2016-10-08, 15:04
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Bara jag som redan tröttnat på spelet?

Blir väl så, har närmare 120 timmar i spelet, och jag tycker att det börjar dala lite, framförallt för att det är så jävla stressigt och rageframkallande att spela Seasons & Weekend tournament, vill ha en lite mer casual turnering som man bara kan cruisa lite i och ändå få en belöning.
Citera
2016-10-08, 15:12
Medlem
Citat:

Inte jag..spelat mycket draft på slutet..har dock bara lirat 30-talet matcher
Ett spel som passar min spelstil
Däremot finns det en hel del saker som behöver patchas..
Domare, input lag, finter osv...
Citera
2016-10-08, 15:52
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Nej, jag har också tröttnat lite. Det gick rekordsnabbt den här gången. Brukar dröja ett par månader i vanliga fall.
Citera
2016-10-08, 16:23
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Hur gör ni??

Har precis startat upp FUT och har fått ett helt okej PL lag och ett b betonat La Liga lag. Inga toppspelare.
Har tjänat ihop till 24000 nu och frågan är om man ska satsa sina coins på paket eller "lite" bättre spelare. Känns som om man borde köpa paket för chansen att få en riktig storspelare för att sen bygga runt??
Då är det nog mer värt att försöka bjuda hem spelare för 300C och göra Nation SBC.

Citat:
Absolut inte. Lika taggad som i början. Efter två skitår av FIFA så känns det trevligt med något som jag gillar.
Citera
2016-10-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av what-
Söker någon som kan slänga ihop ett lag till att lira Weekend League med.

Antingen ett Bundesliga lag i en falsk 9:a eller ett Serie A lag med en 4-1-2-1-2.

Budget: 300ish k.

Tack!

-w

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
http://www.futbin.com/17/squad/81872

Är Sansone najs?
Citera
2016-10-08, 18:28
Medlem
Hade riktig tur igår och lyckas få OTW Pogba efter en SBC som går för lite under 2 miljoner. Sitter nu och funderar på vilket lag man skall köpa ihop, med formation 4-1-2-1-2. Det första jag satte ihop blev detta: http://www.futhead.com/17/squads/984630/ vilket jag tycker om men jag har svårt att välja mellan spelare och funderar kanske på andra anfallsduor, dessa skulle vara Dybala-Higuain, Lewandowski-Aubameyang eller IF Milik med Dybala eller Lewy.

Någon som har något fint förslag?
Spelare som jag väldigt gärna ser är med men är inte ett absolut måste är Reus, Mustafi och Koscielny.
Andra spelare som gärna får vara på CAM positionen är James Rodriguez, Özil, D.Silva, De Breyune. Till höger ser jag gärna Mahrez men med tanke på nationalitet och lag inser jag att det blir lite svårt.

Tack på förhand
Citera
2016-10-08, 18:30
Medlem
Vilken målvakt: Claudio Bravo eller Steve Mandanda?
Har inte råd med Lloris just nu.

Och mina coinboosts, går dessa att kombinera? Bränt alla mina 1000 boosts och använder 200 nu.
Går trögt att spela ihop coins
Citera
2016-10-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Blir väl så, har närmare 120 timmar i spelet, och jag tycker att det börjar dala lite, framförallt för att det är så jävla stressigt och rageframkallande att spela Seasons & Weekend tournament, vill ha en lite mer casual turnering som man bara kan cruisa lite i och ändå få en belöning.
120 timmar redan?

Väldigt ofta som man bara är frustrerad när man spelar FIFA online haha, undrar varför man fortsätter spela det.
Citera
2016-10-08, 18:48
Medlem
Citat:

Har inte spelat på ett par dagar men kom ihåg att jag kvalificerat mig för FUT Champions. Gick in och spelade två matcher innan jag tröttnade och stängde av. Inget sug överhuvudtaget. Märklig känsla då jag brukar nöta Fifa i månader.
Citera
2016-10-08, 19:08
Medlem
Bästa sidan att inhandla coins till PC från? Inget moralsnack, jag har mina egna värderingar och skiter fullständigt i om folk GÅR I TAKET för detta.
Citera
2016-10-08, 19:19
Medlem
RolfRolands avatar
Hur går det för er i weekendturren? Jag orkade inte sätta ihop ett lag för att kvala in den här veckan eftersom jag hoppas på en dipp på marknaden (som inte verkar komma). Vad är vinsten, är den värt att kvala in till den?
Citera
2016-10-08, 19:19
Medlem
osnolssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maronen
Hade riktig tur igår och lyckas få OTW Pogba efter en SBC som går för lite under 2 miljoner. Sitter nu och funderar på vilket lag man skall köpa ihop, med formation 4-1-2-1-2. Det första jag satte ihop blev detta: http://www.futhead.com/17/squads/984630/ vilket jag tycker om men jag har svårt att välja mellan spelare och funderar kanske på andra anfallsduor, dessa skulle vara Dybala-Higuain, Lewandowski-Aubameyang eller IF Milik med Dybala eller Lewy.

Någon som har något fint förslag?
Spelare som jag väldigt gärna ser är med men är inte ett absolut måste är Reus, Mustafi och Koscielny.
Andra spelare som gärna får vara på CAM positionen är James Rodriguez, Özil, D.Silva, De Breyune. Till höger ser jag gärna Mahrez men med tanke på nationalitet och lag inser jag att det blir lite svårt.

Tack på förhand

Kroos är inte stabil nog för att va CDM ensam, han har inte dom defensiva egenskaperna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in