Jag har Remy och Slimani i anfallet och tycker att det är dags att uppdatera anfallarna.
Jag funderar på att antingen byta Remy mot Vardy eller Slimani mot Lukaku. Har tyvärr bara råd att byta ut en av spelarna. Någon som har något tips och erfarenhet av Vardy och Lukaku?
Skulle verkligen uppskatta lite hjälp! Vill nämnligen uppgradera mitt Serie A lag med bättre spelare, är jättenöjd med Zarate, Totti och Eder så dom behövs inte bytas ut, men resten däremot, dem vill jag byta ut
Skulle verkligen uppskatta lite hjälp! Vill nämnligen uppgradera mitt Serie A lag med bättre spelare, är jättenöjd med Zarate, Totti och Eder så dom behövs inte bytas ut, men resten däremot, dem vill jag byta ut
Ni som körde FUT-Champions i helgen, hur svårt var det jämfört med tex draften? Med tanke på att man måste kvala in så måste väl nivån ändå ha vart en bit över draften eller?
Tröjbuggen måste patchas bort snarast, är ju löjligt att den ens är kvar. Hamnade nyss i en match där vi båda hade svarta matchställ, blev kaos för hjärnan och minimapen var ju bara att glömma att kolla på