Citat:
Ursprungligen postat av
KorvkastarN
Har ju inte alls kommit ny sbc? oO
Kolla under avancerat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Brainmydamage
Fy fan va tråkigt det låter att hålla på så. Tips till dig är att bygga två jämnstarka lag och uppgradera efterhand. Dels för att det är roligare, du får snabbare progress och du blir en bättre spelare. Ligger för närvarande i div 2 och har som mål att gå upp i div 1 innan månadens slut
edit: Är det någon här som vunnit div 1 ännu?
edit 2: För att förtydliga ang att du blir en bättre spelare är för att du slipper möta datorn varannan match...
Spelar inte direkt mot datorn. Gör snabba mål sen stänger jag av tvn och låter matchen vara på i bakgrunden.
Mitt andralag är nästan jämnstarkt med förstalaget så kör det online ibland. Men ibland orkar man bara inte spela så då kör jag "läggmatch" så förstalaget får kemi. Ofta med random spelare jag bara slänger ihop till ett lag.
Frågar igen. Någon som testat SBC-Costa? Tror jag kör på han ändå då jag gått så mycket förlust på screamkorten.
Redan klarat svåraste på "hybrid länder" Den var enkel. Ska man sälja sina skitkort nu när det är SBC? Har massvis med kort i klubben som bara skräpar men känns som många kommer sälja nu?