2016-09-27, 22:14
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
äsch då babianen har en del poänger.
Den poängen har tyvärr försvunnit under tonvis med dynga.

Flera kvinnor i tråden hävdar motsatsen, att de uppskattar och tycker sex är skönt. Det som många gör är att utgå ifrån manlig sexualitet som normen, och om kvinnor då generellt agerar annorlunda så kan man inte dra slutsatsen att kvinnor inte har en egen lust. Jag har varit mest sugen på sex i förhållanden och det är inte så ovanligt.
Senast redigerad av Buffymylove 2016-09-27 kl. 22:16.
Citera
2016-09-27, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Den poängen har tyvärr försvunnit under tonvis med dynga.

Flera kvinnor i tråden hävdar motsatsen, att de uppskattar och tycker sex är skönt. Det som många gör är att utgå ifrån manlig sexualitet som normen, och om kvinnor då generellt agerar annorlunda så kan man inte dra slutsatsen att kvinnor har en egen lust. Jag har varit mest sugen på sex i förhållanden och det är inte så ovanligt.

Menade främst poängen om vem som är ful gubbe
Citera
2016-09-27, 22:18
Medlem
Citat:
Det kan nog vara uppskattat. Men det är nog inte riktigt min grej.

Ibland undrar jag om de här människorna som säger att kvinnor bara bryr sig om pengar, att kvinnor inte gillar sex eller att kvinnor är osv osv, har umgåtts med kvinnor överhuvudtaget.
du får väl vissa lite mer bilder på dig själv så att babianen blir övertygad om att du inte är en ful gubbe...
Citera
2016-09-27, 22:21
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Menade främst poängen om vem som är ful gubbe
Jag är kvinna och jag är så jävla less på din skit som aldrig tar slut. Dina antydningar, som en bitter skvallerkärring som livnär sig på att vara taskig på nätet, lägg av för helvete. Fuck the fuck off.

Jag tycker om sex. Och så är det med den saken.
Citera
2016-09-27, 22:22
Bannlyst
Citat:
Jag är kvinna och jag är så jävla less på din skit som aldrig tar slut. Dina antydningar, som en bitter skvallerkärring som livnär sig på att vara taskig på nätet, lägg av för helvete. Fuck the fuck off.

Jag tycker om sex. Och så är det med den saken.

Okej jag ska fuck the fuck off. Men det är ju du som stalkar mig
Citera
2016-09-27, 22:25
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
du får väl vissa lite mer bilder på dig själv så att babianen blir övertygad om att du inte är en ful gubbe...
Har redan postat ett antal

https://imageshack.com/i/pla3w4lhj

Bland annat den här
https://imageshack.com/i/pouoG2dBj och den här.
Senast redigerad av Buffymylove 2016-09-27 kl. 22:39.
Citera
2016-09-27, 22:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Okej jag ska fuck the fuck off. Men det är ju du som stalkar mig
Finns medicin för paranoida vanföreställningar. Look it up.

Snubben som älskar att reta gallfeber på forumets kvinnliga användare ska som sagt hålla käften.
Citera
2016-09-27, 22:30
Bannlyst
Tjejer är 10 gånger mer snuskiga än killar, jag snackar då från egen erfarenhet inte mkt tjejer säger nej till nu förtiden ,förut va rumpan tabu nu känns det som att det är standard alla tjejer verkar gilla det
Citera
2016-09-27, 22:31
Bannlyst
Citat:
Finns medicin för paranoida vanföreställningar. Look it up.

Snubben som älskar att reta gallfeber på forumets kvinnliga användare ska som sagt hålla käften.

Du stalkar mig för att jag avslöja dig som en ful tjock liten gubbe!

Enda kvinnan jag älskar är honungskakan hemma i sängen, forumet skiter väl jag i, men här sitter ju en del rabiata jävlar. Får man väl lov att säga sin åsikt får man inte det va
Citera
2016-09-27, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johansvensson55
Tjejer är 10 gånger mer snuskiga än killar, jag snackar då från egen erfarenhet inte mkt tjejer säger nej till nu förtiden ,förut va rumpan tabu nu känns det som att det är standard alla tjejer verkar gilla det

Sluta trolla fulgubbe
Citera
2016-09-27, 22:34
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Du stalkar mig för att jag avslöja dig som en ful tjock liten gubbe!

Enda kvinnan jag älskar är honungskakan hemma i sängen, forumet skiter väl jag i, men här sitter ju en del rabiata jävlar. Får man väl lov att säga sin åsikt får man inte det va
Jag är kvinna. Du vet det och nu håller du på enbart för att du är en skithög. Har väl för fan inte gjort dig något.

Säg vad du vill men varför ska du tracka och vara jävlig, det tillför inte något
Citera
2016-09-27, 22:35
Bannlyst
Citat:
Jag är kvinna. Du vet det och nu håller du på enbart för att du är en skithög. Har väl för fan inte gjort dig något.

Säg vad du vill men varför ska du tracka och vara jävlig, det tillför inte något

Låt oss enas kring att vi inte enas. Kanske är det lönlöst att veta vem som är fulgubbe i det enskilda fallet. Vad vi vet är dock att incitamenten är stora för folk att trolla.

Nåväl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in