2016-09-24, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hon har väl ingenting som naturligt..

Hon snackade skit om Victoria Silvstedt (som hon f.ö kallade Silverstedt) på periscope igår om allt onaturligt på henne. Själv har hon ju fixat tänderna, brösten och har extensions. Alltså ungefär samma som Victoria. Snacka om förljugen människa. Läste även en ett par år gammal intervju med Anna där hon svarade att hennes motto var att bemöta hat med vänlighet. Och det gör hon ju, NOT! Hon är jäkligt otrevlig mot folk som säger minsta lilla som inte passar divan Book! Kallar dem för jävla idioter mm. Måste vara svårt att leva med den människan.
Citera
2016-09-24, 12:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Annas Instagram fredag 160923

Bild:
Ett kollage av tre bilder; en hög med grillat/stekt kött på en tallrik, grillade (?) tomater på en tallrik, och sista bilden är det vanliga upplägget av maten som skall serveras med tallrikar, burkarna med knivarna och gafflarna och allt det där (självbetjäning).

Text:
annatoledanobookFredagsmiddag till familjen ❤️ Men min hjärna behöver syre, efter 2 vidriga besked som kom igårkväll & nu på kvällen för bara en liten stund sedan 😢 & det "känns" som att det är mer än vad jag mäktar med just nu.....oavsätt så gör båda sakerna likvärdigt jävla ONT😝😝😝😝😝😝😝😝😝💔 & jag vill bara skrika & gråta! Så för att undvika det så går jag nu ut på en kvälls PW 🙏🏼 så ber jag till Gud att det rensar mina sorgliga tankar lite iallafalll🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 & kanske går jag LIVE en stund på Periscope?!?!?
I övrigt vill jag bara önska alla en skön fredag & var alltid rädd om & extra fin emot de nära & kära som betyder ALLT för dig❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼🍃🙏🏼🍃 KÄRLEK, OMTANKE, ÄRLIGHET, RESPEKT & TROFASTHET är allt i ALLA RELATIONER❤️ Vårda dom alla på lika sätt & vis. Puss & omtanke från mig ~ Anna Toledano~Book❤️🇸🇪❤️🇪🇸❤️ Amor para siempre y siempre❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer:
shirinfaqaKrya på dig. Hoppas inget allvarligt @annatoledanobook
kattan1964😘❤️
ewaoddSköt om dig! 💖
madameroseeSaknar dina perris snälla kan du avblocka mig där. Änvänder min twitter där jag heter madamerose87
ankithegirlÅ vad gott det ser ut, ha en trevlig kväll💞
madameroseeHa en fortsatt bra fredag du med en massa kärlek till dig kram❤❤❤
susiloo7💖💖💖😙
ankikullman❤️💗❤️
hasnaprincess@annatoledanobook 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️❤️
maritafriberg1❤️❤️❤️
maria.elisabeth.a❤️
robinsonjimpa❤️
julblogg_christmasladyKram ❤️❤️
susannewollter❤❤❤❤
days_by_nilla❤️
hemmamamman❤❤

Undrar vad som hänt? Tydligen inte tillräckligt allvarligt dock för att hon ska kunna instagrama och vilja periscopa. Skulle tro att hon mest av allt vill att folk ska undra och tycka synd om henne "styrkekramar till dig" "änglarna vakar över dig och din familj" "vad har hänt finaste Anna Book"
Citera
2016-09-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Undrar vad som hänt? Tydligen inte tillräckligt allvarligt dock för att hon ska kunna instagrama och vilja periscopa. Skulle tro att hon mest av allt vill att folk ska undra och tycka synd om henne "styrkekramar till dig" "änglarna vakar över dig och din familj" "vad har hänt finaste Anna Book"

En liten gnutta självinsikt kanske?
Citera
2016-09-24, 17:32
Medlem
Readyfreddies avatar
Ikväll ska Anna vara med i SVTs "Gissa låten!". Känns inte riktigt som A-laget av artister trots bra sändningstid.

