2016-10-24, 09:47
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
När får man sin reward för FUT Champions egentligen? Jag vill öppna mina packs nu
Det är väl typ torsdagar 15:00. Vet inte exakt, men slutet av veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Varför får man en draft token varje måndag? Någon som vet?
Du har väl köpt utgåvan som ger dig ett token i fem veckor, eller hur många det nu var man skulle få.
Citera
2016-10-24, 10:43
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Fy fan vad jag hatar sniping.

Utöver att det är jävligt tråkigt är det fan omöjligt. Jag har inte lyckats snipa ett kort i denna upplaga. Har haft några på 59:58 nu och jag är inte först någon gång. Jag försöker göra det utanför tiderna som är mest befolkade men det kvittar. Autobuyers?

Ni som haft lycka med sniping, kör ni web app, telefonapp eller ingame? Eller autobuyers?

De få gånger jag har lyckats är det faktiskt appen på telefonen som jag använt. Ingame är helt värdelöst.
Citera
2016-10-24, 10:48
Medlem
Ska man köra med sitt Braithwaite Inform kort som anfallare eller ska man behålla Remy och sälja Braith?
Citera
2016-10-24, 10:55
Medlem
jaybones avatar
Någon som kör med Toni Kroos?

Funderar på att förstärka mittfältet med honom men oroas lite av att han bara har 45 i pace. För långsam?
Citera
2016-10-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone

Funderar på att förstärka mittfältet med honom men oroas lite av att han bara har 45 i pace. För långsam?

Skulle hellre använda iniesta
Citera
2016-10-24, 12:44
Medlem
Folket därute! Inaki Williams som ST är en våt dröm, lägg på ett sniperkort så är det bara att tuta och köra i brist på andra strikers med fart,längd och styrka i liga BBVA om man bortser från suarez och griezmann. Har lirat med benzema också, men trögare striker får man leta efter.

Har på 17 matcher gjort 23 mål och 15ass. Spelar honom på topp bredvid morata.
Citera
2016-10-24, 13:18
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Är det form på spelarna? 20 matcher in i Champions hade jag vunnit 16 matcher och spelet flöt på. Nu efter 38 spelade står jag på 19 vinster. Gjorde 4-5 mål varje match första 20 och nu har jag i princip i varenda match släppt in ett skitmål inom första 10 minuterna och resultatet har hållt sig trots otaliga chanser som var mål varenda gång tidigare.. Vet att min Payet hade efter 20 matcher 6 mål och 17 assist, nu står han på 7 mål och 21 assist efter 38 matcher:/

Vad är förklaringen? Är det min personliga form som sätter käppar i hjulet eller är det så att spelarna åker på sämre form om man förlorar några matcher? Känns ju smått otroligt att min winrate går från 80% till under 20% utan att någonting egentligen har hänt, om inte annat borde jag ju bli bättre med laget efter fler matcher spelade.

Har sett det skrivas om scripting i tidigare upplagor, men har aldrig någonsin känt av det på det här sättet. Någon som har tips hur man tar sig ur från en sån här svacka? Har troligen redan skrämt slag på grannarna efter att man skrikit och dragit kontrollen i backen efter ett baklängesmål som bara inte fått ske. Detta är ju livsfarligt

Många kallar det handikapp/scripting. Jag tror väl mer på tillfälligheter och egen form. Igår t.ex. stod jag på 6 raka matcher i weekend league. Satte mig på kvällen och lirade och förlorade 5-7 raka innan jag la ner det. Kunde inte göra mål för fem öre.

Hade lätt kunnat skylla det på scripting men tror snarare att jag inte var helt sugen på att spela, ville bara klättra en nivå, och sen tog frustrationen över.

Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
När får man sin reward för FUT Champions egentligen? Jag vill öppna mina packs nu

Natt till torsdag, 01.00 tror jag det varit tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Plonkel
Om man har 100 i kemi spelar det någon roll om man köper t.ex en bättre tränare? Kan ju liksom inte bli bättre än 100.

Om man spelar en cm som com, försämras spelaren nåt?

Nja det beror på spelares individuella kemi med. Laget kan ju ha 100 medan enskilda spelare inte har fullt. Har alla 10 i kemi gör tränaren ingen skillnad.
Citera
2016-10-24, 13:49
Medlem
bara jag som tycker att skott och frisparkar i träningsarenan (skill games) är HELT annorlunda än när man kör online?

hur enkelt som helst att sätta skott och frisparkar i träningen men när man kör online blir skotten helt mongo på frisparkar typ 6/10 gånger känns det som, om jag tar gareth bale tex i träningsläget så kan jag sätta 10/10 frisparkar och skotten blir likadana varje gång om jag skjuter på ett visst sätt t.ex,

skjuter jag sen på exakt samma sätt med samma spelare online så varierar resultatet extremt, bollen flyger iväg utan skruv , trots att man sätter skruv på den, ibland så fungerar det någorlunda, skitskumt !

bara jag som har problemet? och har nån tips på hur man ska skjuta frisparkarna online för att dom ska fungera? ^^
Citera
2016-10-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Många kallar det handikapp/scripting. Jag tror väl mer på tillfälligheter och egen form. Igår t.ex. stod jag på 6 raka matcher i weekend league. Satte mig på kvällen och lirade och förlorade 5-7 raka innan jag la ner det. Kunde inte göra mål för fem öre.

Hade lätt kunnat skylla det på scripting men tror snarare att jag inte var helt sugen på att spela, ville bara klättra en nivå, och sen tog frustrationen över.

Håller med dig här. Tror det handlar om psyket och inställning snarare än handikapp/scripting. Sånt som händer i verkliga livet hela tiden, varför skulle det inte hända när man spelar tv-spel? Är lite trött på att halva tråden i det här forumet handlar om folk som vill gråta över handikapp. Är man tillräckligt bra så kan man vinna även med ett eventuellt handikapp.
Citera
2016-10-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone

Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Skulle hellre använda iniesta

Själv föredrar jag Kroos. Han var inte riktigt så långsam som jag trodde att han skulle vara och hans skott var magiska.
Citera
2016-10-24, 14:48
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Håller med dig här. Tror det handlar om psyket och inställning snarare än handikapp/scripting. Sånt som händer i verkliga livet hela tiden, varför skulle det inte hända när man spelar tv-spel? Är lite trött på att halva tråden i det här forumet handlar om folk som vill gråta över handikapp. Är man tillräckligt bra så kan man vinna även med ett eventuellt handikapp.

Är inte mycket för konspirationer och vill verkligen inte tro att EA har ett system som gör att bra spelare blir bestraffade och tror också på att det sitter i bakhuvudet. Ville bara höra andra spelares erfarenheter/synpunkter och hur man tar sig ur en sån här svacka.

Efter 20 spelade satt jag ju med tindrande ögon och tänkte att ett av dom där totw-paketen man får på elitnivåerna redan låg i påsen. Sen när förlusterna börjar rada upp så karvar det ju ett hål i hjärtat haha

Jaja, nya tag nästa helg och hoppas att det inte blir några formdippar och att man kan ta sig till elit 3 iallafall.
Citera
2016-10-24, 14:56
Medlem
zRabbiTs avatar
Tjena!

Nån som kan fylla i resterande platser? ca 125k - Xbox One. Tack på förhand!

http://www.futhead.com/17/squads/1590171/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in