2016-08-07, 20:54
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad hade du för taktik med bollarna? Hur kastade du dem, curve, nice, geat, excellent? Körde du alltid bär innan varje? Vilken CP hade dragoniten i fråga?

Körde vanliga kast. Har aldrig varit med om någon som står så långt borta som Dragonite gjorde, så det var svårt att träffa.

Den var runt 1300cp
Citera
2016-08-07, 20:56
Medlem
Mattzon2ks avatar
Fick precis Aerodactyl helt random, dem jag var med blev helt vansinniga då dem inte kunde fånga han, utan han försvann direkt!

Är han svår att få?

Mvh
Citera
2016-08-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattzon2k
Fick precis Aerodactyl helt random, dem jag var med blev helt vansinniga då dem inte kunde fånga han, utan han försvann direkt!

Är han svår att få?

Mvh

ovanlig men inte så bra
Citera
2016-08-07, 21:11
Bannlyst
Gör inte detta spel att man bryter mot div lagar? Tex. privat område? och annat!
Citera
2016-08-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Gör inte detta spel att man bryter mot div lagar? Tex. privat område? och annat!

Det är ju inte Pokémon Go's fel. Det är sunt förnuft som gäller, man behöver inte gå in på privat område eller på tågspår etc. Dessutom är räckvidden för att fånga Pokémons tillräcklig för att undvika det. Vad jag vet så finns väl inga Gym eller Pokéstops på privata områden?
Citera
2016-08-07, 21:29
Medlem
Vilka Pokémons är de bästa på att attackera och försvara gym? Jag har länge kört med en Vaporeon samt Hypno men antar att det finns bättre alternativ.
Citera
2016-08-07, 21:33
Medlem
MentalIstids avatar
När man äntligen har tid att lira lite så börjar skräpet att låsa sig efter fem sekunder.
Citera
2016-08-07, 21:39
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iRonNuke
Det är ju inte Pokémon Go's fel. Det är sunt förnuft som gäller, man behöver inte gå in på privat område eller på tågspår etc. Dessutom är räckvidden för att fånga Pokémons tillräcklig för att undvika det. Vad jag vet så finns väl inga Gym eller Pokéstops på privata områden?

Jo det finns pokestops på privata områden.
Citera
2016-08-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Jo det finns pokestops på privata områden.

Okej. Fast man behöver ju inte gå in på privat mark bara för det, eftersom det finns gott om pokestops som ligger på allmän plats.
Citera
2016-08-07, 21:50
Medlem
Är det verkligen så kul figurerna finns bara på mobilskärmen och inte i verkligheten.

Skulle aldrig slösa min tid på detta barn spel
Citera
2016-08-07, 22:01
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Är det verkligen så kul figurerna finns bara på mobilskärmen och inte i verkligheten.

Men du slösar tid på att kommentera här
Citera
2016-08-07, 22:02
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser

Och folk som går på bio! Hur kul kan det vara när det faktiskt bara är på låtsas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in