2016-10-14, 02:11
Medlem
Någon som skulle kunna länka ett kul lag som är bra och som man kan glida med? Inte alltför dyrt, runt 20-30k helst. Samt tactics för laget vore jättebra Tack på förhand.

EDIT: Har redan Serie A, så en annan liga möjligtvis Ligue 1, bundes eller LaLiga helst
Senast redigerad av Hydrahyschan 2016-10-14 kl. 02:31.
Citera
2016-10-14, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Bara jag som känner att alla mål som mina motståndare gör är genom tur? Själv spelar man sig igenom och använder oerhörd fokus och noggrannhet med avvägda passningar och att avsluta i rätt lägen. Men i princip alla mål jag får emot mig är genom en direkt djupledspass till friläge utan något som helst spel innan, inlägg där jag gör allt för att nicka bort men ändå gör någon konstigt halv-hopp åt fel håll, eller långskott från ingenstans.

Nu vinner jag visserligen ändå de flesta matcherna genom skicklighet. Men folk som är lite sämre än jag men ändå spelar samma spel måste bli vansinniga när folk vinner mot dem med bara tur-mål.

Bland det dummaste jag läst fast jag förstår vad du menar. Problemet är väl inte att du har otur utan att du inte kan försvara dig mot dessa anfall. Anser du att Özil har tur varje gång han hittar Sanchez med en härlig smörpass och friställer honom, eller att Pogba har tur då han smäller in en kanon från 40 meter? Anser mer skicklighet i dessa aspekt och tur då bollen flipprar i straffområdet 3-4 ggr och in i mål.
Citera
2016-10-14, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Min LF Martial i en ST position med 7 chem beg to difffer, 100 matcher, 95 mål och 30 assists

Fick för mig att testa Martial som ST med ett sniperkort på, Oh lord, så otroligt bra, 6 matcher 8 mål och 5 ass.

Ps. Ben arfa som CAM är fenomenalt, 16 matcher 11 mål och 16 ass
Citera
2016-10-14, 08:39
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Fick för mig att testa Martial som ST med ett sniperkort på, Oh lord, så otroligt bra, 6 matcher 8 mål och 5 ass.

Ps. Ben arfa som CAM är fenomenalt, 16 matcher 11 mål och 16 ass

Kommer nog aldrig sälja Martial, han är go som satan.

Senare under året ska jag nog inhandla Aguero och Dybala och fronta dom två, eller Aguero + Martial och Kevin De Bruyne bakom dom.
Citera
2016-10-14, 09:45
Medlem
kaakis avatar
Tjena, finns det någon go själ som hade kunnat se hur lång tid kvar det finns till att kvala sig in till helgens spel?
Citera
2016-10-14, 10:04
Medlem
KorvkastarNs avatar
Halloj tänkte kolla om nån har ett skysst serie a elller bundesliga lag för sisådär 60-80k

Sen är der nån mer som har det svårt att kvala in till champions? Vinner 2-3 matcher varje försök men torskar alltid pga skit grejjer som igår när jag torska finalen pga att han får straff i 90e minuten då jag glidtacklar framför han precis efter att han har skjutit så han sätter ner foten på mig och typ tappar balansen men han faller aldrig.. Första gången domaren blåser i matchen och då har han skadat 2 av mina spelare med riktigt fula tacklingar tidigare, fifa är verkligen ett spel som kan få vuxna män att gråta ;(
Citera
2016-10-14, 10:37
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaaki
Tjena, finns det någon go själ som hade kunnat se hur lång tid kvar det finns till att kvala sig in till helgens spel?

Går ut inatt. Vid 02.00 tror jag.
Citera
2016-10-14, 11:22
Medlem
waikikiis avatar
Någon som har tips på ett litet gem at CB från Serie A?

Eller är det värt att köra Juve all out där bak?

Kör nu Sandro-Bunucci-Koulibali-Florenzi nu, men tanken är att köpa en ny OTW Pjanic vilket jag atm saknar ~15k för.
Citera
2016-10-14, 11:52
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Någon som har tips på ett litet gem at CB från Serie A?

Eller är det värt att köra Juve all out där bak?

Kör nu Sandro-Bunucci-Koulibali-Florenzi nu, men tanken är att köpa en ny OTW Pjanic vilket jag atm saknar ~15k för.

Manolas är riktigt fin!
Citera
2016-10-14, 11:59
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Manolas är riktigt fin!
mjo tror det med, fast då hade jag hellre plockat Barzagli tror jag, Gonzalo Rodríguez känns ändå bra stabil för tusenlappen. Ska hålla mig från spendera nu till jag har Pjanic, börjar se fin ut nu tycker jag.

Lag 1
Lag 2
Citera
2016-10-14, 12:24
Medlem
Hej, någon som kan hjälpa mig klart med detta lag? vill ha 9 kemi med alla spelare. Ska (försöka) kvala fut-champions så 3n3l är ett krav. Gör ändringar om ni vill men har sturridge untradeble så han har jag gärna kvar. Sugen på gabbiadini som COM med!

Edit: Kanske ska länka laget också.. http://www.futhead.com/17/squads/1219314/
Citera
2016-10-14, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Vilken division spelar ni i? Och har ni gått upp varje säsong?

Gått upp varje säsong och ligger i sexan nu. Själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in