Citat:
Ursprungligen postat av
SGustafsson91
Det var väl just inläggen som Billy skötte bra under matchen, kan jag tycka... Hade det desto tuffare defensivt, han har haft det i alla tre matcherna hittills enligt mig. Ska sägas att jag bara såg första halvleken mot Dif. Det kommer bli bättre, det är jag övertygad om så förhoppningsvis kan han få en del speltid trots att vi värvat in en ny vänsterback.
Ja, gnället från den idioten är alltid på fel saker.
Ja, defensivt hade han det tuffare. Jag var inne på det innan, givetvis skall han hantera det och gjorde det ju godkänt för att vara "ny".
Det var förvisso mot FFF, men de lade ju allt spel på hans kant så det är klart att det blev mycket att göra och några missar men det tar sig och kommer bli kanon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Regnet som gör det,

... fy fan vilken vädervecka vi haft(märktes på bortfallet mot FF också, var väl 12k sålda), tack och lov för att man varit upptagen med jobb hela sommaren typ(och att jag är en ganska positiv person överlag, annars hade ett dopp från Älvsborgsbron känts lockande haha), jag och flckvännen(+vänner)var inne på WoWs festivalområde för första gången igår, och det var gammal hederlig festival i ett nötskal, dvs lera till fucking knäna. Slottsskogen lär aldrig mer bli sig likt.
Hade jag fått bestämma hade jag hellre sett att vi lånat in en VB resten av säsongen och satsat på Billy och lagt våra benjamins, dosh, dineros på typ Jesper Karlsson, som jag tror kan bli riktigt bra, sedan behövs det naturligtvis en permanent VB i truppen, blir dålig täckning annars, men då hade Billy fått mer tid att etablera sig på riktigt, samtidigt som vi haft en backup, nu lär han väl bli petad.
WoW är ju hemskt, nu har den skiten förstört Slottskogens gräsytor med (Fast det är en annan debatt).
Vi har exakt samma syn på vänsterbackssituationen (också).
Citat:
Ursprungligen postat av
Adde1234
Al Hakim måste vara allsvenskans sämsta domare. Han har gjort en bra match av det jag sett, Aik-Bajen förra året. Idag missar han ett livtag på Ranegie i offensivt straffområde, en utvisning på Ellegard och en hands som mycket väl kunde resultera i en straff.
.
Förutom det klassiska "det finns inga bra domare" så har jag tyckt att Al-Hakim tillhört de bästa i serien. Han sköter det mesta bra, som påpekats skötte han bengaltennisen mot Bajen ifjol mycket bra och där har vissa andra domare mycket att lära.
Dessutom brukar han göra bra insatser överlag. Sedan att man ibland inte håller med i domsluten beror ju på att man är partisk och att alla domslut som går mot oss är felaktiga...
Citat:
Ursprungligen postat av
Jkroken
Tror ni att Gefle kan blanda sig i kvalstriden? Eller är 7 poäng upp alldeles för långt?
Gefle är Gefle. Man kan inte räkna ut dom ens med 12 pinnar efter och tre matcher kvar ty då får något lag poängavdrag så de klarar sig kvar på målskillnad eller nåt.
Slår de FFF härnäst så har de chansen.
Det viktigaste är dock att det inte blir HIF/Kalmar som får kvala neråt utan något lag utan fotbollsplan så vi blir av med så mycket som möjligt av den skiten.