2016-09-27, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du är kanske inte rätt person att uttala dig om vem som är efterbliven och inte...
Du är efterbliven.

Om kvinnor var intresserade av sex så skulle de inte försöka sälja sin kropp till rika män. De idioter i tråden som säger att de inte bara vill ha sex ger mig helt rätt i att det måste finnas ett annat villkor med i bilden för att de ska vilja ha sex. Får de inget i utbyte så vill de inte ha sex och ser man i samhället hur det ser ut på exempelvis krogen och nätsajter så går möts män och kvinnor aldrig för enbart sex.

Du är helt enkelt efterbliven om du inte ser det här, no offense men jag menar det när jag säger att du är efterbliven.
Citera
2016-09-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Irl är jag faktiskt rätt blyg . Folk i allmänhet skulle nog tro att man var från vettet om man raggade på random person. Sånt är ju enklare om man känner personen först eller har något naturligt samtalsämne. Jag tror att många också är rädda att bli dissade.
Du inbillar dig... praktiskt alla killar skulle bli glada om en en kvinna visade ett intresse för dom.
Bli dissade... som jag sade är det inte vad man säger utan hur... säger man "erotiska" saker på ett lekfullt / retfullt sätt och med ett leende på läpparna, så kan "alla" backa ur det hela utan att ha "förlorat" ansiktet... visst, en del killar skulle nog backa ur (j-vla fegisar ), men så är det.
alla för nej ibland på olika typer av frågor, that's life.
Det är bara och hoppa upp på hästen igen...
Att försöka ragga på någon måndag morgon på busshållplatsen kl 0630 när det -27 C ute är nog ganska döfött... så man får ju också välja raggtillfälle med omsorg...
Citera
2016-09-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Du är efterbliven.

Om kvinnor var intresserade av sex så skulle de inte försöka sälja sin kropp till rika män. De idioter i tråden som säger att de inte bara vill ha sex ger mig helt rätt i att det måste finnas ett annat villkor med i bilden för att de ska vilja ha sex. Får de inget i utbyte så vill de inte ha sex och ser man i samhället hur det ser ut på exempelvis krogen och nätsajter så går möts män och kvinnor aldrig för enbart sex.

Du är helt enkelt efterbliven om du inte ser det här, no offense men jag menar det när jag säger att du är efterbliven.

Fast hur fungerar de då för oss i tjugoårsåldern. Jag träffar tjejer och vi har sex fast jag inte har något att erbjuda mer än mig själv. Eller tänker du på äldre?
Citera
2016-09-27, 21:02
Medlem
3) Hur många män ger upp sex för att de har en uppbokad vardag?

Faktiskt ganska vanlig, har man haft hård träning eller spelat match är inte sex det första man tänker på.

4) Jag gjorde en video som visar att jag är kvinna, https://sendvid.com/os263peh[/quote]

Helt okej film och särskilt starten
Senast redigerad av hepphepp0372 2016-09-27 kl. 21:24.
Citera
2016-09-27, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej du är en fulgubbe.

2) Titta på alla kvinnor som är gifta med vanliga män tror du att de är attraherade av dem? Nej självklart inte men de ställer upp på sex ändå när de måste.

3) Att mannen är attraktiv är ett plus men det är inget måste för att ha sex som kvinna.

Är buffy en ful gubbe säger du. Det skulle förklarat en del.

Men det är väl fortfarande inte bevisat av någon här att kvinnor gillar sex. Alltså är det inte sant
Citera
2016-09-27, 21:26
Medlem
[quote=Babianen|58604992]1) Really? Lägg upp en profil som kvinna på BC och se hur många förslag som du får inom typ 24 timmar. Gör samma sak som man och se hur många kvinnor som kontaktar dig och erbjuder sex.

3) Hur många män ger upp sex för att de har en uppbokad vardag?

Faktiskt ganska vanlig, har man haft hård träning eller spelat match är inte sex det första man tänker på.

4. Helt okej film och särskilt början
Senast redigerad av hepphepp0372 2016-09-27 kl. 21:29. Anledning: redigera
Citera
2016-09-27, 21:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark

Men det är väl fortfarande inte bevisat av någon här att kvinnor gillar sex. Alltså är det inte sant

Att du orkar. Apan beskyller alla kvinnor i tråden för att vara män eller e-transor, om de inte håller med hen om sina vansinniga teorier. Du och jag ogillar varandra men att du är en så inskränkt individ är förvånande.
Citera
2016-09-27, 21:49
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Jaha så det är mannens fel när du inte tycker det är tillräckligt skönt? Tänk om män hade den synen. "Om kvinnan inte är tillräckligt bra och tillfredsställer mig tillräckligt bra så vill jag inte. Då är hon dålig och måste lära sig leverera just det som jag tycker är skönt." Det låter jävligt själviskt och självcentrerat. Kvinnor måste börja äga sin egen sexualitet och njutning.

