Är det form på spelarna? 20 matcher in i Champions hade jag vunnit 16 matcher och spelet flöt på. Nu efter 38 spelade står jag på 19 vinster. Gjorde 4-5 mål varje match första 20 och nu har jag i princip i varenda match släppt in ett skitmål inom första 10 minuterna och resultatet har hållt sig trots otaliga chanser som var mål varenda gång tidigare.. Vet att min Payet hade efter 20 matcher 6 mål och 17 assist, nu står han på 7 mål och 21 assist efter 38 matcher:/
Vad är förklaringen? Är det min personliga form som sätter käppar i hjulet eller är det så att spelarna åker på sämre form om man förlorar några matcher? Känns ju smått otroligt att min winrate går från 80% till under 20% utan att någonting egentligen har hänt, om inte annat borde jag ju bli bättre med laget efter fler matcher spelade.
Har sett det skrivas om scripting i tidigare upplagor, men har aldrig någonsin känt av det på det här sättet. Någon som har tips hur man tar sig ur från en sån här svacka? Har troligen redan skrämt slag på grannarna efter att man skrikit och dragit kontrollen i backen efter ett baklängesmål som bara inte fått ske. Detta är ju livsfarligt