2016-10-24, 00:19
Medlem
tugboatbobs avatar
Är det form på spelarna? 20 matcher in i Champions hade jag vunnit 16 matcher och spelet flöt på. Nu efter 38 spelade står jag på 19 vinster. Gjorde 4-5 mål varje match första 20 och nu har jag i princip i varenda match släppt in ett skitmål inom första 10 minuterna och resultatet har hållt sig trots otaliga chanser som var mål varenda gång tidigare.. Vet att min Payet hade efter 20 matcher 6 mål och 17 assist, nu står han på 7 mål och 21 assist efter 38 matcher:/

Vad är förklaringen? Är det min personliga form som sätter käppar i hjulet eller är det så att spelarna åker på sämre form om man förlorar några matcher? Känns ju smått otroligt att min winrate går från 80% till under 20% utan att någonting egentligen har hänt, om inte annat borde jag ju bli bättre med laget efter fler matcher spelade.

Har sett det skrivas om scripting i tidigare upplagor, men har aldrig någonsin känt av det på det här sättet. Någon som har tips hur man tar sig ur från en sån här svacka? Har troligen redan skrämt slag på grannarna efter att man skrikit och dragit kontrollen i backen efter ett baklängesmål som bara inte fått ske. Detta är ju livsfarligt
Senast redigerad av tugboatbob 2016-10-24 kl. 00:24.
Citera
2016-10-24, 00:33
Medlem
Om man når guld 1 varje weekend league tills TOTY som brukar vara runt 10-15 januari och sparar 2 stycken varje vecka kommer man ha 24 stycken 100 k packs.
Värt? och kan man ha dom i butiken hur länge som helst?
Citera
2016-10-24, 00:54
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Fan köpte Ultimate scream-Sneijder för 57k. Nere på 50 nu. Tror ni de ökar när de får sin boost? Vissa kanske tror den är kvar för alltid och betalar dyrt.
Citera
2016-10-24, 02:24
Medlem
När får man sin reward för FUT Champions egentligen? Jag vill öppna mina packs nu
Citera
2016-10-24, 03:11
Medlem
Varför får man en draft token varje måndag? Någon som vet?
Citera
2016-10-24, 03:23
Medlem
Om man har 100 i kemi spelar det någon roll om man köper t.ex en bättre tränare? Kan ju liksom inte bli bättre än 100.

Om man spelar en cm som com, försämras spelaren nåt?
Citera
2016-10-24, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Om man når guld 1 varje weekend league tills TOTY som brukar vara runt 10-15 januari och sparar 2 stycken varje vecka kommer man ha 24 stycken 100 k packs.
Värt? och kan man ha dom i butiken hur länge som helst?
Det är nog inte värt att hålla på packsen, då vanliga spelare troligtvis kommer att ha halverats i pris när TOTY är här, och chanserna att få en TOTY är löjligt små.
Citera
2016-10-24, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Bra tips, känns givet ja. Har köpt in ett par där. Skulle vilja ha 200 slots på transferlistan, så man törs garantera att man har 5-6 st av någon som kommer sälja med rejält överpris... nu får man istället begränsa sig och hoppas.

Jag har två matcher till som jag tror på, men tar dem i PM om du är intresserad.

Varför ska du ta dem i PM ?
Det är inte så att lilla Flashback kommer påverka marknaden ,
Lägg upp här så vi alla kan tjäna lite.
Mitt tips är att försöka få in lite billiga silverspelare från Aston villa - Birmingham
Men priserna har redan stigit så buda , köp inte på Bin
Citera
2016-10-24, 05:49
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Ångest man har nu. Hade 200k, gjort slut på nästan allt. Köpte Chiellini och fixade klart månadens spelare. 50k för ett kort med high/high och 3*... Fick bara skit i paketen man fick. Aja.

Resten köpte jag Dortmund/Schalke-spelare för. Hoppas fan det är med på lördag annars blir jag ledsen. Hoppas ultimate scream ökar i pris också.

Fan man kanske skulle köpt mls-spelare istället.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-24 kl. 05:54.
Citera
2016-10-24, 09:00
Medlem
EnLitenFryss avatar
Fy fan vad jag hatar sniping.

Utöver att det är jävligt tråkigt är det fan omöjligt. Jag har inte lyckats snipa ett kort i denna upplaga. Har haft några på 59:58 nu och jag är inte först någon gång. Jag försöker göra det utanför tiderna som är mest befolkade men det kvittar. Autobuyers?

Ni som haft lycka med sniping, kör ni web app, telefonapp eller ingame? Eller autobuyers?
Citera
2016-10-24, 09:22
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Varför får man en draft token varje måndag? Någon som vet?
.
Jag får ingen?
Citera
2016-10-24, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Fy fan vad jag hatar sniping.

Utöver att det är jävligt tråkigt är det fan omöjligt. Jag har inte lyckats snipa ett kort i denna upplaga. Har haft några på 59:58 nu och jag är inte först någon gång. Jag försöker göra det utanför tiderna som är mest befolkade men det kvittar. Autobuyers?

Ni som haft lycka med sniping, kör ni web app, telefonapp eller ingame? Eller autobuyers?
59:58 kommer du inte särskilt långt med. Det är inte ovanligt att man inte hinner köpa en spelare även om man trycker på Buy Now innan det har slagit om till 59:59. Konsoll är det som gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in