Citat:
Ursprungligen postat av
DialTone
Ser inga problem alls. Det är ju perfekt att ta när tjoet går ur.
Troll eller seriös? Hade glömt mina benso hemma när jag sov hos morsan en gång och fick ta imovane som ångestdämpande den dagen, när jag kom hem och skulle sova och hade tvn på så oavsett program på tv så hörde jag south park prata om wow när jag låg och försökte sova, så skev blir jag på imovane. Jag tycker bara det är kul i vanliga fall, men inte under tjo at
Har 2st flunizar, det däcka mig stenhårt igår, men jag hade hellre haft dom som ångestdämpande imorgon, för dom blir jag inte skev på.
Sen "när tjoet går ur" kan vara 20 timmar för mig när jag snortar det, får sån at att min ptsd triggas, att förstärka hallisar kan omöjligt vara bra. Däremot tänker jag om jag dödar ruset/atn med theralen och stess först så borde det vara lugnt?
Edit: Jag bomba 0.2 runt 22.15 och snorta sista linan ~0.1+några smulor typ runt 00.22 och jag har ingen aning om hur länge tjo sitter i när man snortar, är många år sedan sist, tycker dessutom inte jag har nåt annat rus än obehag för stunden. Är det för optimistiskt att försöka döda ruset med theralen runt 3? 4?
/Ford