Känns helt jävla orimligt att göra månadens POTM. Sett några YouTubers som klarat de nu och det är inga dåliga trupper dom "försummar". Det är ju kostnad på en halv mille i coins typ, om man varit ute i god tid och har en del spelare i truppen. Känns ovärt att spendera så mycket för ett kort man inte kan sälja. Bättre köpa IF eller ett senare SIF istället, så stor skillnad lär det inte vara på IF och POTM (1 rating mer).
Jag hade inte förberett mig alls för denna POTM (hade satsat lite små summor som jag kan få tillbaka på Allen). Ändå gått en hel del plus på spelare jag hade i klubben.
Trots att jag inte gått all-in på någon MM så hade jag täckning på alla matcher. Köpt en av varje i två av matcherna (turkiet, Italien) och hade en handfull av de andra lagen. Gått från 100k till 280k dessa två dagar, men gårdagens MM och dagens POTM. Så de känns bra ändå. Vågar inte satsa för mycket. Men kanske får bli det framöver. Synd man inte hade vågat chansa på lite belgiska IF, hade man kunnat tjäna storkovan på! Inte lätt veta hur EA tänker med kraven på SBC heller. Någon som kan infiltrera EA och läcka ut i förväg?