Citat:
Ursprungligen postat av
sleeson
Jag har följt denna tråd sedan dag 1, enkom för att Juha har investerat pengar i ett projekt jag är delaktig i.
Jag avfärdade hela onecoin som bluff och trodde aldrig investeringen skulle göras öht.
Där blev jag dock överbevisad och att dom som sitter högst upp i ledet tjänar stora pengar är det inte längre ngn tvekan om.
Nej, och dom är väl förtjänta av de pengarna.
Dom har lagt ner otroligt mycke tid och möda,
och tack vare det så är Onecoin vad det är idag.
Citat:
Min närmsta kollega som sitter på samma kontor som jag gick in med 55.000kr i fredags så det kommer bli väldigt spännande att följa hans utveckling i detta, för han vet min inställning och är helt transparent mot mig.
Mycket klokt beslut. Låt oss anta att Dr Rujas prognos på att Onecoin har ett värde
på €50 andra kvartalet 2018. Då kommer hans paket att ha ökat från €6.95 till €50.
Dvs en ökning på 6195 %
Ett satsat kapital på 55 000 ger alltså: 55 000+ (55 000 * 61,95) = 3 462 250
eller ett snabbare sätt , vi använder tillväxtfaktor 62,95: 55 000 * 62,95 = 3 462 250 kr
Citat:
Det skrämmande är att han som gjort investeringen är högintellektuell och annars försiktig, men efter Thailands resan förra veckan har han träffat ledningen och dom har fått han på andra tankar...
Det finns inget skrämmande i det, endast för er med lågt IQ företer sig detta skrämmande och otänkbart.
Tyvärr är det här helt omöjligt att ta in för flertalet skribenter i denna tråd. Men så småningom om kommer även ni att kunna förstå vad Onecoin håller på med. Onecoin är på god väg att ändra på hur världen ser på framtidens betalsätt.
Folk som investerar i Onecoin är hög intellektuella människor. Vi har också ett flertal bevis på att Polismyndigheter går bet att stämpla Onecoin som Ponzi, Varför....jo därför det finns ett flertal högintellektuella personer som skapat Onecoin. Dr Ruja är naturligtvis den största hjärnan bakom Onecoin. Men det finns ett flertal andra också, utan att behöva gå in på deras namn.
Flertalet Advokater med långa Akademiska utbildningar kan inte i sina lagböcker finna att Onecoin uppfyller ett endaste kriterie för att få stämpeln
Pyramidspel.