2016-10-29, 01:34
Medlem
Ignorera mina tidigare inlägg. Lärt mig nu
Citera
2016-10-29, 02:00
Medlem
Stjerna7s avatar
Alltså jag orkar fan inte. Sista försöket till weekend league, 10 min tills skiten stänger och jag förlorar på straffar. Killen kör park the bus från början och skickar upp bollar på Musa/Hazard. Backar hem med varenda spelare och försöker bara täcka av passningar så till slut stod man på sista tredjedelen med 10 motståndare framför sig.

Vad är glädjen i att lira så? Helt oförståeligt hur man kan lägga tid på fifa när man måste ha så otroligt tråkigt att spela.
Citera
2016-10-29, 02:23
Medlem
Daniel Divadi! Någon som lirat med honom? Fått sån jävla bra utdelning med honom. Behövde en perfekt link för Draxler så jag gjorde om honom från CAM till ST. Sällan jag levererar så bra med en striker. 11 mål och 4 ass på mina 9 matcher med honom. Riktigt fin vänsterfot. 87 i shotpower och longshots. Honom som ST och Draxler som CAM i detta lag, roligaste jag spelat med hittills: http://www.futbin.com/17/squad/197989

Kul med lite nya SBC's. Tror jag har gått plus på alla dem där jag testat att göra. Förutom POTM Son men där fick man ju honom.
Citera
2016-10-29, 02:32
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Asså min pack luck förtsätter inte en spelare över 5k igår på 5st 50k pack och inte en spelare över 2k idag på 5 packs från hybrid ligor....
Kört klart länder. Fått noll värt över 1k. Aja det är ju ett lotteri. Brukar inte vinna på triss heller..
Citera
2016-10-29, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Alltså jag orkar fan inte. Sista försöket till weekend league, 10 min tills skiten stänger och jag förlorar på straffar. Killen kör park the bus från början och skickar upp bollar på Musa/Hazard. Backar hem med varenda spelare och försöker bara täcka av passningar så till slut stod man på sista tredjedelen med 10 motståndare framför sig.

Vad är glädjen i att lira så? Helt oförståeligt hur man kan lägga tid på fifa när man måste ha så otroligt tråkigt att spela.
Samma här. Tog 22 vinster förra veckan o kom inte ens med nu! Tiltade o spelade skit de två första försöken o mötte sedan PTB i ena finalen o the_lagginator i de sista försöket.

Någon som har koll ifall de har gjort sämre pris i draften när man vinner? Fick fan bara ett non rare gold pack för 5k och ett 15k pack?
Citera
2016-10-29, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Samma här. Tog 22 vinster förra veckan o kom inte ens med nu! Tiltade o spelade skit de två första försöken o mötte sedan PTB i ena finalen o the_lagginator i de sista försöket.

Någon som har koll ifall de har gjort sämre pris i draften när man vinner? Fick fan bara ett non rare gold pack för 5k och ett 15k pack?

Fick ett vanligt guld och ett med 12 sällsynta spelare när jag vann idag. Ifrågasätter dock lite vad EAN tycker är sällsynt....
Citera
2016-10-29, 02:56
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Vill ha SBC-Douglas Costa. Men funderar på att sälja de två screamkort jag har nu, går typ 20k minus då. Sen köpa 3st. efter de gått ner i rating igen och göra klart SBC. Eller tror ni fler tänker likadant och priset går upp istället?

Edit: Lämnade in hybrid länder nu,var inte helt klar som jag skrev innan och upptäckte att jag inte fick 5000 coins Kollade på mynt och fick inga fler. Skumt. Fick dock en 87-rated i paketet. Sög att det var Handanovic...
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-29 kl. 03:38.
Citera
2016-10-29, 06:03
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Körde klart hybrid ligor också. Fick en 86! Så är det Leno. På länder och ligor drog jag alltså två med minst 86 i rating. Båda målvakter...

Aja gick lite plus allt som allt. Typ 10k kanske.

Kollar man futbin har priserna helt rasat på de jag packade. Handanovic och Leno. Senaste dagarna har priset sjunkit typ 5k på båda. Varför? När ska jag sälja?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-29 kl. 06:07.
Citera
2016-10-29, 08:02
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Jävlar vad Scream-Mandzukic är bra. Helt galet. Köpte han för 31k och Salah för 35k. Ska fixa de med en tredje scream så jag får SBC-Costa.

Tankar om detta lag? http://www.futbin.com/17/squad/210532

Någon som fattar varför priserna är så låga idag? Brukar ju vara dyrt på helgerna.
Citera
2016-10-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jävlar vad Scream-Mandzukic är bra. Helt galet. Köpte han för 31k och Salah för 35k. Ska fixa de med en tredje scream så jag får SBC-Costa.

Tankar om detta lag? http://www.futbin.com/17/squad/210532

Någon som fattar varför priserna är så låga idag? Brukar ju vara dyrt på helgerna.
Scream Lukaku är typ fusk att köra med, fick han för 135 k på xbox så antar att folk undercuttar varandra så de står härliga till.
Även när hans boost försvinner lär han ju inte gå för under 100 k med tanke på ligan och statsen han besitter.
Citera
2016-10-29, 10:32
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Scream Lukaku är typ fusk att köra med, fick han för 135 k på xbox så antar att folk undercuttar varandra så de står härliga till.
Även när hans boost försvinner lär han ju inte gå för under 100 k med tanke på ligan och statsen han besitter.
Jo men Mandzukic t.ex. lär inte vara värd så mycket sen.

Fy fan vad handikapp jag känner med screamspelarna. Får massvis med skitmål emot mig. Har 2 vinster, 1 förlust och hela 5 oavgjorda sen de kom in i truppen.

Edit: behövde vinna sista matchen för att gå upp en divison. Vinner med 0-6. Scream-Mandzukic gör 5! mål.

Totalt har han gjort 15 mål på 10 matcher. Fan man skulle kvalificerat sig för weekend-ligan..
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-29 kl. 11:13.
Citera
2016-10-29, 11:16
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
Fy fan va tråkigt det låter att hålla på så. Tips till dig är att bygga två jämnstarka lag och uppgradera efterhand. Dels för att det är roligare, du får snabbare progress och du blir en bättre spelare. Ligger för närvarande i div 2 och har som mål att gå upp i div 1 innan månadens slut

edit: Är det någon här som vunnit div 1 ännu?

edit 2: För att förtydliga ang att du blir en bättre spelare är för att du slipper möta datorn varannan match...

Ja, två gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in