Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag tycker bara att det är underhållande att ni inte vill inse hur hemskt det är att ha sex med män.
2) Mitt argument kan sammanfattas med,
a) "att ha sex med män är äckligt".
b) "de flesta kvinnor är inte intresserade av äckliga saker".
Ja det är liksom meningen att sex ska vara äckligt. Handlar om utbyte av kroppsvätskor från de perversaste hålen liksom. Själv slickar jag tårna, rumpan, öronen, you name it (dock bara om tjejen är snygg och har fräsch kropp!). Det här är den rätta och manliga attityden:
True Romance Drexl Scene HD:
https://youtu.be/CPmyyQJTL0o?t=46
Sedan har du missförstått en grej här, och det är att du verkar tro att vi bryr oss om huruvida ni kvinnor gillar sex eller inte

Det viktiga är att ni share the pussy; om det sedan beror på att ni är ute efter pengar, vill bli försörjda eller faktiskt njuter av sex, allt det där är mindre relevant.
Det ligger dock något i vad du säger, men det handlar inte så mycket om bara sex som det faktiskt är som så, att kvinnor är helt enkelt, rent generellt, jävligt tråkiga varelser. Enda roliga med er är att knulla er liksom. Ni tycker inte att något är kul förutom att kolla på skitprogram som följer folks liv (dåkusåpor, Sex and the City, Glamour osv). Ni gillar inte datorer, TV-spel, schack, bra filmer, bra musik (kvinnor har jävligt dålig smak!

), styrketräning eller kampsport, osv. Så det är väl klart att ni inte gillar att knulla heller. Typ måla era tånaglar och shoppa skor är er stora passion i livet; sådan hjärndöd skit liksom.
I framtiden kommer vi män att helt enkelt avskaffa kvinnan och byta ut er mot artificiellt intelligenta knull-androids, som i Ex Machina, och sedan får det vara bra med det, så slipper vi ert PMS-gnäll och 24/7 huvudvärk