2016-08-23, 16:15
Medlem
letspanics avatar
Väldigt många som slutar i landslaget. Håller man på så utomlands? För mig låter det konstigt. Ställer man inte upp om man blir uttagen?
Citera
2016-08-23, 16:20
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Väldigt många som slutar i landslaget. Håller man på så utomlands? För mig låter det konstigt. Ställer man inte upp om man blir uttagen?
Isaksson, Ibrahimovic, Källström och Wernbloom har slutat av åldersskäl. Zengin blev inte uttagen, men då han är 32 år så kan vi nog vara säkra på att Janne inte kommer att satsa på honom. Då är det safe att säga att man slutar i landslaget.

Den som avviker är E.Johansson, men det är ingen större förlust för landslaget.
Citera
2016-08-23, 16:24
Medlem
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/erkan-zengin-valjer-att-sluta-i-landslaget/

Det här var den bittraste och mest patetiska efterhandskonstruktion jag någonsin hört, vilken sorglig jävla buttboy han är.

Tack Janne för att du petade den här fullständigt värdelösa nollan, äntligen är han borta.
Citera
2016-08-23, 16:28
Medlem
MrSkargards avatar
Jag hade gärna bytt ut Carlgren, Durmaz och Kujovic mot Hopf, Sam Larsson och Antonsson. I övrigt så är truppen okej.
Citera
2016-08-23, 16:29
Medlem
HAZARD17s avatar
Vart fan är Rinne?
Citera
2016-08-23, 16:31
Medlem
Sopan Zengin var endast med för att slicka Zlatans röv. Han har inget egenintresse i landslaget, dessutom är han för dålig för att platsa.
Citera
2016-08-23, 16:44
Medlem
Socialkonservativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag hade gärna bytt ut Carlgren, Durmaz och Kujovic mot Hopf, Sam Larsson och Antonsson. I övrigt så är truppen okej.

Klart du hade.
Citera
2016-08-23, 16:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

John G var avbytare i helgens match, Kujovic är det väl likadant med. Antonsson spelade i helgen och gjorde mål.

Rinne eller Nordfeldt borde var med istället för Carlgren. PC är dålig i luftspelet. Durmaz är tuta och kör.
Citera
2016-08-23, 16:51
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Klart du hade.

Att Hopf är en bättre målvakt än Carlgren kan du väl inte förneka? Jag är för övrigt knappast ensam om att vilja se Larsson i truppen, det känns som att det är dags för honom att få en chans på allvar. I det läget så måste nån bort och jag väljer att peta Durmaz. Han är 27 år och har aldrig visat nåt speciellt i landslaget. Vad gäller Antonsson så är min åsikt att han spelar i en bättre och tuffare liga än Kujovic.
Senast redigerad av MrSkargard 2016-08-23 kl. 16:58.
Citera
2016-08-23, 16:53
Medlem
Shuyins avatar
Det blir så löjligt när många här inne påstår sig ha stenkoll på holländska och turkiska ligan. Det känns inte trovärdigt.
Citera
2016-08-23, 16:53
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
http://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/erkan-zengin-valjer-att-sluta-i-landslaget/

Det här var den bittraste och mest patetiska efterhandskonstruktion jag någonsin hört, vilken sorglig jävla buttboy han är.

Tack Janne för att du petade den här fullständigt värdelösa nollan, äntligen är han borta.

Vad fan är grejen att tre (!) gånger under det korta uttalandet använda sig av "ska jag vara ärlig?". Det är knappast heller något man höjer på ögonbrynen över.

Pinsamt agerande är det dock.
Citera
2016-08-23, 16:54
Medlem
Herrlandslaget har på lite över en månad gått från att vara en representant för integrationen i samhället till att bli ett kritivitt landslag igen(förutom Kujovic då). Var det inte invandrarbarnen som var framtiden i landslaget? U-21 förra året var mer mörkt än ljust iaf.

När kommer Aftonbladet att kritisera herrlandslaget som de kritiserade damlandslaget för misslyckad integration?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in