2016-09-10, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damanian
Jag tror min kropp har reagerat väldigt konstigt på tjacket... Mina fjärtar är det sjukaste jag varit med om, jag har fått utslag på hela mina lår och min stackars snopp mår inte särskilt bra Vanligt med utslag och att bli rutten i prutten??
Hittade en tråd: Allergisk mot tjack?!
https://www.flashback.org/t269528
Citera
2016-09-10, 14:14
Medlem
Lasermopsens avatar
Fan vad jag känner mig risig idag, trots att jag tagit 600 mg Lyrica. Ont i kroppen o sår på tungan...

Antar att detta är vanligt efter tjackanvändning i >1 dygn?
Citera
2016-09-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Fan vad jag känner mig risig idag, trots att jag tagit 600 mg Lyrica. Ont i kroppen o sår på tungan...

Antar att detta är vanligt efter tjackanvändning i >1 dygn?

Bara ett dygn? :-) jo det är ju inte helt ovanligt ta det bara lugnt, om du kan och har benzo eller lite röka brukar funka för mig
Citera
2016-09-11, 14:53
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Okej ska fatta mig kort. Satt i rummet och märkte, oj fyfan vad dammigt det är! Jag vill städa, började städa med det var tråkigt och gick långsamt. Jag som egentligen inte gillar tjack jättemycket, jag brukar sikta nedåt istället för uppåt när jag ska knarka nämligen. Aja, jag snortade ungefär 0.3 g hyffsat tjack. Genast blev det dunderfart på städandet då jag inte har nån tolerans på centralstimunantia i nuläget (lite tid gick åt ett kortare runk men men)
När rysningarna kom sipprandes längs ryggraden bestämde jag mig för att ta en panna, slog i mig 0.5g dundertjo ungefär då jag tänkte att det är ovärt att bara ta 0.2 och sedan spara 0.3, så jag tog hela påsen. Nu till saken. Jag somnade nån sekund efter att pannan var inne i venen. Vaknade några minuter senare tjackad som en jävla mongoapa. Har aldrig förut somnat på dethär viset. Lite snurrig har jag blivit efter en monsterdos-panna, men aldrig somnat! Är det farligt? Har ett galet tryck över pannan (den pannan på huvudet) och ett stört tryck över bröstet. Har skyhöga mängder benzo om det skulle hjälpa, och lite heroin jag skulle kunna skjuta. Men vill helst inte det då jag mår ofantligt bra, speinger runt med hög musik i öronen och städar och har störtsköna rysningar längs ryggen och händerna.
Läst igenom texten nu ett flertal gånger. Lite långt blev det visst.

Frågan: är det farligt mycket jag fått i mig? Somnade efter pannan? Har tryck över pannan och bröstet nu.
Om det är lite farligt bara köttar jag på här, har överlevt heroin-benzo-sprit tillsammans så jag borde ju knappast kola nu. Men är mitt liv i fara tar jag benzo och heroin och hoppas på det bästa!
Må gött alla tjackade mongolider
Citera
2016-09-12, 15:33
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenluktarstor
Bara ett dygn? :-) jo det är ju inte helt ovanligt ta det bara lugnt, om du kan och har benzo eller lite röka brukar funka för mig
Jo, men det är ju nästan första gången jag kör tjack, framför allt skjuter det regelbundet. Jag har anlag för psykoser o äter i perioder antipsykotisk medicin (Risperidon). Skulle aldrig klara typ en vecka på tjack, då hade jag blivit galen...
Citera
2016-09-12, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Okej ska fatta mig kort. Satt i rummet och märkte, oj fyfan vad dammigt det är! Jag vill städa, började städa med det var tråkigt och gick långsamt. Jag som egentligen inte gillar tjack jättemycket, jag brukar sikta nedåt istället för uppåt när jag ska knarka nämligen. Aja, jag snortade ungefär 0.3 g hyffsat tjack. Genast blev det dunderfart på städandet då jag inte har nån tolerans på centralstimunantia i nuläget (lite tid gick åt ett kortare runk men men)
När rysningarna kom sipprandes längs ryggraden bestämde jag mig för att ta en panna, slog i mig 0.5g dundertjo ungefär då jag tänkte att det är ovärt att bara ta 0.2 och sedan spara 0.3, så jag tog hela påsen. Nu till saken. Jag somnade nån sekund efter att pannan var inne i venen. Vaknade några minuter senare tjackad som en jävla mongoapa. Har aldrig förut somnat på dethär viset. Lite snurrig har jag blivit efter en monsterdos-panna, men aldrig somnat! Är det farligt? Har ett galet tryck över pannan (den pannan på huvudet) och ett stört tryck över bröstet. Har skyhöga mängder benzo om det skulle hjälpa, och lite heroin jag skulle kunna skjuta. Men vill helst inte det då jag mår ofantligt bra, speinger runt med hög musik i öronen och städar och har störtsköna rysningar längs ryggen och händerna.
Läst igenom texten nu ett flertal gånger. Lite långt blev det visst.

