2016-08-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/erkan-zengin-valjer-att-sluta-i-landslaget/

Det här var den bittraste och mest patetiska efterhandskonstruktion jag någonsin hört, vilken sorglig jävla buttboy han är.

Tack Janne för att du petade den här fullständigt värdelösa nollan, äntligen är han borta.

I intervjun säger han ju mellan raderna att enda orsaken att han fått spela är för att Zlatan varit med i landslaget
Citera
2016-08-23, 16:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Det blir så löjligt när många här inne påstår sig ha stenkoll på holländska och turkiska ligan. Det känns inte trovärdigt.

Jag har ingen jättekoll på dessa ligor men att Hopf och Larsson presterat bra är ju något som flera personer med koll bekräftat.
Citera
2016-08-23, 17:01
Medlem
knullklassons avatar
Hur många nationalsångsvägrare är det i truppen? Durmaz, Kujovic, någon mer?
Citera
2016-08-23, 17:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Hur många nationalsångsvägrare är det i truppen? Durmaz, Kujovic, någon mer?

Det är okej att vägra sjunga nationalsången, Party-Janne var tvungen att förtydliga detta för media.
Citera
2016-08-23, 17:11
Medlem
Marskens avatar
Skönt att Zengin inte kommer spela mer.

Jävla fjant.

https://www.youtube.com/watch?v=DcEb5rJtDOY
Citera
2016-08-23, 17:17
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/erkan-zengin-valjer-att-sluta-i-landslaget/

Det här var den bittraste och mest patetiska efterhandskonstruktion jag någonsin hört, vilken sorglig jävla buttboy han är.

Tack Janne för att du petade den här fullständigt värdelösa nollan, äntligen är han borta.

Amen på det.

Stor humor! Hejdå Erkan!
Citera
2016-08-23, 17:19
Medlem
Förutom dom som har lagt av, vilka är petade från EM-truppen?
Citera
2016-08-23, 17:22
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Jaha, hur fan ställer man upp det där?

Vi försöker väl:

Olsen
Lustig Lindelöf Granen Wendt
Durmaz Hiljemark Ekdal Forsberg
Kujovic Berg

Stenhård def i 90 minuter och hoppas på en fast situation.

Aj... När man såg det uppställt kändes det inget vidare alltså.
Citera
2016-08-23, 17:22
Medlem
Läste nyss Erik Johanssons motivering till varför han slutar i landslaget.

Är det bara jag eller har det skett något på senare år med svenska landslagsspelare eller svenska fotbollsspelare överlag? Tänk er Mellberg eller Anders Svensson sluta i landslaget för att de inte "pallar" eller liknande.

För bara 10 år sedan var man mycket stolt och glad över att få chansen i landslaget. Det fanns inte på kartan att tacka nej till landslaget såvida man inte var skadad eller hade något annat allvarligt över sig.

Inte bara nog med att vi har den sämsta fotbollsgenerationen på många år, vi har även jävligt klena idrottare.
Citera
2016-08-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Det blir så löjligt när många här inne påstår sig ha stenkoll på holländska och turkiska ligan. Det känns inte trovärdigt.

Det är inte så svårt att följa en spelare, ja, om man inte är Hamrén och Co dvs. De var aldrig ens på plats för att se Sam spela. Sam behöver byta liga, vilket han så småningom kommer att göra, jag hade hoppats på det skulle ske denna sommaren men det verkar ju inte bli av, dessutom värderar klubben honom ganska högt, 60-80 MSEK, vilket avskräcker rätt många aspiranter, för intresse har ju funnits, bland annat från Sassuolo och Dortmund.
Citera
2016-08-23, 17:34
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
För bara 10 år sedan var man mycket stolt och glad över att få chansen i landslaget. Det fanns inte på kartan att tacka nej till landslaget såvida man inte var skadad eller hade något annat allvarligt över sig.
Ja, en sån som Henrik Larsson skulle ju aldrig ha gjort nått sånt...
Citera
2016-08-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Läste nyss Erik Johanssons motivering till varför han slutar i landslaget.

Är det bara jag eller har det skett något på senare år med svenska landslagsspelare eller svenska fotbollsspelare överlag? Tänk er Mellberg eller Anders Svensson sluta i landslaget för att de inte "pallar" eller liknande.

Inte bara nog med att vi har den sämsta fotbollsgenerationen på många år, vi har även jävligt klena idrottare.

De har drabbats av handbollssjukan.

Erik Johanssons beslut är det enda som man reagerar på och det överstiger mitt förstånd fullständigt, nu hade han dessutom en guldchans att spela till sig en plats i startelvan. Mycket märkligt och vekt beslut, så med tanke på det så var det lika bra. Han är uppenbarligen en vek förlorare.

Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Ja, en sån som Henrik Larsson skulle ju aldrig ha gjort nått sånt...

Ja han var löjligt velig, nej tack och ja tack i parti och minut under säkert 6-7 år väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in