2016-05-30, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Tråkigt ändå att intresset för EM är så svalt i denna tråd ändå. Man tycker ju att intresset borde vara större hos fotbollsfolket särskilt när Sverige är med. Men men det är som det är med det. Klart man kommer ha abstinens men som fotbollsälskare så ser ju jag framemot en fantastisk fotbollsfest. Tråkigt att ni inte är fler med den inställningen.

Självklart kommer jag att följa EM. AIK har ju trots allt två spelare uttagna i Sveriges och Islands EM-trupper
Citera
2016-05-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
Självklart kommer jag att följa EM. AIK har ju trots allt två spelare uttagna i Sveriges och Islands EM-trupper
Lägg därtill att även Gif Sundsvall har en spelare med i Islands trupp, Men som svensk så struntar ju jag i vilket lag spelarna tillhör. På landslagsnivå måste ALLA som är med leverera oavsett vilken klubb dom tillhör. Så det är ju struntsamma egentligen. Men givetvis följer man sina egna spelare lite extra.

Kul med Island förresten.
Citera
2016-05-30, 00:42
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tråkigt att det du skriver är det enda som du ser som sant i den här tråden. Jag skiter fullständigt i EM, men kommer följaSverige i brist på annat. Men nog om det, stick iväg till camp sweden din hobbysupporter.

Sån här översittarattityd är tråkig och direkt kontraproduktiv om man vill att Allsvenskan ska få större genomslagskraft hos gemene man.
Citera
2016-05-30, 00:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Sån här översittarattityd är tråkig och direkt kontraproduktiv om man vill att Allsvenskan ska få större genomslagskraft hos gemene man.

Fast det skiter jag högaktningsfullt i.
Citera
2016-05-30, 00:54
Medlem
Island är rätt fascinerande, 332k invånare, och de har förvånansvärt många dugliga fotbollsspelare.
Citera
2016-05-30, 01:02
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast det skiter jag högaktningsfullt i.

Det är just denna attityd blandat med er infantila jargong där "horungar" ses som något coolt som gör att ni har överlägset minst publiken av Stockholmslagen.
Citera
2016-05-30, 02:12
Medlem
alexjonssons avatar
Sett till gårdagens vinst löper Baj(s)en inte längre lika stor risk att få kvala. Hur kommer detta att stå sig? Nu har Hammarby sitt på det torra.
Citera
2016-05-30, 02:32
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Tråkigt ändå att intresset för EM är så svalt i denna tråd ändå. Man tycker ju att intresset borde vara större hos fotbollsfolket särskilt när Sverige är med. Men men det är som det är med det. Klart man kommer ha abstinens men som fotbollsälskare så ser ju jag framemot en fantastisk fotbollsfest. Tråkigt att ni inte är fler med den inställningen.
For the record: Mina sympatier för landslaget kan absolut jämföras med sympatierna jag har för AIK.
Citat:
Nåja du tycker som du gör även om jag inte håller med dig. Bara för att du argumenterar emot mig så betyder inte det att jag inte respekterar din åsikt. Har bara väldigt svårt att hålla fingrarna borta när jag ser något jag bara inte håller med om.
Tycker som du? Det här handlar inte om att tycka. Du skrev " Om du anser att Allsvenskan är hetare än det så vet jag inte vad..." vilket är nånting helt taget ur luften, har aldrig ens skrivit det. Du har missförstått citaten och gjort detta till nånting totalt onödigt.
Citera
2016-05-30, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Poängskörden kan man dock inte klaga på sen Norling tog över, oavsett motstånd.
Sett till poängskörd allena är det superbra, det var formen jag är tveksam till. Nu väntar Kalmar(b), Malmö (h) och Bajen (b) innan serien vänder. Två gräs, en plast - över sex poäng är mer än godkänt?
Citera
2016-05-30, 07:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Det är just denna attityd blandat med er infantila jargong där "horungar" ses som något coolt som gör att ni har överlägset minst publiken av Stockholmslagen.

Haha, menar du att vår jargång i Djurgården är för hård för alla hipsters eller vad är det du försöker få fram?
Kul om Sverige går bra, synd om det inte gör det men hur det än går så räknar jag kallt med 3 snabba torsk, kanske en lika mot Irland, men resterande torsk.
Citera
2016-05-30, 08:12
Medlem
mishimas avatar
Eikrem fick ingen assist på andra målet och Svanberg ingen på sista.

http://svenskfotboll.se/allsvenskan/match/?scr=result&fmid=3211721

Det är dags att någon granskar det här lite noggrannare.
Citera
2016-05-30, 08:14
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Eikrem fick ingen assist på andra målet och Svanberg ingen på sista.

http://svenskfotboll.se/allsvenskan/match/?scr=result&fmid=3211721

Det är dags att någon granskar det här lite noggrannare.

Rieks fick ingen assist till Engvalls mål och när vi mötte Gefle fick Engvall inte någon assist så vitt jag vet. Trots två helt klockrena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in