Citat:
Ursprungligen postat av
hajaninja
Tjabba!
När utses POTM? Om det nu skulle bli hazard vilka belgare och Chelsea spelare skulle vara smartast att investera i? Skulle också kunna bli coutinho så vilka brassar och Liverpool spelar skulle man då investera i?
Med vänlig hälsning,
H
"The vote for October's winner will close at 23.59 GMT on Monday 7 November. Because of the international break, the winner will be
announced on Friday 18 November.".
Så det dröjer tyvärr. Själv tror jag varken Hazard eller Coutinho tar det utan ser Allen som favorit. Coutinho poänglös första två matcherna i oktober, iofs ändå varit bra dem matcherna om jag förstått rätt. Hade dem räknat med första matchen som var i november också så hade Hazard känts given. Men nu gäller det Oktober-matcherna. Tror det står mellan Allen (3mål 2ass) och Hazard (3mål 1ass). Sen kan jag mycket väl ha fel men det är min gissning. Fortsätter Hazard leverera denna månad så lär han få den i November istället.
Jag vet inte riktigt vilka man skall sikta in sig på att investera i. Jag har köpt varje spelare i Stoke, ett par dussin Wales-lirare samt en högt ratad PL-startelva för så nära discard-summa som möjligt. Även ett par billiga IF-spelare som man säkert kan behöva att bygga en trupp på. Sist var ju kraven följande:
- 1st PL-elva med minst en Tottenham-spelare. Raring minst 82 och 100 kemi.
- 1st Sydkoreansk elva
- 1st lag med:
Min. Team of the Week Players: 1
Max 6 Players from the same League
Players from different Nations: Exactly 11
Min. Team Rating: 78
Team Chemistry: Exactly 100
Number of Players in the Squad: 11