Frågan: är det farligt mycket jag fått i mig? Somnade efter pannan? Har tryck över pannan och bröstet nu.
Om det är lite farligt bara köttar jag på här, har överlevt heroin-benzo-sprit tillsammans så jag borde ju knappast kola nu. Men är mitt liv i fara tar jag benzo och heroin och hoppas på det bästa!
Må gött alla tjackade mongolider

Du somnade nog inte så mycket som du tuppade av. Ditt blodtryck var garanterat helt åt helvete, och det kan ha gått riktigt illa. Hoppas du mår bättre.
Citera
2016-09-12, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Testade nu att koka upp lite pulver/kristall och vatten på en sked, desto mindre vätska det blev desto mörkare och Oljelikt blev det... Nu till det som är spännande!
När jag kokakade upp det sista som var kvar utav vätskan på skeden, skrapade jag av det stelnade vita skitet som blev över och det ser typ ut att ha ökat i mängd, men det är nog bara en illusion då det lades i blöt! Och det knastrar inget då det hackas nu utan är som fint pulver?!

Vad gjorde jag för trolleritrick vid kokningen?🙊

Editrovade en gång till och verkade bli lite mer kristall kvar typ... Men typ inget jämfört med ifrån början!

Du kokade bort fribas-resterna i det slarvkristalliserade tjack du har.
Citera
2016-09-12, 23:08
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Du somnade nog inte så mycket som du tuppade av. Ditt blodtryck var garanterat helt åt helvete, och det kan ha gått riktigt illa. Hoppas du mår bättre.
Nu när du säger det kom jag att tänka på att jag äter medicin som sänker mitt blodtryck väldigt mycket... Det måste ha med saken att göra, dålig sömn, dålig kost, vätskebrist och annat smått och gott påverkar ju hur man mår på affe också. Dock hade jag skött de sakerna rätt bra. Förutom vätska och blodtryck.
Nu mår jag helt som vanligt igen.

Ska ha ett litet droguppehåll hade jag tänkt. En månad iallafall.
Edit: Droguppehållet sket sig, 60mg stilnoct och 6mg xanor slank ner precis, ha det gött folket!
Senast redigerad av MeLikeBenzo 2016-09-12 kl. 23:15.
Citera
2016-09-12, 23:16
Medlem
Citat:
Nu när du säger det kom jag att tänka på att jag äter medicin som sänker mitt blodtryck väldigt mycket... Det måste ha med saken att göra, dålig sömn, dålig kost, vätskebrist och annat smått och gott påverkar ju hur man mår på affe också. Dock hade jag skött de sakerna rätt bra. Förutom vätska och blodtryck.
Nu mår jag helt som vanligt igen.

Ska ha ett litet droguppehåll hade jag tänkt. En månad iallafall.

Om du äter kärlvidgande medicin ska du inte röra centralstimulerande, det kommer förr eller senare bli din död.
Citera
2016-09-12, 23:33
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Om du äter kärlvidgande medicin ska du inte röra centralstimulerande, det kommer förr eller senare bli din död.
Okej tack för varningen! Är inget större fan av cs-droger ändå. Du råkar inte veta om det är lungt med opiater och benzo?
Citera
2016-09-13, 05:56
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Okej tack för varningen! Är inget större fan av cs-droger ändå. Du råkar inte veta om det är lungt med opiater och benzo?

Anledningen till varför är för att tjacket har motsatt effekt på kärlen, så det blir väl obalans för att slänga en simpel förklaring.

Jag är inte så insatt i just opiater och benzo, men jag hade undvikit det ändå. Medicinen du tar är ju inte för skojs skull direkt
Citera
2016-09-13, 11:00
Medlem
Citat:

Det är absolut inte lugnt, och beroende på vilka mediciner du tar kan det vara ännu värre. Du säger att din medicin sänker blodtrycket rejält, så gissningsvis är det väldigt dåligt att kombinera den med opiater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in