Citat:
Ursprungligen postat av
ryyymdman
Kolla i ”kan jag blanda”-tråden. Jag rekar ej blandningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
toppistripp
Jag rekomenderar ej blandningen för att du kan sluta andas i sömnen. Och ja du kan bli bäng på imovane, men mest om du lider av ångest för det tar bort den helt o hållet o det blir ett euforiskt ångestfritt rus. Testa dig fram i låg dos men ej med oxynorm. Peace
Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Imovane släpper väl lite på ångesten men man går runt som i ett zombieliknande tillstånd mentalt. Skitsvårt att förklara. Det stänger ju typ av vakna delen av hjärnan. Slutade med att jag fick mer ångest i slutändan ändå när det släppte. Blandade dock med sprit ibland och då blev det riktigt illa. Helt svart, inte minsta tillstymmelse till minne från en hel kväll och natt. Just blandningen imovane (z-analoger) och sprit tror jag fan är farligare än benzo och sprit, då menar jag farlig för andra än brukaren. Man gör bra skeva saker på den combon.
Din blandning är inte att rekommendera heller då du kan sluta andas i sömnen. Men det är iallafall bara farligt för dig själv.
Tack för svaren, allihopa. Jag ger fan i imovane så länge jag käkar oxy helt enkelt