2016-09-07, 23:26
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trittonand
Fråga. Vad sover ni på bortsett från Xanor och/eller Stess (jag har inga av dessa och har ingen kontakt eller recept på dem)?
Jag kan inte med Imovanen för då är jag som en zombie på morgonen (arbetsdag, klockan ringer vid 06:30). Stillisar tycker jag funkar dåligt just nu. Sover max 2 timmar. Om ens det.
Visst. Hålla upp söndag till torsdag...eller hela veckan
Har även Atarax och Circadin men de har jag bara fyllt ut fredag och lördag natt med. Även dessa funkar mindre bra på vardagar iom zombiestadiet på morgonen, muntorrheten och den helvetiska metallsmaken.

Har gjort ett stödköp på Imovane och Stillisar som jag hoppas ligger i lådan imorgon då jag fick nobben på "fria" receptuttag sen förra månaden. Ny nitisk läkare som (knappt) förnyade receptet under ord Dr's semester

Några sovisar som funkar för Er med KORT halveringstid?

Brukar ta någon opioid/opiat med 3-4 jointar färdigrulllade sedan röker jag i sängen och slocknar efter ett tag. funkar mycket bra. Brukar inte landa på benzo utan jag tar dom samtidigt som när jag tar tjack. för måendet blir så sjukt mycket bättre. Man känner sig ostoppbar. Blir aldrig våldsam om inte någon startar upp nåt. På den blandlingen blir jag go som bara den, riktigt slirig men ändå kontroll över allt. Så underbart. Kan garantera att man däckar som en klubbad säl när man håller på sådär som jag. Man lever bara en gång. Lika bra att njuta av livet på sitt eget sätt som man tycker fungerar bra. Inget jag dock skulle rekommendera folk till att göra som jag gör. Gäller att ha bra kontroll och diciplin om man ska ge sig ut på såna här äventyr. Love my life!
Senast redigerad av Redlinez 2016-09-07 kl. 23:29.
Citera
2016-09-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Du har fått skitbra råd, alla som behövs , jag ska bara ge en liten fotnot. Tänk inte så mycket på hur det kommer bli eller behövas (jo klart mat o sånt) för ALLA blir inte likadana och man ska inte tro att man kan planera så du t du inte råkar misslyckas med ditt partaj. MAN BEHÖVER INGA FÖRBEREDELSER OSV FÖR DET SOM FATTAS LÖSER SIG. Du förstör din upplevelse om du tror att du gör fel eller misslyckades att ha roligt eller slösar din investering etc. Go with it så blir det bra. Alla har olika behov eller egenskaper tom från gång till gång. Tex så är det inte självklart att du känner att du måste ha förberett så du kan ha sex för du kanske inte ens blir kåt just den gången o blir du det så kommer ditt tjack "jag " fixa allt. Blir du kåt så får du skitbra sexuell upplevelse utan nån annan, om du blir överkåt så ordnar det aif.På tjack finns inga problem eller fattas nåt.
.och ingen standard mall på hur en tjack upplevelse blir för tjacket fixar sig själv kanske du hellre den gången fastnar i att sortera i städa så kommer du göra det oavsett om det behövs eller ej..man städar inte för att det ska bli rent i snyggt det är inte syftet utan du behöver oftast bara själva sysselsättningen.

Planera inte eller förbered låt tjacket sköta allt och du kan inte förstora eller förvänta dig saker ska hända eller du gjorde nåt fel så du var inte tjackkåt, kroppen var inte på det humöret den gången och den e inte ledsen utan det kommer bli bra. Tänk inte sönder det.

Ursäkta långt inlägg men tog sista rejäla pannan igår innan längre uppehåll och jag har inte blivit så jvla kåt någonsin även om mängd och batch varit likadan som alltid. Tjacket gav mig det denna gången ocj den blev fet utan att jag behövde beredd på det eller hade någon att gå loss på. Jag e asglad att jag bli tjack-kåthet för jag har inte känt det på lääääänge.... och känner mig fortfarande tjackad efter sömn i allt.

Så..
Förvänta dig inte nåt bara ta tjacket så fixar det resten. Just enjoy the ride.

Mycket väl och bra skrivet! Tosché My friend!
Citera
2016-09-09, 02:21
Medlem
Breignstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casse123
Tack! Då ska jag bara ha framme några frukter och vatten o musik såklart.
Jag ska köpa tjacket på fredag. 1 gram 250 kr sa min kran. Hur ser tjacket ut i färgen? Hur ser man att det verkligen är 1 gram? Är det ett bra/normalt/dåligt pris? Jag ställer så många frågor pågrund utav att jag vill vara helt säker på att det jag får inte är skit!
Hur mycket ska man dra första gången? Hur vet man hur mycket det är? Som sagt.. Är helt ny med tjack så jag vet absolut INGENTING förutom att man blir social o pratglad o lite sånt. Men tack!