"Hanna Hedlund tävlar i kväll Farzad Farzaneh och Rickard Söderberg. De möter lagkapten Claes Malmberg som ställer upp med Anna Book och Babsan."
Citera
2016-09-24, 18:06
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ikväll ska Anna vara med i SVTs "Gissa låten!". Känns inte riktigt som A-laget av artister trots bra sändningstid.

"Hanna Hedlund tävlar i kväll Farzad Farzaneh och Rickard Söderberg. De möter lagkapten Claes Malmberg som ställer upp med Anna Book och Babsan."

Ronny Jöööönson, Tunnan och Babsan! Vilket rövgäng! SVT har blivit det nya TV3.
Citera
2016-09-24, 18:36
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Skandal att dom lottar in Anna Book med folk som inte kan sjunga. Anna får själv dra det tunga lasset.
Citera
2016-09-24, 19:33
Bannlyst
Dalle och Körberg nämner Anna Book i denna sketchen.
http://kampanj.metro.se/scen/baselev...vallerpressen/
Citera
2016-09-24, 20:15
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Skandal att dom lottar in Anna Book med folk som inte kan sjunga. Anna får själv dra det tunga lasset.

Nu får du väl fan ta och ge dig.
Citera
2016-09-24, 20:44
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:

Hoppas att det inte är något livshotande. Det vore synd att bli av med Sveriges i särklass bästa (och ofrivilliga) komiker!

Men om Tunnan gick ur tiden, hur skulle media hantera det? Skulle hon få Michael Jackson-behandlingen eller skulle hon förevigas som den sinnessjuka mytoman hon är?
Citera
2016-09-24, 20:54
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Slut på HP-sås?
Citera
2016-09-24, 21:17
Medlem
enfindams avatar
Citat:

"Vilket gäng!" tänkte jag när jag såg Babsan, Anna Book och Claes Malmberg i samma program. Programmet var ett riktigt bottennapp och Anna imponerade inte med sina musikkunskaper.
Senast redigerad av enfindam 2016-09-24 kl. 21:19.
Citera
2016-09-24, 21:20
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon snackade skit om Victoria Silvstedt (som hon f.ö kallade Silverstedt) på periscope igår om allt onaturligt på henne. Själv har hon ju fixat tänderna, brösten och har extensions. Alltså ungefär samma som Victoria. Snacka om förljugen människa. Läste även en ett par år gammal intervju med Anna där hon svarade att hennes motto var att bemöta hat med vänlighet. Och det gör hon ju, NOT! Hon är jäkligt otrevlig mot folk som säger minsta lilla som inte passar divan Book! Kallar dem för jävla idioter mm. Måste vara svårt att leva med den människan.

Surt sa räven. Det har nog inte gått Anna förbi att de båda har lite liknande starter på sina kändisskap, Anna slog igenom i Mellon och Victoria vann Fröken Sverige. Dessutom skiljer det bara fyra år mellan dem. Där slutar dock likheterna.

Victoria gick vidare till att bli model, har bott och rest över hela världen, är väl gift med nån miljardär (?) och tillbringar sina dagar med att sippa champagne med väninnorna i Monaco. Anna däremot har i snart 30 år levt på ABC, kommit tvåa i Let's Dance, gråtit ut i hundratals artiklar och tillbringar sina dagar med att laga pulversås i Solna.

Inte nog med att Victoria är snyggare, hon är antagligen smartare också. Det framgick nämligen i programmet att Vickan sysslar med day trading! Samtidigt har Anna legat hos Kronofogden och hankar sig fram med lite företagsgig och diverse lekprogram. Klart som fan hon inte gillar Silvstedt. Är det nåt som är utmärkande för Anna förutom att hon ljuger så förbannat så är det att hon är så missunnsam mot andra.
Senast redigerad av Aigis 2016-09-24 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in