Citat:
Det må så vara men det är fortfarande männen som kommer till kvinnorna och det är det som är pudelns kärna i det här resonemanget. Jag vill påstå att kvinnor överlag får fler sexuella inviter. Men att hitta någon för en relation är något annat. Och där tror jag inte att det är så mycket enklare för kvinnor. Ca 95% grovt hugget av inviterna är män som vill sätta på mig och bara det. Nog har jag gett chanser, och försökt , och perioder dejtat hyfsat ofta, har inte suttit inlåst i jungfrutornet, men tre år+ som singel har gett mig en del erfarenhet av vad män söker.
Sen har man ju själv en del i hur andra ser på en genom sitt beteende, hur man väljer och klär sig, vad man pratar om och så vidare. Observera att jag inte på något sätt syftar på just dig nu utan i största allmänhet. Om man har massor av tatueringar i ansiktet så får man räkna med att en del blir rädda för en även om man råkar vara världens snällaste.
Som singel i fem år+ så kan jag säga att kvinnor är extremt jävla kräsna och avfärdar snubbar till höger och vänster på grund av skitsaker som inte spelar någon roll om man faktiskt tycker om varandra. Tro fan att man som man blir desperat efter både kärlek, närhet och sex när det för många av oss uppenbarligen är svårt att få det. För min del blir det dessutom svårare ju äldre jag blir. Tomt meningslöst sex lockar inte så jävla mycket men det är i alla fall lite lättare att få än något mer beständigt och som sagt, att få känna närhet och bli bekräftad både vill och behöver män också.