Fråga på du, helt rätt att vilja veta så mycket som möjligt på förhand.
Det kan se ut på lite olika sätt; dels kan det ha lite vilken färg som helst, nuförtiden, och dels kan konsistensen variera. I grund och botten tänker man sig ju ett vitt pulver, men som regel säljs det i mer eller mindre flytande form, allt från en seg, vit pasta, till en nästan rinnande lös gegga av varierande färg. Det är därför jävligt svårt att bedöma förhållandet mellan vikt och volym, eftersom det är väldigt beroende på konsistensen. Kvaliteten är heller inte helt lätt att fastställa av hur det ser ut. Ursprungsprodukten är helt vit, och har en lätt fuktig men fast konstistens, som påminner i viss mån om modell-lera. Allt som hamnar på gatan är emellertid mer eller mindre utblandat med det ena eller det andra, som kan påverka såväl effekt, som både färg och konsistens. Det potentaste gatutjack jag har varit med om var t.ex gult/orange till färgen, och var så löst att det rann omkring i påsen, men dra åt HELVETE vad det var starkt! När jag torkade ner det försvann dessutom all färg, och det såg ut som det ska. Så det behöver inte vara kasst för att det är färgat eller rinnigt, och det är inte nödvändigtvis garanterat hög kvalitet för att det är helt vitt heller. Man kan i viss mån göra en grov uppskattning av kvalitet genom smak och lukt, eftersom inget annat smakar eller luktar som tjack. Emellertid innebär detta samtidigt även att det är omöjligt att förklara sagda smak och lukt, så det är du ju inte hjälpt av... Jag är rädd att du nog är tvungen att lita på kranen ifråga om mängd och kvalitet, i det här fallet.
Beträffande priset, så varierar det lite beroende på var man bor, men jag tycker att 250:- låter rimligt..
Vad gäller dosering, så är mitt förslag att följa principen "better safe than sorry". Att mosa i sig en halva på en gång, första gången, förefaller helt meningslöst, imo. Dela den istället på tre tillfällen, med ett gäng timmar emellan varje, för att få maximal utdelning av den.. Om man ska vara noga så blir det isf ca 0,166 G per dos. Jag tänker mig att ögonmåttet är tillräckligt för uppdelningen, men litar man inte helt på det, kan man t.ex komplettera det med en linjal. Dela först grammet i två lika stora delar, och dela sedan båda dessa två delar i tre lika stora delar vardera.

Återigen, jag tycker att det är synnerligen klokt att ta reda på sådana här saker i förväg, i mån av möjlighet... Jag hoppas att våra svar, råd och rekommendationer i någon mån gjort dig klokare, även om de emellanåt kan ha varit en smula omständiga..

Avslutningsvis får jag önska en väldigt trevlig helg. Jag skulle tycka att det vore roligt om du ville berätta om den efteråt..
Citera
2016-09-09, 19:05
Medlem
Lasermopsens avatar
Tack för alla tips i tråden (har dock inte läst igenom hela). Fick tag i lite tjack igår o sköt första sprutan runt 23:00 igår, har inte sovit på hela natten, dock fick jag i mig lite mat i morse. Kl 12:00 idag tog jag en spruta till, o ännu en vid 16:00, ska ta den sista om en timme, 20:00.

Jag har knappt skjutit själv tidigare, men är mycket nöjd med resultatet, har prickat venen på första försöken, o det syns knappt nått märke efter det.

Nu undrar jag om jag kommer att få någon hemsk avtändning, efter att ha kört på det sen 23 igår, o det kanske håller i sig en bit in på natten nu. Jag fick en flaska Theralen o undrar om denna är bra att landa på?
Citera
2016-09-09, 20:51
Medlem
Lasermopsens avatar
Hittade en massa annat som kanske kan hjälpa mig att tagga ner lite senare, förutom Theralen, 10 st Iktorivil 2 mg, 8 Lyrica 150 mg, ett paket Risperdal 2 mg, 10 Imovane 7,5 mg o lite röka. Vad rekommenderar ni?

Edit: Inderal 40 mg också.

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt med tjacket i några veckor, så att dopaminet kan stabilisera sig o så att jag inte blir en heltidspundare.
Senast redigerad av Lasermopsen 2016-09-09 kl. 20:57.
Citera
2016-09-10, 00:26
Medlem
Lasermopsens avatar
Tips på lyckad avtändning var att röka en holk 2 timmar efter sista sprutan, efter en timme till 4 st Iktorivil o efter ännu en timme 5 ml Theralen, så nu är man ganska slö, men har Imovane kvar.
Citera
2016-09-10, 03:47
Medlem
Tjena gubbs! Jag orkar inte läsa i hela tråden så jag skriver direkt...
Ikväll träffade jag en gamma kompis som jag inte träffat på evigheter, vi var ute på stan och drack en hel del. Senare på kvällen ringde min polares kompis och ville att vi skulle träffas, jag har inte träffat den här killen på något år eller två. Han har suttit inne i ett år ungefär. Jag visste sen innan att han becknade affe men jag hade ingen aning att han hade börjat sälja igen redan (4 dagar sen han kom ut). Han frågade några gånger under kvällen om jag ville köpa eller testa men jag sa nej varje gång, men ju längre kvällen gick ju mer sugen blev jag. Han tog med mig in på toan och bröt av en bit men han märkte direkt att jag var väldigt nervös och sa att vi kanske skulle ta det en annan gång. Ca. 15 min senare så sa jag till han att jag ville prova men inte för mycket då jag var väldigt nervös. Han bröt av en bit igen och sa till mig och svälja det med lite vatten. Äntligen till saken; Den biten jag fick gjorde väl inte så mycket, jag känner mest att jag inte är särskilt trött och väldigt uttråkad. Lite pirrningar i käkbenen men inte några tugg. Det är som om käkarna somnat ungefär. Känner mig mer mest full. Hur var det för er första gången? Speciellt under alkoholpåverkan då jag druckit en del. Var den något helt speciellt eller bara som jag säger lite extra? Har inte direkt funderat på att testa affe innan men nu när jag var full tyckte jag det var en bra idé hahaha