Det är lustigt att kvinnor tror att de är lika kåta som män men de "vill bara inte". Mycket bortförklaringar och fantasier i den här tråden. Tur att jag inte är straight.

Varför måste kvinnor inbilla sig att de är jämlika män på alla plan? Som att de inte är lika mycket värda annars. Man är ju olika och allt har fördelar och nackdelar. Har du sett hur en brunstig hanne ser ut i naturen? Den förlorar allt omdöme och låser helt på en sak. Så är det att vara kille. Det är inte bara guld och gröna skogar. Det kan vara en förbannelse också. En 14-årig kille gör ju inte annat än att runka. Det känns ungefär som att sluta med nikotin. Det liksom kliar i huvudet och tänderna. Kryper under huden på en. Det finns en anledning till att båda djur och människo-hannar slåss om att få komma till. Det är en mycket stark drift för män. Mycket tack vare testosteron.

Kvinnor är lika kåta, jojo....
1). Jag är kille 2). Ja, jag och många killar resonerar så. Kasst sex, då har jag inte anledning att vara med henne. 3). Tjejer är kåta men också de behöver en orgasm. Ja, Jag vet hur det var att runka hela tiden. Vet också massor med tjejer som rullade bäret konstant. Kåthet finns hos båda men om det kliar så mycket i dina fingrar över att komma till att allt du tänker på är att köra in den och tömma så kommer inte tjejen va så jävla intresserad av sex sen.
Kan du däremot tänka också på henne och ge henne minst en orgasm, så lovar jag att hon kommer vara jävligt kåt.
(Sen finns det de som inte vill av olika orsaker, men det är en annan diskussion)
Citera
2016-09-27, 22:01
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark

Nej. För dig som inte ha ett sexliv eller har polare med sexliv är det så klart inte bevisat. Du vet ju inget om hur det funkar. Eller så är du och de du känner kass på sex. För oss som har erfarenhet, även om det bara skulle vara genom att höra om andras sexliv, är det bevisat.
Citera
2016-09-27, 22:02
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Du inbillar dig... praktiskt alla killar skulle bli glada om en en kvinna visade ett intresse för dom.
Bli dissade... som jag sade är det inte vad man säger utan hur... säger man "erotiska" saker på ett lekfullt / retfullt sätt och med ett leende på läpparna, så kan "alla" backa ur det hela utan att ha "förlorat" ansiktet... visst, en del killar skulle nog backa ur (j-vla fegisar ), men så är det.
alla för nej ibland på olika typer av frågor, that's life.
Det är bara och hoppa upp på hästen igen...
Att försöka ragga på någon måndag morgon på busshållplatsen kl 0630 när det -27 C ute är nog ganska döfött... så man får ju också välja raggtillfälle med omsorg...
Det kan nog vara uppskattat. Men det är nog inte riktigt min grej.

Ibland undrar jag om de här människorna som säger att kvinnor bara bryr sig om pengar, att kvinnor inte gillar sex eller att kvinnor är osv osv, har umgåtts med kvinnor överhuvudtaget.
Citera
2016-09-27, 22:06
Bannlyst
Citat:
Att du orkar. Apan beskyller alla kvinnor i tråden för att vara män eller e-transor, om de inte håller med hen om sina vansinniga teorier. Du och jag ogillar varandra men att du är en så inskränkt individ är förvånande.

äsch då babianen har en del poänger.
Citera
2016-09-27, 22:09
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Det kan nog vara uppskattat. Men det är nog inte riktigt min grej.

Ibland undrar jag om de här människorna som säger att kvinnor bara bryr sig om pengar, att kvinnor inte gillar sex eller att kvinnor är osv osv, har umgåtts med kvinnor överhuvudtaget.
Antingen har de inte det eller så har de bara riktat in sig på kvinnor som är på ett visst sätt och så blir det en självuppfyllande profetia. (Det sista är en annan laidbackpersons ord).
Bristande erfarenhet och kunskap har de i alla fall. Mycket bittra.

Och jag är kille, innan ni börjar med ert vanliga, ni kvinnor fattar ändå inte... ni kvinnor förväntar er att... bla bla bla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in