2016-10-20, 02:56
Medlem
Har inte alls kollat in SBC, trodde att man var tvungen att lira matcher också, lagt fokus på säsonger.. Jävligt synd att man discardat sjukt mycket..Vad kostar SBC utmaningen där man får Giovinco? Den är ju så jävla given
Citera
2016-10-20, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Har inte alls kollat in SBC, trodde att man var tvungen att lira matcher också, lagt fokus på säsonger.. Jävligt synd att man discardat sjukt mycket..Vad kostar SBC utmaningen där man får Giovinco? Den är ju så jävla given

Googlade lite och hittade en sida där någon jämförde kostnaden jämfört med den totala belöningen. Sjuka priser på en del spelare i MLS pga denna SBC. Går att läsa lite i kommentarerna i inlägget med. https://fifaforums.easports.com/en/discussion/189726/finished-the-mls-sbc-here-is-the-cost-vs-rewards

"Ok, now let me get to the rewards... The cost vs rewards are as follow..

Cost = 216,000 coins.
Rewards = 145,000 coins

After selling all the items I got from the rewards, the final cost for 86 untradeable Giovinco was 71,000 coins..."
Citera
2016-10-20, 08:15
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Är 8st för lite för if trading, eller tror ni jag kan få sålt någon ändå? Har inte hunnit spela ihop ett bra startkapital än.
Citera
2016-10-20, 08:37
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Googlade lite och hittade en sida där någon jämförde kostnaden jämfört med den totala belöningen. Sjuka priser på en del spelare i MLS pga denna SBC. Går att läsa lite i kommentarerna i inlägget med. https://fifaforums.easports.com/en/discussion/189726/finished-the-mls-sbc-here-is-the-cost-vs-rewards

"Ok, now let me get to the rewards... The cost vs rewards are as follow..

Cost = 216,000 coins.
Rewards = 145,000 coins

After selling all the items I got from the rewards, the final cost for 86 untradeable Giovinco was 71,000 coins..."

Bra länk! Har nedprioriterat MLS och Liga NOS då man har hela året på sig och priserna är hemska på vissa spelare. Har ändå gjort ett försök med de spelare jag hade mest av - vilket såklart var Chicago, som är näst dyrast enligt din länk.

Ska ge mig på några av de billigare lagen, tycker jag ändå känns värt det. Har man tur får man några heta silver eller bronsspelare och kan räkna hem investeringen, plus att man är ett steg närmare SBC Giovinco.

----

Om det inte blir en Marquee Matchups imorgon kl 19 eller natten mot lördag kl 01 då blir jag deppig. Mina investeringar ska löna sig!
Senast redigerad av EnLitenFrys 2016-10-20 kl. 09:07.
Citera
2016-10-20, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Bra länk! Har nedprioriterat MLS och Liga NOS då man har hela året på sig och priserna är hemska på vissa spelare. Har ändå gjort ett försök med de spelare jag hade mest av - vilket såklart var Chicago, som är näst dyrast enligt din länk.

Ska ge mig på några av de billigare lagen, tycker jag ändå känns värt det. Har man tur får man några heta silver eller bronsspelare och kan räkna hem investeringen, plus att man är ett steg närmare SBC Giovinco.

----

Om det inte blir en Marquee Matchups imorgon kl 19 eller natten mot lördag kl 01 då blir jag deppig. Mina investeringar ska löna sig!

Benfica o porto är värd att göra i liga nos övriga är pf nå satan, när jag senast kolla.

Tröttsamt trodde det skulle komma nya hybrider när tiden gick ut någon som vet om det kommer komma nya sådana framöver?
Citera
2016-10-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pb--
Meningen är ju att man inte ska ha sikte. Det har varit en bugg att det funnits framme och det ser motståndaren.

Man ska visst ha sikte online.. och den ser inte motståndaren.. buggen är när den försvinner vissa matcher och du bara får fram en ikon för LS när du försöker få fram den
Citera
2016-10-20, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
När i helvete ska EA fixa så att siktet funkar när man får straff. Missat två i rad nu som varit direkt matchavgörande!!! Blir väl att nöta straffar utan sikte nu då...

kan det ha varit i draften?
Citera
2016-10-20, 11:16
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pb--
Meningen är ju att man inte ska ha sikte. Det har varit en bugg att det funnits framme och det ser motståndaren.
Vart någonstans har du läst det?
Citera
2016-10-20, 11:57
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Man ska visst ha sikte online.. och den ser inte motståndaren.. buggen är när den försvinner vissa matcher och du bara får fram en ikon för LS när du försöker få fram den

När du skriver sikte, menar du pilen som visar vilken riktning/höjd man får på bollen? Den som finna i nybörjarsteget på träningsplan?
Citera
2016-10-20, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
När du skriver sikte, menar du pilen som visar vilken riktning/höjd man får på bollen? Den som finna i nybörjarsteget på träningsplan?

precis det siktet, eller är jag ute och cyklar när jag säger att den ska finnas? Finns ju alltid där förutom ett fåtal gng den har försvunnit...
Citera
2016-10-20, 12:15
Medlem
CommonKnowledges avatar
Eller sa lar man sig skjuta utan pilen? Inte missat en enda av mina 30+ straffar sedan jag kopte spelet, varken i FUT eller karriarlaget(legendary).
Citera
2016-10-20, 13:25
Medlem
kuktomtes avatar
Är det bara jag som fått tillbaka 2-3 spelare jag använt i en SBC-trupp i packet man fick efteråt?
Det hände två gånger i rad o givetvis betalade jag överpris för samtliga för att jag är så jävla otålig.

Efter hyrbrid nations fick jag iofs Thiago Silva så totalt har jag gått plus (hittills) iaf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in