2016-10-22, 12:46
Medlem
Miys avatar
Nu vet jag att detta inte alls är optimalt då det kommer till att få ut maximal effekt av en tripp men
det jag undrar om det är SAFE att ta lsd ca. 16 timmar efter att ha tagit 150mg tramadol, det ska inte vara någon fara va?
Citera
2016-10-24, 17:05
Medlem
pyramusthisbes avatar
Vilken effekt får 20mg citalopram blandat med alkohol en kväll för någon som bara käkat någon enstaka tablett?
Citera
2016-10-25, 12:39
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Nu vet jag att detta inte alls är optimalt då det kommer till att få ut maximal effekt av en tripp men
det jag undrar om det är SAFE att ta lsd ca. 16 timmar efter att ha tagit 150mg tramadol, det ska inte vara någon fara va?

Helt ok!
Citera
2016-10-25, 23:12
Bannlyst
jag väger 60 kg är 170cm+ har några stesolid 2 mg vill blanda med sprit hört bra saker hur mycket behöver jag för första gången? pm funkar också
Citera
2016-10-27, 23:42
Medlem
MDMA och itraconazole - drug interactions?

Hittade inget om just detta.

Om man tar itraconazole (oralt) pga fungi infection och sen trippar en gång över helgen på mdma kan något hända?

Någon med erfarenhet som har en aning?
Citera
2016-10-31, 20:16
Medlem
Hej! Nu är det så att jag har ätit johannesört i tre månader och råkade precis käka en tablett L-tyrosine.

bör jag vara rädd för serotonergt syndrom ? tacksam för svar, är lite nojjig
Citera
2016-11-02, 11:30
Medlem
lordezecs avatar
Iof redan tagit en halv gubbe tjack men frågar ändå, tog 9st rochor igår kväll och undrar om det överlappar tjack ruset dagen efter?

Jag tror jag vet svaret... Ja, det känns som att det gör det och jag känner inget märkbart av tjacket.

Inte tagit tjack på jag vet inte hur länge så tolerans o skit finns inte.
Citera
2016-11-02, 13:26
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordezec
Iof redan tagit en halv gubbe tjack men frågar ändå, tog 9st rochor igår kväll och undrar om det överlappar tjack ruset dagen efter?

Jag tror jag vet svaret... Ja, det känns som att det gör det och jag känner inget märkbart av tjacket.

Det kan nog stämma
Citera
2016-11-02, 13:44
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordezec

Tjack and benzo har såklart motsatt effekt, men det är inte farligt för det
Citera
2016-11-02, 14:25
Medlem
lordezecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
Tjack and benzo har såklart motsatt effekt, men det är inte farligt för det

Blev en fysisk effekt mer än mentalt. Visst, är mer fokuserad på det jag gör men vet inte om det beror på min adhd + tjack.
Iaf, ta inte massa ikto/benso dagen före du ska ta tjack. Vänta en dag extra.
Citera
2016-11-02, 17:37
Medlem
Har precis tagit 15 mg oxascand, en halv imovane (5mg) och en lergigan... Farligt???
Citera
2016-11-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skimmrar
Har precis tagit 15 mg oxascand, en halv imovane (5mg) och en lergigan... Farligt???

Det är lugnt. Men du kanske somnar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in