Citat:
Ursprungligen postat av
Jochen-
Instämmer, rakt framåt med snabba kombinationspassningar, trianglar på sista tredjedelen och ha ett starkt mittfält för att vinna boll.
Sen är mitt tips att spela med en squad som har under 5 stjärnor, kan ju vara en placebo, men det känns som om när jag spelar med ett "sämre" lag så kickar inte det beryktade handicap-scriptet från EA in.
Absolut inte. Det är på riktigt. Hade två lag på förra fut. Ena hybrid fullproppad med bra Bundes/La Liga spelare (CR7, Suarez, Lewa, Robben osv osv) och den andra med värdelösa Serie A spelare. Du kan ge dig fan på att det gick mycket bättre med skitlaget. Allt flyter på bra, anfallarna gör mål regelbundet, löpningar i korrekt riktning osv osv. Körde över lag med både bra och dåliga spelare. Hamnade aldrig i en svacka med det laget. Spelade jag däremot med mitt riktiga lag så kunde det gå bra och sen helt plötsligt helt åt helvete. Felpassningar, spelare som springer in i varandra, otroligt dåliga bollmottagningar, omöjligt att sätta frilägen samtidigt som motståndaren sätter sin så fort chansen kommer osv. Inget går som det ska. Byter jag tillbaka till skitlaget eller spelar online (alltså ej FUT) så går det hur bra som helst igen. Spelade Div 1 med skitlaget, div2 med det bra laget och div 1 online.