2017-01-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staxing
Du kan inte regga ett falskt konto längre sen årsskiftet, allt för att stoppa pengatvätt och det tycker jag är bra. Nu måste du ha personbevis på engelska från skattemyndigheten och foto på ditt pass, annars kan du inte registrera dej på KYC. Alla köpmän kontrolleras noga, samma visa där med KYC, och nu registreras bara köpmän på dealshaker och efter 16 februari kan man handla med coins där

Trodde din avstängning skulle gjort att du tänker efter innan du skriver något men där hade jag fel.

Onecoin skapades ju för alla stackare som inte hade något bankkonto. Tror du dessa arma människor har det lätt att fixa bild på pass eller körkort om dom inte ens har ett bankkonto?

Du är ju totalt efterbliven om du själv tror på det du skriver.

"stoppa pengatvätt "Hahahahahaha dagens roligaste påstående. Är det för att Onecoin vill ha ensamrätt på att tvätta pengar?

Hur förklarar du att Onecoin hittills fått 17 bankkonton nedstängda av respektive bank?
Senast redigerad av instagam 2017-01-22 kl. 22:32.
Citera
2017-01-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Trodde din avstängning skulle gjort att du tänker efter innan du skriver något men där hade jag fel.

Onecoin skapades ju för alla stackare som inte hade något bankkonto. Tror du dessa arma människor har det lätt att fixa bild på pass eller körkort om dom inte ens har ett bankkonto?

Du är ju totalt efterbliven om du själv tror på det du skriver.

"stoppa pengatvätt "Hahahahahaha dagens roligaste påstående. Är det för att Onecoin vill ha ensamrätt på att tvätta pengar?
Men hallå, det är ju sant det jag skriver, fick ordna personbevis så att jag kunde regga mej igen. Sen en avstängning här är ju skit samma, bryr mig inte
Citera
2017-01-22, 22:39
Medlem
Verkar lovande! Hur investerar jag?
Citera
2017-01-22, 22:55
Medlem
Citat:
Men hallå, det är ju sant det jag skriver, fick ordna personbevis så att jag kunde regga mej igen. Sen en avstängning här är ju skit samma, bryr mig inte

Förklara hur folk som är banklösa ska kunna fixa kopior på pass eller körkort.

Förklara varför bankerna stänger ner Onecoins bankkonton.
Citera
2017-01-22, 23:01
Medlem
Citat:
Förklara hur folk som är banklösa ska kunna fixa kopior på pass eller körkort.

Förklara varför bankerna stänger ner Onecoins bankkonton.
Den första frågan diskuteras i grupperna, svar kommer snart
Att stänga bankkonton försvinner nu mer och mer i och med hårdare regler som myndigheterna kräver
Citera
2017-01-22, 23:17
Medlem
Citat:
Du kan inte regga ett falskt konto längre hårdare regler, sen årsskiftet, allt för att stoppa pengatvätt och det tycker jag är bra. Nu måste du ha personbevis på engelska från skattemyndigheten och foto på ditt pass, annars kan du inte registrera dej på KYC. Alla köpmän kontrolleras noga, samma visa där med KYC, och nu registreras bara köpmän på dealshaker och efter 16 februari kan man handla med coins där

Du är en komplett idiot

Jag skapade precis alldeles nyss IGEN ett fakekonto , just på dealshaker.

Vilket innebär att Onecoin/Onelifes sida för försäljning - www.dealshaker.com - är precis ett stort jävla skämt.

Fanns INGET krav på personbevis
Fanns INGET krav på pass

Fanns INGEN kontroll över huvud taget.

Så...
Dealshaker.com=Bluff
Onecoin=Bluff
Onelife=Bluff
Citera
2017-01-22, 23:17
Medlem
Citat:
Att stänga bankkonton försvinner nu mer och mer i och med hårdare regler som myndigheterna kräver

Borde det inte vara klart redan med tanke på att det var därför Onecoin skapades?

Försvinner väl inte mer och mer... Stängde ju ner 2 konton i veckan senast i Spanien och Dubai. Ingen tror på dina bortförklaringar.
Citera
2017-01-22, 23:25
Medlem
Citat:

Citat:
Borde det inte vara klart redan med tanke på att det var därför Onecoin skapades?

Försvinner väl inte mer och mer... Stängde ju ner 2 konton i veckan senast i Spanien och Dubai. Ingen tror på dina bortförklaringar.
Det är grejor som hänger efter flera månader, i sinom tid kommer det att upphöra med avstängda konton, men fan vad tråkigt, då har ni inget att skriva om sen
Citera
2017-01-22, 23:36
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Det är grejor som hänger efter flera månader, i sinom tid kommer det att upphöra med avstängda konton, men fan vad tråkigt, då har ni inget att skriva om sen

Intressant, vad är orsaken till till att man kommer "upphøra med avstängda konton"? Kommer man att bli legitima så man slipper bli utkastade eller kommer man att sluta starta nya konton så det inte finns några før bankerna att svartlista och kasta ut?

Och hur vet du detta?
Citera
2017-01-22, 23:52
Medlem
Citat:

Men I och med att Onecoin skapades för att underlätta för de banklösa så varför var det inte klart när Onecoin skapades?

Men allt ditt skitsnack är ju inget svar på varför bankerna stänger ner Onecoins konton....

Pellets har ju precis reggat sig på dealshaker så du ljuger om det också.
Citera
2017-01-22, 23:58
Medlem
Citat:

Varför skulle det diskuteras i fb-grupper?
Är det inte något som ledningen bestämmer? Eller är deras ceo Pablo Munoz med i grupperna och diskuterar? Ruja deltar kanske med i grupperna?
Ditt dumma helvete.
Citera
2017-01-23, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Intressant, vad är orsaken till till att man kommer "upphøra med avstängda konton"? Kommer man att bli legitima så man slipper bli utkastade eller kommer man att sluta starta nya konton så det inte finns några før bankerna att svartlista och kasta ut?

Och hur vet du detta?
Det har blivit hårdare regler att öppna ett nytt konto och när du gör det på ett legitimt sätt, varför skall du bli utkastad då .Allting handlar också om börsnotering 2018 och då får alla betala skatt på all vinst man plockar ut. Tidigare har det varit mycket ruffel och båg och det är bara att hoppas att allt rättar till sig, vi är ändå 56 000 svenskar som är med på tåget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in