Citat:
Ursprungligen postat av
laprammas
Hejsan! Jag och mina vänner tänkte testa lite Ecstasy för första gången på way out west som är ny på torsdag. Jag har testat Ecstasy förut i budapest för ca 6 månader sedan men annars är alla vi relativt nybörjare inom ecstasy kretsen. Har ett par nybörjarfrågor här under.
Vi har tänkt köpa oss 3 knappar och fördela dom jämt på allihop så 1/2 var ungefär. Låter detta rimligt eller borde vi köpa mer? Vi är alla relativt lättpåverkade på alkohol, grönt och liknande.
Är det farligt att dricka alkohol innan/under/efter trippen?
Är Way out West fel festival att ta och testa ecstasy på?
börja med en halv i var och känn efter, sen ta andra halvan 2.5-3 h senare (eller 1/4 del beroende på hur mkt den först tog, bättre att vara på säkra sidan än att maxa när man inte är rutinerad sen tidigare)
Hur du reagerar är väldigt individuellt, har haft polare som tryckt 1.5 och knappt fått stora pupiller medans andra har sneat på en halv (han har alltid dock varit en psykiskt svag individ).
Ni kommer knappt känna alkoholen så är egentligen onödigt att dricka, men det kan ju säkert vara rätt soft att stå med en kall bira eller cider i handen när ni röjer, vätska är alltid bra i rimliga mängder.
Sen blir all musik bra på e/md men det är ju roligare att gå på något band som har lite mer puls i musiken så man kan dansa