2016-10-22, 13:59
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Ok, låt mig göra en liknelse, när du handlar på ICA t ex så får du en Bonus check på låt oss säga 50 kr.
Var kommer de pengarna från, jo från några andra kunder som har handlat och ICA handlaren har tjänat pengar från.

Har du samma känsla då.....?

Att din Bonus på ICA är snodd från någon annan kund som har handlat på ICA.....?
Nä, det hade du inte tänkt på......Fram med stämpeln det står "Klappmongo" på.....

JÖSSES
IDIOT
Citera
2016-10-22, 14:01
Medlem
Citat:
Som det har varit en längre tid nu så är det fler som säljer än de som vill köpa. Vilket gör att säljorderna går ut efter 5 dagar. Ett problem som Onecoin är väl medveten om. Lösningen heter OneForex. När denna funktion kommer igång så kommer Exchangen flyta på varje dag för alla som vill sälja Onecoin.

ONE DAY .............
Citera
2016-10-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo2
JÖSSES
IDIOT
Hahaha.....ni är ju för Goa.....så fort ni blir
överbevisad så tar ni era Mobbings ord.

Men vad är det för skillnad mellan en Idiot och ett Klappmongo.....?
Skulle vara intressant och höra era kriterier för de olika uttrycken.....
Citera
2016-10-22, 14:23
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Hahaha.....ni är ju för Goa.....så fort ni blir
överbevisad så tar ni era Mobbings ord.

Men vad är det för skillnad mellan en Idiot och ett Klappmongo.....?
Skulle vara intressant och höra era kriterier för de olika uttrycken.....

Egentligen är det som att kasta vatten på en gås.
Men det kallas lojalitetsbonus. Det vill säga du får tillbaka en liten del av det du tidigare betalt.

Klappmongo: En person som "investerat" i Onecoin och vidhåller att det är bra
Idiot: En som försvarar Onecoin och därmed klappmongot
Så i ditt fall. Både och

IDIOT
JÖSSES
Citera
2016-10-22, 14:31
Medlem
ICA
http://www.bonuspoang.se/mat/ica/
Citera
2016-10-22, 14:48
Medlem
Jag har följt denna tråd sedan dag 1, enkom för att Juha har investerat pengar i ett projekt jag är delaktig i.

Jag avfärdade hela onecoin som bluff och trodde aldrig investeringen skulle göras öht.

Där blev jag dock överbevisad och att dom som sitter högst upp i ledet tjänar stora pengar är det inte längre ngn tvekan om.

Jag vidhåller fortfarande att det är ren mlm och pyramid verksamhet men dom andra i samma projekt är nu frälsta och alla har gått med. Min närmsta kollega som sitter på samma kontor som jag gick in med 55.000kr i fredags så det kommer bli väldigt spännande att följa hans utveckling i detta, för han vet min inställning och är helt transparent mot mig.

Det skrämmande är att han som gjort investeringen är högintellektuell och annars försiktig, men efter Thailands resan förra veckan har han träffat ledningen och dom har fått han på andra tankar...
Citera
2016-10-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
ICA

ICAs system känns ganska mycket mer förtroendeingivande än OneCoin.

De fick t.om. behålla sin koppling till MC. Undrar varför inte OneCoin fick det...
Citera
2016-10-22, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
ICA
Tack, Cristall, ja ICA ger 1 % på dina inköp, medans Onecoin ger dig 10 % i Bonus.

Där kan vi snacka om Lojalitets bonus.......
Plus att du får Tokens som ger dig Onecoin som har ökat i värde
från €0.5 till dagens värde €6.95.
Vi kommer inom nån vecka att få en värdeökning igen dessutom......

I procent ger det en ökning på 1290 %.
Citera
2016-10-22, 14:55
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleeson
Jag har följt denna tråd sedan dag 1, enkom för att Juha har investerat pengar i ett projekt jag är delaktig i.

Jag avfärdade hela onecoin som bluff och trodde aldrig investeringen skulle göras öht.

Där blev jag dock överbevisad och att dom som sitter högst upp i ledet tjänar stora pengar är det inte längre ngn tvekan om.

Jag vidhåller fortfarande att det är ren mlm och pyramid verksamhet men dom andra i samma projekt är nu frälsta och alla har gått med. Min närmsta kollega som sitter på samma kontor som jag gick in med 55.000kr i fredags så det kommer bli väldigt spännande att följa hans utveckling i detta, för han vet min inställning och är helt transparent mot mig.

Det skrämmande är att han som gjort investeringen är högintellektuell och annars försiktig, men efter Thailands resan förra veckan har han träffat ledningen och dom har fått han på andra tankar...

Det är tyvärr på grund av såna som din kollega detta scam kan fortsätta. Det är många många som får sin framtid raserad. Hoppas din kollega har råd att förlora. Det är dock de som går in med betydligt mindre som är de stora förlorarna och dom är många.
Citera
2016-10-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sleeson

Juha P den största Gangstern av alla.
Alla dessa trogna är SPELLBOUNDvilket vi ser tydliga exempel på.
Du får väl se deras min när det kraschar...
Citera
2016-10-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aelskarn
ICAs system känns ganska mycket mer förtroendeingivande än OneCoin.

De fick t.om. behålla sin koppling till MC. Undrar varför inte OneCoin fick det...
Onecoin hade maximalt otur när de valde vilka de skulle sammarbeta.
Vilket skadade även Onecoin även om de var oskyldiga.

"OneCoin Mastercard merchant part of a drug gang"
Citera
2016-10-22, 15:09
Medlem
UACs avatar
Citat:
Tack, Cristall, ja ICA ger 1 % på dina inköp, medans Onecoin ger dig 10 % i Bonus.

Där kan vi snacka om Lojalitets bonus.......
Plus att du får Tokens som ger dig Onecoin som har ökat i värde
från €0.5 till dagens värde €6.95.
Vi kommer inom nån vecka att få en värdeökning igen dessutom......

I procent ger det en ökning på 1290 %.
Bonusen på ICA tas från vinsten handlaren gör när han köpt in varor som han sedan sålt till sina kunder med ett påslag. Han accepterar en lägre vinst i utbyte mot trogna kunder.

OneCoin bygger bara på att nya personer längre ned i pyramiden stoppar in pengar i systemet, utan att få något av värde i retur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in