2016-08-26, 11:02
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
gick ner på bolaget så dricker några tilmmar, kanske till kl 15 tiden, då har de gått över 2 dygn då ska de fan va lugn och då har jag säkert 8mg xanor i kroppen med och kanske en duns mdma

Ja vi får hoppas på det bästa Uppdatera gärna sen
Citera
2016-08-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ja vi får hoppas på det bästa Uppdatera gärna sen

Om jag kommer ihåg kompis ska sätta 75 mg blue dice i amen/ven nu
Citera
2016-08-26, 19:37
Medlem
300mg voxra för 1.5h sedan. 1200mg lyrica för ca 3h sen + 150 tram nuuuuuuuuu. Är det några faror med den kombinationen?

Kan tillägga att jag inte har sovit på 27 timmar och jag har inte alls någon tolerans när det gäller opioder.

Sitter här med den, är det bara till att köra? =')
Citera
2016-08-26, 19:39
Medlem
Har förresten 130vilopuls just nu.
Citera
2016-08-26, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjarn
300mg voxra för 1.5h sedan. 1200mg lyrica för ca 3h sen + 150 tram nuuuuuuuuu. Är det några faror med den kombinationen?

Kan tillägga att jag inte har sovit på 27 timmar och jag har inte alls någon tolerans när det gäller opioder.

Sitter här med den, är det bara till att köra? =')

Vet inte men kan tänka mig att det är en viss kramp risk då alla 3 substanser sänker kramp tröskel + sömnbrist
Citera
2016-08-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Vet inte men kan tänka mig att det är en viss kramp risk då alla 3 substanser sänker kramp tröskel + sömnbrist

Är det stor chans eller bara minimal? Brukar inte ta lyra o tram men har trammat förr för några månader sen.
Citera
2016-08-26, 20:48
Medlem
Håller på o rycker minst 1 gång i timmen just nu xd

hur kontrar man skiten? Vatten?`Benso? Help pls ASAP
Citera
2016-08-28, 01:24
Medlem
Fordies avatar
Efter hur lång tids intag(snort) av tjo skulle ni säga att det är lugnt att dra imovane ihop med lite bens och theralen och försöka sova? Eller skulle ni rent av avråda det för en som blir vaken och skev om jag inte somnat inom 30 min efter den börjar fästa? Imovanen alltså.
Frågade honom jag köper av och dom han känner som tar imo med tjo är för att bli nypåtända medans jag är ute efter att sova.
Jag får så pass stark ångest att min ptsd triggas av atn så att få imovanetripp på det hade nog slutat.. skevt

Tänkte annars döda ruset rakt av med theralen+stess och efter kanske 30 min ta 2 imovane och däcka när dom fäster på.

Hoppas det är rätt tråd för min fråga är ju "kan jag blanda det utan att trippa ur totalt".

Tacksam för svar om nån är vaken och läser denna tid.

/Ford
Citera
2016-08-28, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Efter hur lång tids intag(snort) av tjo skulle ni säga att det är lugnt att dra imovane ihop med lite bens och theralen och försöka sova? Eller skulle ni rent av avråda det för en som blir vaken och skev om jag inte somnat inom 30 min efter den börjar fästa? Imovanen alltså.
Frågade honom jag köper av och dom han känner som tar imo med tjo är för att bli nypåtända medans jag är ute efter att sova.
Jag får så pass stark ångest att min ptsd triggas av atn så att få imovanetripp på det hade nog slutat.. skevt

Tänkte annars döda ruset rakt av med theralen+stess och efter kanske 30 min ta 2 imovane och däcka när dom fäster på.

Hoppas det är rätt tråd för min fråga är ju "kan jag blanda det utan att trippa ur totalt".

Tacksam för svar om nån är vaken och läser denna tid.

/Ford

Ser inga problem alls. Det är ju perfekt att ta när tjoet går ur.
Citera
2016-08-28, 01:27
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Är det stor chans eller bara minimal? Brukar inte ta lyra o tram men har trammat förr för några månader sen.

Citat:
Håller på o rycker minst 1 gång i timmen just nu xd

hur kontrar man skiten? Vatten?`Benso? Help pls ASAP

En dag sent svar men..

Beror nog på din tolerans, jag tog 1200mg lyr och kändes som jag skulle krampa trots ikto i mig, fick ta en till ikto iaf.

Och rycker du så ta bens, stess eller ikto helst.

Hur gick det?

/Ford
Citera
2016-08-28, 01:40
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DialTone
Ser inga problem alls. Det är ju perfekt att ta när tjoet går ur.

Troll eller seriös? Hade glömt mina benso hemma när jag sov hos morsan en gång och fick ta imovane som ångestdämpande den dagen, när jag kom hem och skulle sova och hade tvn på så oavsett program på tv så hörde jag south park prata om wow när jag låg och försökte sova, så skev blir jag på imovane. Jag tycker bara det är kul i vanliga fall, men inte under tjo at

Har 2st flunizar, det däcka mig stenhårt igår, men jag hade hellre haft dom som ångestdämpande imorgon, för dom blir jag inte skev på.

Sen "när tjoet går ur" kan vara 20 timmar för mig när jag snortar det, får sån at att min ptsd triggas, att förstärka hallisar kan omöjligt vara bra. Däremot tänker jag om jag dödar ruset/atn med theralen och stess först så borde det vara lugnt?

Edit: Jag bomba 0.2 runt 22.15 och snorta sista linan ~0.1+några smulor typ runt 00.22 och jag har ingen aning om hur länge tjo sitter i när man snortar, är många år sedan sist, tycker dessutom inte jag har nåt annat rus än obehag för stunden. Är det för optimistiskt att försöka döda ruset med theralen runt 3? 4?

/Ford
Senast redigerad av Fordie 2016-08-28 kl. 01:44.
Citera
2016-08-28, 02:08
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Om jag kommer ihåg kompis ska sätta 75 mg blue dice i amen/ven nu

Hur gick det? 80mg oxy slår inte igenom 4mg bup taget typ 10 tim innan, 0 effekt. Känns rent spontant som att 40mg efter 36h kommer ge samma effekt pga subbens halveringstid.

Jag hade ätit bup dagligen i typ 6 mån dock så är ju lite annat om du bara tagit sub vid ett tillfälle. Gissar ändå på 0 positiv effekt.

/Ford
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in