2016-08-08, 20:11
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Dina neutrala kompisar har fel om dom påstår att det inte är straff. Punkt.

Haha, tycker det är oerhört intressant att det alltid finns helt neutrala, men samtidigt insatta, vänner som styrker någons helt absurda åsikter.

Att man inte är anhängare till ett lag innebär inte per automatik att man är neutral. Tror faktiskt inte det finns en enda fotbollsintresserad svensk som är helt neutral till en klubb som AIK.
Citera
2016-08-08, 20:53
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1907
Vad pratat du om? Ni snittar 3p/match sedan ni skrotade manualen! Hade ni startat säsongen utan manualen hade ni alltså varit överlägsna serieledare nu!
Nanne är ett geni som tycker allsvenskan är en för enkel liga att vinna så han spelar med handikapp typ halva säsongen.
Ja, nånstans är det ju ändå tämligen intressant att Nanne efter ett tag "skruvar" lite i matchplanen och uppställningen och så trillar poängen in som på beställning. Var ju en liknande situation förra säsongen när han till slut bestämde sig för att lägga Manualen på is för att plocka de nödvändiga poängen, och det fungerade ju även då på liknande sätt.

Är Nanne på en annan nivå? Har han förstått något andra tränare inte har förstått?

Citera
2016-08-08, 20:54
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Dags att skicka Lennartsson, Alvbåge, Seb, Bjärs, Hysén, MSD och Adam Johansson.

För dyra, trötta, korkade, tröga och dåliga samt har alla peakat både vad gäller kvalitet och intelligens.

Bjärs och Hysén är ju skadade konstant. Alvbåge är bara extremt dålig.
Seb får 2 säsonger på sig att spela sig i form. Och vilken form sen.

0 avslut på mål i andra. Bra jävla skit.

Känner mig som Sparven nu men avgå för helvete. Prestera, prestera!
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2016-08-08 kl. 20:56.
Citera
2016-08-08, 20:58
Medlem
SoderortFTWs avatar
Facinerande dåligt av Ifk. Är knappt ens sur över difs vinst. Bara mållös inför det faktum att ifk lirade som 6-åriga flickor vars mödrar nyss blivit mördade.
Citera
2016-08-08, 21:01
Medlem
Alvbåge bekräftade den negativa uppfattningen jag har av honom. Exklusive syskonklubbarna och Rosenberg är han värst.

Både aik och dif verkar ha fått en rejäl boost av tränarbytet medan vi resonerar så att kicka Nanne vore det värsta som skulle kunna hända...
Citera
2016-08-08, 21:02
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/nye-dif-tranaren-har-du-stora-vapen-anvander-du-dem/
Dempsey vill satsa på Ranegie och Olunga på topp.

Vi vill ha Dempsey kvar!

avd. förläng, Bosse.

Var tvungen att leta upp det här guldkornet. Gick helt ok ikväll i alla fall.
Citera
2016-08-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Var tvungen att leta upp det här guldkornet. Gick helt ok ikväll i alla fall.
Jag tänkte lägga till en varning för att det inlägget skulle citeras om man slog blåvitt men jag visste inte att Alvbåge skulle försöka överglänsa gårdagens målvaktsinsats på Rymdskeppet i att vara usel.

Målen var knappast någon bedrift av den anfallsduon, dock stängde jag av vid 2-1 så vet inte hur de skötte det sen (såg att Olunga målade igen).

Men jag bjuder på den. Fittbåge.
Citera
2016-08-08, 21:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Alvbåge bekräftade den negativa uppfattningen jag har av honom. Exklusive syskonklubbarna och Rosenberg är han värst.

Både aik och dif verkar ha fått en rejäl boost av tränarbytet medan vi resonerar så att kicka Nanne vore det värsta som skulle kunna hända...

Stör mig själv enormt på Alvbåge. Endast hans prestationer som gjort honom någorlunda "likeable".
Citera
2016-08-08, 21:07
Medlem
Säsongens höjdpunkt https://twitter.com/joakimaspelin/status/762718877994389504
Citera
2016-08-08, 21:52
Medlem
Glorkass avatar
Vi har längtat så länge efter en seger av den här kalibern och det är så oerhört skönt att vi äntligen får jubla igen. Dempsey kanske inte kan uträtta mirakel i DIF men han fick en ljuvlig start hos oss.

Äntligen.
Citera
2016-08-08, 22:10
Medlem
Shanklygatess avatar
Hur kommer de sig att Djurgården inte lyckas dra mer publik än drygt 13000 till en match mot Göteborg?
Citera
2016-08-08, 22:13
Medlem
Glorkass avatar
13000 är en fullt rimlig siffra sett till lagets situation och ingen på matchen var besviken över den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in