Btw sjukt skön snubbe, han har ringt mig för att kolla så att jag inte mår dåligt och att jag kommit hem ordentligt, det uppskattas ju såklart väldigt mycket när han bjuder på främmande
Citera
2016-09-10, 04:02
Medlem
Kan även tillägga att jag får rysningar i hela kroppen, som om jag fryser eller helt enkelt bara får en rusning genom kroppen
Citera
2016-09-10, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damanian
Kan även tillägga att jag får rysningar i hela kroppen, som om jag fryser eller helt enkelt bara får en rusning genom kroppen

Jag brukade få det i samband med ruset förr, innan jag torskade på skiten. Nu börjar rysningarna vandra över svålen först när at:n gjort sitt intrång.
Körde btw en gubbe skitbra tjo igår och bestämde mig sex timmar efter sista bomben att ta min ikto 2mg och sussa så sött... I helvete eller, "nu ska du ligga och stirra i taket med din mordiska blick" säger tjacket och jag bara väntar på att träffa flickvännens päron ikväll... xD

Rädda mig någon, går det att ta typ Calma (åksjukepiller) och använda som sömnmedel? Behöver bara nåt som slår ut mig en stund så jag får blunda, tror ikton hjälper mig behålla sömnen bara jag kommer dit!
Citera
2016-09-10, 09:39
Medlem
graffdatshits avatar
VARNING! Var uppmärksamma på typen utav dos ni handlar! Någon mer som fått grit-tjack i västra Götaland, tittar man i botten utav lösningen i glaset, så ser man små genomskinliga grits som inte löser sig ens när de är i kokhett vatten!
Har efter första natten haft öma bihålor trots bra hackning och det är en helt annan typ utav ömmhet som uppstår än den som blir när man dragit ett väldigt hårdkornigt dos... Detta sticker/blir mer svullet när man sväljer(såväl under som efter ruset) i bakdelen utav gomen/bihålorna!

Har även fått djävligt ont i mitten utav bröstkorgen på ett krampaktigt sätt under natten och man får ont utav varje föremål man får ner i matstrupen! Man liksom känner vart det man svalt befinner sig och ömmar hela vägen ner i magen!

Rusmässigt så är doset rätt gött tho! Man kan tappa känslan utav smärta i bihålorna för en stund när man snortat en del utav det!
Det är å andra sidan inte värt det för det men...

Utseendemässigt så är doset vitt med små kristaller i, vilket är det viset det sett ut på många köp förinnan, men nu blir det avtryck/uttöjt där "kristallerna" blivit mosade i påsen.
Påsen är rispad där doset legat i en massa, likt gritweed så blir påsen dimmig, ristad, etsad, slipad... Vad man nu väljer att kalla det med!

Doset knastrar extra mycket och seglivat mot vanliga kristaller gör under ett kort! Det glittrar även på sina ställen med!
Vid första anblick i torr pulver hög/line ser gritet mjölkigt ut, slickar man på en stor kristall så blir den genomskinlig... De är dock inte så vassa av sig!
Citera
2016-09-10, 10:26
Medlem
graffdatshits avatar
Testade nu att koka upp lite pulver/kristall och vatten på en sked, desto mindre vätska det blev desto mörkare och Oljelikt blev det... Nu till det som är spännande!
När jag kokakade upp det sista som var kvar utav vätskan på skeden, skrapade jag av det stelnade vita skitet som blev över och det ser typ ut att ha ökat i mängd, men det är nog bara en illusion då det lades i blöt! Och det knastrar inget då det hackas nu utan är som fint pulver?!

Vad gjorde jag för trolleritrick vid kokningen?🙊

Editrovade en gång till och verkade bli lite mer kristall kvar typ... Men typ inget jämfört med ifrån början!
Senast redigerad av graffdatshit 2016-09-10 kl. 10:51.
Citera
2016-09-10, 11:13
Medlem
Jag tror min kropp har reagerat väldigt konstigt på tjacket... Mina fjärtar är det sjukaste jag varit med om, jag har fått utslag på hela mina lår och min stackars snopp mår inte särskilt bra Vanligt med utslag och att bli rutten i prutten??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in