POTM? Om det nu skulle bli hazard vilka belgare och Chelsea spelare skulle vara smartast att investera i? Skulle också kunna bli coutinho så vilka brassar och Liverpool spelar skulle man då investera i?

Med vänlig hälsning,

H

"The vote for October's winner will close at 23.59 GMT on Monday 7 November. Because of the international break, the winner will be announced on Friday 18 November.".

Så det dröjer tyvärr. Själv tror jag varken Hazard eller Coutinho tar det utan ser Allen som favorit. Coutinho poänglös första två matcherna i oktober, iofs ändå varit bra dem matcherna om jag förstått rätt. Hade dem räknat med första matchen som var i november också så hade Hazard känts given. Men nu gäller det Oktober-matcherna. Tror det står mellan Allen (3mål 2ass) och Hazard (3mål 1ass). Sen kan jag mycket väl ha fel men det är min gissning. Fortsätter Hazard leverera denna månad så lär han få den i November istället.

Jag vet inte riktigt vilka man skall sikta in sig på att investera i. Jag har köpt varje spelare i Stoke, ett par dussin Wales-lirare samt en högt ratad PL-startelva för så nära discard-summa som möjligt. Även ett par billiga IF-spelare som man säkert kan behöva att bygga en trupp på. Sist var ju kraven följande:

- 1st PL-elva med minst en Tottenham-spelare. Raring minst 82 och 100 kemi.
- 1st Sydkoreansk elva

- 1st lag med:
Min. Team of the Week Players: 1
Max 6 Players from the same League
Players from different Nations: Exactly 11
Min. Team Rating: 78
Team Chemistry: Exactly 100
Number of Players in the Squad: 11
Citera
2016-11-11, 19:09
Medlem
Nya SBC, ligor faktiskt. Hela Ligue 1 ska byggas och då får man en Lacazette 87. Och Pro League (Belgien) då får man en Perber 80. Kul med nya ligor får jag säga!
Citera
2016-11-11, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Nya SBC, ligor faktiskt. Hela Ligue 1 ska byggas och då får man en Lacazette 87. Och Pro League (Belgien) då får man en Perber 80. Kul med nya ligor får jag säga!

Mjo... men ytterligare två ligor där priserna kanske kommer stiga till orimliga priser? Frågan är om man skall börja direkt?? Eller priserna lär väl gå spikrakt uppåt nu direkt...
Citera
2016-11-11, 19:15
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Tjabba!

Med vänlig hälsning,

H
Skulle inte alls bli förvånad ifall man måste inkludera Hazards vanliga kort i en eventuell squadbuilder där Hazards andra specialkort är priset. Skulle bli en sjuklig förlust för alla som sitter på Hazards inform ifall det bara blir som tidigare, dvs en trupp med belgare, en trupp som måste inkludera Chelsea-spelare och en trupp som måste inkludera LOSC Lille-spelare.

Alternativt att det kan komma att krävas t.ex. minimum 84-85-86 rating på ett Premier League lag med minst 3 Chelsea-spelare eller liknande. Billiga högratade kort i Premier League är väl något jag skulle kunna tänka mig satsa på.

Courtois är väl inte så dum eftersom han spelar i Chelsea är belgare och har 89 i rating. Annars Fabregas, Terry, för rating och Chelsea-länkar. David Silva/Cazorla/Payet/Kompany. Batshuayi kan väl vara värd att kolla på iochmed hans perfekta lank.

Bara spekulationer från min sida, men jag kan inte tänka mig att det blir en vanlig "halvbillig" som Sterlings och Sons ifall Hazard vinner.
Citera
2016-11-11, 19:18
Medlem
Någon som kan tipsa om 2 lag runt 100k-150k styck?
Som man kan ha till weekend league.
Citera
2016-11-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Mjo... men ytterligare två ligor där priserna kanske kommer stiga till orimliga priser? Frågan är om man skall börja direkt?? Eller priserna lär väl gå spikrakt uppåt nu direkt...
Jag kommer sälja de spelarna som är värda att sälja nu. Priserna har gått spikrakt upp på vissa. Ligorna går ju aldrig ut så det är ju bara onödigt att göra dom nu direkt när alla gör dom. Om man inte akut vill ha Lacazette vill säga.
Citera
2016-11-11, 19:33
Medlem
Är priset ett 100k pack på PRO league
Citera
2016-11-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Jag kommer sälja de spelarna som är värda att sälja nu. Priserna har gått spikrakt upp på vissa. Ligorna går ju aldrig ut så det är ju bara onödigt att göra dom nu direkt när alla gör dom. Om man inte akut vill ha Lacazette vill säga.

Hmm jo. Kanske lika bra. Är inte ens speciellt sugen på Lacazette. Mer sugen på att göra SBC och öppna packs Har gått plus på de flesta så kan ju hoppas att det fortsätter. Funderar på att sälja MEN det kanske kan vara bra att han kvar. Så gött att ha många spelarens klubben när andra SBC kommer. Å andra sidan kanske priserna börjar gå nedåt om ett par dagar igen? Får kolla av. Har närmare 30 spelare i klubben från Ligue1, kan ju casha in en del. Hade visst nån dubblett som hamnat på transferlistan idag som såldes direkt för runt 1k nu.
Citera
2016-11-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hmm jo. Kanske lika bra. Är inte ens speciellt sugen på Lacazette. Mer sugen på att göra SBC och öppna packs Har gått plus på de flesta så kan ju hoppas att det fortsätter. Funderar på att sälja MEN det kanske kan vara bra att han kvar. Så gött att ha många spelarens klubben när andra SBC kommer. Å andra sidan kanske priserna börjar gå nedåt om ett par dagar igen? Får kolla av. Har närmare 30 spelare i klubben från Ligue1, kan ju casha in en del. Hade visst nån dubblett som hamnat på transferlistan idag som såldes direkt för runt 1k nu.
sjukt ovärt IMO även om Lacazette ser grym ut.... 11 spelare i 20 lag..dvs över 200 spelare.. blir kostsam SBC för de som vill ha honom
Citera
2016-11-11, 20:29
Medlem
Någon som vet vilken spelhastighet matcherna på FUT är inställda på? Det känns som att man spelar på "långsam" eller "normal" nämligen. Går fruktansvärt långsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in