Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Homo och hetero har 0 med sex att göra. Till exempel jag är väldigt hetero men jag har haft sex med kvinnor det är ganska vanligt bland kvinnor. På samma sätt kan du ha sex med en annan man utan att vara bög right?
2) Om du är över 40 kan det säkert vara så men jag har aldrig varit med om det. Även om det skulle vara så vem bryr sig?
3) Men ingen bryr sig? Skulle män bry sig om de blev kallade mans-hora?
Jo, folk bryr sig. De flesta kvinnor uppskattar inte att bli kallad hora.
"Homosexualitet*kan syfta på*sexuell*attraktion eller*kärlek*till en person av samma kön, sexuellt beteende mellan*organismer*av samma*kön*eller en sexuell preferens för en*organism*av samma*kön. När man beskriver det senare åsyftas en bevarande sexuell och romantisk attraktion till det egna könet, men inte nödvändigtvis till det sexuella beteendet.[1]Homosexualitet kontrasteras med*heterosexualitet*(attraktion, uppförande eller sexuell preferens mellan motsatta kön),*bisexualitet(båda kön) och*asexualitet*(inget av könen)."
Ytterst få vanliga heteromän knullar med andra män. Det finns såklart undantag liksom det finns människor som sätter på djur och lik.